Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
FEIKLOVÁ, Michaela
Diplomová práce má za cíl odkrýt příležitosti na trhu pro vybranou firmu a navrhnout firmě jejich možné využití. Práce sestává ze dvou hlavních částí - přehledu odborné literatury a praktické části. V rámci praktické části byla provedena marketingová situační analýza, která zanalyzovala vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly základem pro analýzu SWOT, která odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. V závěru byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Ekonomická analýza vybraného podniku
Nájemníková, Lucie ; Mach, Jiří (vedoucí práce)
Jako téma své diplomové práce jsem si vybrala Ekonomickou analýzu společnosti Unipetrol, a. s. Společnost Unipetrol, a. s. je předním českým producentem v oblasti rafinérských, petrochemických a agrochemických surovin. Vyrábí především motorová paliva, topné oleje, aromáty, agrochemikálie, saze a sorbenty a polyolefiny (vysokohustotní polyetylén, polypropylén). S ohledem na produkci uvedených komodit zajišťuje i jejich přepravu ke koncovému zákazníkovi, ať již velkoobchodnímu či maloobchodnímu. Cíl diplomové práce bude, na základě vybraných metod, posouzení ekonomické situace společnosti, zhodnocení hospodaření. Dále jsem si jako cíl práce zvolila analýzu okolí podniku (dodavatelů, odběratelů), analyzovat důsledky vzniklé mimořádné události na hospodaření podniku a předložit návrhy a opatření pro zlepšení a stabilizaci ekonomické situace společnosti. Diplomovou práci rozdělím na dvě části. V první je zpracována teoretická část charakterizující obecnou problematiku ekonomické analýzy. Jednotlivé analýzy se týkají finančního zdraví společnosti a vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části chci charakterizovat společnost Unipetrol, a. s., popsat historii společnosti, odvětví a vypočtené ukazatele a rozbory analýz včetně jejich interpretace, srovnání situace před a po vzniklé mimořádné události
Podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy
Moravcová, Michaela ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent)
Tématem diplomové práce je podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy. Cílem práce je navrhnout postup pro založení podniku a vypracování reálného podnikatelského plánu na zahájení a provozování vysoké školy. Samostatná práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Na základě literatury jsou popsány pojmy podnikání, právní formy a podnikatelský plán se všemi jeho částmi a náležitostmi. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe. Je zde zpracován samotný podnikatelský plán. Součástí podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, rizika a scénáře podnikání. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky praktické části a možná realizovatelnost zpracovaného podnikatelského plánu. Na základě provedených postupů je možné zjistit, zda je projekt realizovatelný a zda může být ziskový.
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Pokorný, Tomáš ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce se zabývá návrhem strategie rozvoje podnikatelského subjektu. Ke zpracování strategie bylo využito teoretických poznatků z odborné literatury, skript, přednášek a spolehlivých internetových zdrojů zabývajících se strategickým řízením a marketingem. První část se věnuje teorii podnikání, poslání podniku, strategickému řízení a strategickému marketingu včetně analýz prostředí. Zabývá se také marketingovými cíly a popisuje formy internetového marketingu. V praktické části je charakterizován podnikatelský subjekt a následuje vlastní rozbor, který obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a finanční analýzu. Na závěr jsou shrnuty výsledky a navrhnuta strategie rozvoje pomocí internetového marketingu.
Startup
Spurná, Petra ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je představení problematiky začínajících podniků s rychlým růstovým potenciálem, tzv. startupů. První roky po založení podniku jsou velmi náročné, což je doloženo na případě konkrétní společnosti. Původně sestavený podnikatelský plán může díky neustále se měnícímu vnějšímu i vnitřnímu prostředí podniku doznat v průběhu prvních let fungování podniku velkých změn, stejně jako se tomu stalo u sledované společnosti. Teoretická část práce se zabývá problematikou strategického řízení, sestavování podnikatelského plánu i obecným definováním startupu a shrnutím možností jeho financování. V praktické části je představen konkrétní startup a jeho podnikatelský plán, na základě kterého byla získána potřebná investice. Dále jsou nastíněny výsledky strategických analýz provedených při sestavení původního podnikatelského plánu a následně jsou provedeny strategické analýzy za současného stavu podniku. Komparací výsledků výše uvedených analýz byly identifikovány možné příčiny odchylek ve výsledcích podniku oproti očekávaným hodnotám, které byly představeny v podnikatelském plánu.
Formulace podnikové strategie
Šímová, Tereza ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Poláková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je formulovat alternativy podnikové strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše na zvolené téma. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. Na závěr je provedena syntéza získaných poznatků v zjednodušené SWOT matici a jsou vyvozeny možné alternativy podnikové strategie. Společnosti je doporučeno zaměřit se na zlepšení slabých stránek za pomoci využití silných stránek podniku a využití příležitostí plynoucích z vnějšího prostředí.
Formulace podnikové strategie
Pavelková, Radka ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Michaela, Michaela (oponent)
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je s využitím metod strategického řízení provést rozbor vnějšího a vnitřního prostředí vybraného podniku a formulovat konkrétní strategii. V teoretické části práce jsou nejprve definovány základní pojmy strategického managementu. V praktické části je pak provedena situační analýza s využitím analýzy zájmových skupin, PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil, analýzy strategických map, identifikace zdrojů a kompetencí a analýzy konkurenceschopnosti. Syntéza dílčích závěrů z jednotlivých analýz je provedena pomocí SWOT analýzy. U vybrané organizace je identifikována slabá konkurenční pozice. Po zohlednění pozitivního vývoje ekonomiky ČR a ostatních příležitostí vnějšího okolí je doporučeno rozšířit škálu poskytovaných služeb a eliminovat další zjištěné slabé stránky organizace. Dále jsou definovány jednotlivé strategické cíle a další doporučení. Formulovanou strategií je rozvoj současných výrobků na současném trhu.
Formulace podnikové strategie
Kešnerová, Nikola ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomové práce je zaměřena na formulování návrhu strategie podniku, kde vybraným podnikem se stala společnost PRAGOTRADE spol. s r.o., podnikající v odvětví recyklace stavebních a demoličních odpadů. Prvotní část práce je tvořena teoretickými východisky sloužící jako podklad pro tvorbu strategie, pramenící z odborných publikací. Praktická část začíná představením společnosti a druhu činnosti, ve které podniká. K hodnocení stávajícího stavu v rámci prostředí byla použita strategická analýza, a odděleně zkoumáno externí a interní prostředí. Zhodnocení poznatků je shrnuto v matice IE, z níž jsou generovány možné alternativy. Za použití rozhodovací metody došlo k výběru optimální podnikové strategie, navazující na předchozí výsledky. Závěrečný výstup z použitých metod je doporučen k implementaci s možným návrhem proveditelnosti a obhájením uskutečnitelnosti.
Získané choroby kopyt koní
Chrbolková, Tereza ; Doležalová, Jana (vedoucí práce) ; Viktor, Viktor (oponent)
Koně volíme podle určitých kritérií pro práci nebo sport. Bez řádné péče o kopyta nelze očekávat žádné výsledky ani v jednom z uvedených odvětví. Důsledkem malého zájmu o ošetřování kopytního aparátu mohou nastávat další zdravotní komplikace, kdy dojde k onemocnění ostatních krajin končetin koní. Hlavní část práce zahrnuje popis vybraných nemocí kopytního aparátu. Jsou zde uvedeny příčiny vzniku, jejich léčba a případná prevence. Chorob kopytního aparátu je mnoho, a proto jsem uvedla jen ty, které nejčastěji pozorujeme v praxi. Bez anatomických znalostí kopyta by nebylo možné správně podkovat koně ani je léčit. Proto se domnívám, že pro podkováře je nezbytné mít tyto vědomosti pro uplatnění podkování v praxi. Tímto tématem se zabývám v samostatné kapitole. Utřídila jsem množství informací o nemocech vnitřní a vnější části kopyta. Kapitoly zahrnují jedny z nejčastěji se vyskytujících chorob kopyt koní. Jedna z nejzajímavějších je rakovina kopyt, kde není dodnes objasněno, z jaké příčiny tato choroba vzniká. Podkapitola s názvem schvácení kopyt jistě nikoho nepřekvapí. Dále jsem se zmínila o jakosti rohoviny a jejích chorobách. Jedná se například o doupěti, rozštěpu a kroužcích kopytní stěny. Jedny z nejčastějších vlivů, které tato onemocnění mohou způsobovat, jsou špatná výživa a nepřiměřená zátěž koně. V neposlední řadě, nevhodné podmínky, ve kterých jsou koně ustájeni. Proto je velmi důležitá pravidelná péče o kopyta, ale také hygiena stájí a plán výživy pro každého koně individuálně, v závislosti na věku, pracovním zatížení a dalších faktorech.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.