Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí5 - 14další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zájezdu se sportovně-tanečním zaměřením
Zapletalová, Aneta ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce reaguje na charakteristiku současné doby. Jsme obklopeni moderními informačními technologiemi, vedeme hektický způsob života, jsou na nás kladeny vysoké nároky, ať už ze strany studované školy, zaměstnavatele či svého okolí. V takovém psychickém vypětí je důležitý odpočinek a relaxace. I přes značně rozšířenou nadváhu mezi obyvateli České republiky a sedavé zaměstnání upřednostňuje mnoho Čechů aktivní trávení volného času a sportovně orientované pobyty jsou na vzestupu. Cílem bakalářské práce je návrh pobytového zájezdu, jehož hlavní programovou náplň tvoří sportovní a taneční lekce. Program je doplněn o kulturně-poznávací výlety. Teoretická část uvádí do problematiky domácího cestovního ruchu, poté se zabývá problematikou zájezdové činnosti a analyzuje oblast sportu a tance. Zakončena je fakty o segmentaci trhu, která jsou při tvorbě a následném prodeji produktu nezbytná. Praktická část obsahuje dvě rozsáhlé kapitoly. První z nich vyhodnocuje uskutečněné dotazníkové šetření, a to jak slovně, tak za pomocí grafů. Získané výsledky posloužily jako podklad pro kapitolu následující, zabývající se samotným návrhem produktu cestovní kanceláře, který se snaží co nejlépe uspokojit přání a potřeby respondentů. Respondenti mohli vyjádřit své preference v rámci nabízených sportovních a tanečních lekcích, dále v otázce atraktivit, které by chtěli navštívit. Zjišťovány byly též požadavky na optimální délku zájezdu, včetně roční doby. Součástí praktické části je charakteristika CHKO Jeseníky jakožto místo realizace zájezdu. Navazují na ni informace o hotelu a poskytovaných službách, následovány podrobným popisem tanečních a sportovních lekcí a jiných aktivit během pobytu. Zájezd byl též vykalkulován a nechybí denní harmonogram pobytu. Přiloženy jsou mapy výletů v destinaci. Výsledky šetření prokázaly, že 83 % dotázaných by o takový zájezd mělo zájem, a proto by se některé z českých cestovních kanceláří vyplatilo nabízet takovýto produkt.
Nabídka českých cestovních kanceláří do JV Asie
Le, Thu Hien ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří do oblasti JV Asie pomocí analýzy vybraných cestovních kanceláří a komparace jejich nabídek. V první kapitole jsou vymezeny pojmy důležité pro porozumění bakalářské práce. Ve druhé kapitole jsou charakterizovány vybrané cestovní kanceláře a jejich nabídka zájezdů do JV Asie. V poslední kapitole jsou pak shrnuty a porovnávány jednotlivé nabídky cestovních kanceláří dle vybraných kritérií.
Komparace vybraných cestovních kanceláří
Horníková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na komparaci CK Čedok a CK Alexandria na základě stanovených marketingových kritérií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře. Nejprve je definována cestovní kancelář, její funkce, charakteristika zájezdu a služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Dále je uvedena definice marketingu, marketingového mixu a charakteristika jeho základních prvků. Praktická část se zabývá srovnáním nabídky zájezdů, cen a slevových akcí, distribucí a propagací CK Čedok s CK Alexandria. Poté jsou tyto informace vyhodnoceny pomocí SWOT analýzy. Závěr rekapituluje zásadní poznatky zjištěné při zpracování této práce.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Šíbl, Martin ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Řepa, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Pro tuto práci byla zvolena brněnská cestovní kancelář ČEBUS. V první částí této práce jsou definovány pojmy, které jsou pro tuto práci stěžejní. Ve druhé části je představena cestovní kancelář, její nabídka, doplňkové služby, propagace, distribuce a cenová politika. Třetí kapitola obsahuje SWOT analýzu a výsledky dotazníkového šetření.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Traxmandl, Jakub ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky vybrané cestovní kanceláře. Za tímto účelem byla vybrána cestovní kancelář Traxmandl Tour. V první části jsou popsány základní pojmy, které jsou klíčové pro tuto práci. Druhá část představuje samotnou cestovní kancelář, její nabídku, doplňkové služby, nástroje propagace a podporu prodeje. Třetí kapitola pak obsahuje SWOT analýzu.
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Kukáková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést analýzu nabídky cestovní kanceláře CK Fischer. V první části bakalářské práce jsou definovány základní teoretické pojmy. Ve druhé kapitole je charakterizována nabídka cestovní kanceláře CK Fischer z hlediska destinací, typů zájezdů a inovací. V poslední kapitole je uvedeno zhodnocení nabídky CK Fischer pomocí SWOT analýzy.
Tvorba zájezdu na Dodekanéské ostrovy
Procházková, Šárka ; Voříšková, Barbora (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření 10 - ti denního zájezdu na ostrovy Rhodos, Kos, Nissyros a Patmos. Hlavním úkolem práce je zkombinování letecké, vodní a silniční dopravy. Práce je rozdělena do 3 hlavních kapitol. První kapitola vysvětluje základní pojmy cestovního ruchu týkající se tématu, jako jsou zájezd, cestovní kancelář nebo různé druhy služeb. Druhá kapitola se věnuje charakteristice Dodekanéských ostrovů. Poslední kapitola je tvořena samotnou tvorbou zájezdu, která obsahuje organizačně - technickou a ekonomickou stránku zájezdu.
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Ripplová, Natálie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza nabídky cestovní kanceláře Alexandria. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s činností cestovních kanceláří. Cestovní kanceláře jsou charakterizovány. Zdůrazněny jsou povinnosti cestovních kanceláří, zejména nutnost uzavřít smluvní povinné pojištění proti úpadku. Dále jsou objasněny podmínky pro získání koncesní listiny. První kapitola je věnována také všeobecným a záručním podmínkám. V druhé části práce je cestovní kancelář Alexandria představena. Následně je podrobně analyzována její nabídka. V této části jsou popsány služby, které Alexandria poskytuje. Zmíněna je i inovace její nabídky. V závěrečné kapitole je nabídka zhodnocena pomocí SWOT analýzy. Rozbor silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb vychází z předchozí části práce. Na závěr je nabídka cestovní kanceláře Alexandria znovu zhodnocena a celkově shrnuta.
Nevyužitý potenciál cestovního ruchu ve Španělsku
Potocká, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o cestovním ruchu ve Španělsku a jeho nevyužitém potenciálu pro českého turistu. Cílem je analyzovat nabídku českých cestovních kanceláří v této oblasti a na základě výsledků analýzy navrhnout nové poznávací a pobytové zájezdy, které využijí mezeru v nabídce vybraných kanceláří. Práce je členěna do 5 kapitol. První z nich je čistě teoretická a zabývá se charakteristikou cestovního ruchu obecně, popisuje Španělsko a jeho vztahy s Českou republikou z různých hledisek. Druhá kapitola se zaobírá cestovním ruchem Španělska, jeho vývojem a podmínkami pro jeho vznik a udržitelnost v zemi. V pořadí třetí kapitola pojednává o současném cestovním ruchu Španělska na základě statistik a SWOT analýzy. Další kapitola již analyzuje nabídku vybraných českých cestovních kanceláří, více či méně známých. V poslední kapitole jsou nastíněna doporučení pro rozvoj nabídky v cestovním ruchu včetně návrhů nových tras a zájezdů.
Offer analysis of particular travel agency
Bačová, Kristína ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovní kanceláře Kudrna a hlavním cílem práce je zhodnocení nabídky na základě analýzy z různých hledisek. V první kapitole jsou definovány základní pojmy související s činností cestovních kanceláří. V druhé kapitole je představena samotná cestovní kancelář Kudrna, její nabídka, doplňkové služby, ale také formy propagace. Závěrečná část se věnuje zhodnocení nabídky pomocí SWOT analýzy a obsahuje také celkové zhodnocení výsledků bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí5 - 14další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.