Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plošková a loutková animace
Rosová, Helena ; KLOS, Jan (vedoucí práce) ; KLIMT, Aurel (oponent)
Diplomová práce se zabývá technologií ploškové a loutkové animace. Vztahem mezi námětem a zvolenou animační technologií, charakteristickými rysy loutkové a ploškové animace, jejich klady a úskalími. Hlavním tématem práce je tvorba animační loutky pro obě technologie, možnosti jejího konstrukčního řešení, mechanika kloubů, vlastnosti použitých materiálů, technologické postupy využívané při její tvorbě.
Manipulácia matérie animácie
Tesáček, Roman ; Brothánek, Adam (vedoucí práce) ; Opatrný, Marek (oponent)
Diplomová práca analyzuje aktuálny ročník medzinárodnej súťaže animovaných filmov Anifilm 2015. Cieľom práce je popísať základnú podstatu, matérii animácie, jednotlivých filmov v súťaži. Identifikovať používané pravidla a umelecké prostriedky. Ťažisko práce tvorí potenciálne eliminovanie, či možné odstraňovanie filmových kazov práve manipuláciou s jednotlivými obrazmi či scénami. Práca je rozdelená do dvoch hlavných časti. Prvá zahrňuje teoretické a schematické poznatky o animovanom filme so zameraním na dramaturgiu a strihovú skladbu. Pritom pomenúva umelecké nástroje, ktoré tvoria jadro matérie animácie. Spomenuté sú aj rozdiely a dramatické prístupy u krátkych a celovečerných animovaných filmov. Druhú praktickú časť tvorí súbor rozborov a analýz krátkych a celovečerných animovaných filmov v súťaži Anifilm 2015 so zreteľom na miesta a scény filmov, ktoré prispievajú k nejasnej výpovedi, alebo inak skresľujú zobrazované téma, ale ani nevynecháva filmové diela s jasným a zreteľným vyznením.
Druhy loutek a jejich použití v českém filmu
Bartošová, Kateřina ; KLOS, Jan (vedoucí práce) ; KUBÍČEK, Jiří (oponent)
Obsahem této práce je seznámení s možnostmi použití loutek ve filmu, a to loutek animačních i divadelních. Soustředí se na tvorbu v České republice. Práce obsahuje rozdělení a popis jednotlivých technik a druhů loutek, stručnou historii českého i světového loutkářství, stručný vhled do filmu a nástup animace, v neposlední řadě také historii českého loutkového filmu. Obsahuje rozbory konkrétních filmů, porovnává animační a divadelní přístupy v různých souvislostech, věnuje se specifickým vlastnostem loutek a některým filmovým vyjadřovacím prostředkům. Závěrem práce je rozhovor s Janem Švankmajerem.
Herectví animované tvorby
Jarošová, Marie ; HANČIL, Jan (vedoucí práce) ; MUSILOVÁ, Martina (oponent)
Diplomová práce Herectví animované tvorby reflektuje autorčinu zkušenost, kterou získala propojením oboru animované tvorby a oboru autorského herectví. Pokouší se objasnit a zformulovat, co lze zahrnout do teorie herectví animované tvorby. Následně hledá obecné závěry, které by mohli animátoři či tvůrci autorských animovaných filmů uplatnit ve své praxi. Lze animátora označit za herce? Jaké lze vysledovat principy hereckého projevu animovaných aktérů? Kdo je autorský animátor?
3D animace v animovaném filmu
Tomková, Monika ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato práce je věnovaná výrobě 3D animovaného filmu. Obsahuje části věnované historii, animačním technikám a produkci animovaného filmu. Zabývá se problematikou organizační struktury a tvorby rozpočtu, dále příběhovým námětů a vizuálními zpracování animovaných filmů. V částech věnované vlastní produkci se práce všeobecně zabývá modelováním, animováním a renderováním. Dále práce obsahuje dotazníkové šetření uskutečněné na jaře 2015 na téma animovaného filmu. Zabývá se vztahem českého diváka vůči animovanému filmu, sleduje jeho preference v oblasti sledování animovaných filmů jako typy animace, formát animovaného filmu, prostředí a zvolenou společnost. Cílem práce bylo zmapovat současné trendy v animovaném filmu, prozkoumat preference současných diváků a zhodnotit dopady 3D animace nejen na animovaný film, ale i na kinematografii celkem.
Modelový animovaný klip pro projektovou výuku výtvarné a hudební výchovy na 2. stupni ZŠ\nl(prakticko-teoretická práce)
MÁŠOVÁ, Anna
Diplomová práce se zabývá animovaným klipem a jeho uplatněním ve výuce, konkrétně ve výtvarné a hudební výchově na 2. stupni ZŠ prostřednictvím projektové metody. V teoretické části se diplomová práce krom projektové výuky, jež je zásadním bodem této akademické práce, věnuje historii animovaného filmu spolu s animovaným klipem a jeho přínosu. Následně v praktické části jsou na konečném výstupu aplikované získané poznatky části teoretické. Závěrečným výstupem této diplomové práce je modelový animovaný klip Adebars Reise Let čápa a návrh projektové výuky ve výtvarné a hudební výchově na 2. stupni ZŠ na téma animovaný klip.
Vizualizace hudby v animovaném filmu
Ishida, Kaoru ; WANEK, Miroslav (vedoucí práce) ; MERTA, Vladimír (oponent)
Účel této práce je najít možnosti vizualizace hudby a zkoumat mistrovská díla vizuální hudby. Budou také zmíněny vztahy mezi uměním a pěti základními smysly - zejména sluchem a zrakem, aby se vyjasnilo, jak jinak hudba a obraz na člověka působí, dále různé pokusy vizualizace hudby v historii, animované filmy jako příklad vizuální hudby, a také skladatel, který skládal hudbu inspirací z obrazů a spisovatel, jehož dílo bylo ovlivněno hudbou. Ke konci je úvaha významu a smyslu vyjadřování jednoho druhu umění jiným uměleckým druhem.
Náboženská tematika v satirickom seriáli South Park
Vizár, Matúš ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; DUTKA, Edgar (oponent)
Bakalárska diplomová práca je analýzou satirického spracovania náboženských tém v seriály South Park. Zaoberá sa pôvodom výsmechu, jeho silou a kritickým využitím. Text je rozdelený na kapitoly, podľa jednotlivým náboženstiev, ktorým sa seriál dôraznejšie venoval (okrem Islamu). Práca skúma ako konkrétne autori narábajú s humorom, aký odkaz majú jednotlivé diely a aký význam má seriál a satira pre spoločnosť.
Užití animace v dokumentu analýza principů a funkcí animace ve vzt ahu s dokumentárním filmem
Kaya, Akile Nazli ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; VOJTĚCHOVSKÝ, Miloš (oponent)
Hlavním tématem této studie je pokus o nalezení a zapsání obecných zásad a funkcí animace s ambicí demonstrovat různé možnosti dosažené kombinací dvou zcela odlišných oblastí filmu: dokumentu a animace. Hlavní důraz bude kladen na otázku, co může přinést animace do dokumentárního filmu? V druhé kapitole se uvádí problematika funkčního spojení obou médií, později se reflektuje a srovnává několik definic pro obě tvůrčí oblasti zvlášť ve snaze hledat definici společnou. Následuje výčet různých technik ruční (klasické) animace s příklady a pokus o kategorizaci funkcí. Třetí kapitola analyzuje výběr filmů (A Is for Autism / A jako autizmus, Vizita mezi životem a smrtí, Ekümenopolis: Ucu Olmayan Şehir a Lidé, kteří se snaží zachránit svět) ve světle definovaných funkcí. Některé případové studie zahrnují i rozhovor s režisérem, který poskytuje více podrobností o myšlenkových pochodech autorů při rozhodovacím procesu. Výsledek tohoto výzkumu vyústí v parafrázi, kde autorka tvrdí, že smysluplné spojení animace s dokumentem je takové, kde celek vytvořený kombinací těchto přístupů přináší novou kvalitu, která není obsažena v žádné jeho jednotlivé části zvlášť.
Propaganda v korejských animovaných film ech korejské propagandistické filmy 70-90 le t pro děti
Won, Sang-Eun ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; MERTOVÁ, Michaela (oponent)
Při armadním režimu v Jižní Koreji od 60 do 90 let, korejská vláda implementovala silné tatiky proti komunismus. Jedno z nich bylo anti-komunistické vzdělání pro děti. Animovaný film byl velmi efektivní metodou na to vzdělání. Pod politikou vlády (eduentertainment) anti-komunistické animované filmy byly produkovany.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.