Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšování výkonnosti procesů
Večeřa, Michal ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá přípravou systému managementu kvality k certifikaci dle normy ISO/TS 16949:2009. V teoretické části jsou popsány jednotlivé koncepty managementu kvality, dále je zde popsán certifikační proces dle normy ISO/TS 16949 a poslední kapitola teoretické části je věnována problematice auditování systému managementu kvality. Praktická část je věnována analýze stávajícího systému managementu kvality, stejně tak jako provádění interních auditů systému managementu kvality. Poslední kapitola je věnována zhodnocení efektivnosti interních auditů a realizaci první fáze certifikačního auditu dle ISO/TS 16949:2009.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Systém integrovaného managementu
Slavíček, Jakub ; Krásová, Anna (oponent) ; Koška, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zaváděním integrovaného systému managementu. Konkrétně zaváděním systému managementu kvality a systémem environmentálního managementu. Praktická část obsahuje přezkoumání současného stavu plnění požadavků norem ČSN EN ISO 9001/2009 a ČSN EN ISO 14001/2005, registr právních požadavků, identifikaci environmentálních aspektů a jejich zhodnocení z hlediska významnosti a identifikaci situací havarijního ohrožení.
Integrovaný systém managementu stavebního podniku
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením tří sub/systémů do jednoho integrovaného systému managementu, který zahrnuje systém managementu kvality, systém environmentální a systém bezpečnosti a ochrany zdraví při práci do praxe obchodní společnosti se stavební činností. Diplomová práce popisuje funkci a princip zavedení integrovaného systému managementu podle kapitol příslušných norem a návrhem příručky integrovaného systému managementu QMS, EMS a HSMS.
Recertifikační audit integrovaného systému řízení
Koláčková, Ivana ; Liberoff, Sebastian Mora (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
V této práci je mým hlavním záměrem popsat přípravu na recertifikační audit integrovaného systému řízení tak, aby neměly moje zkušenosti v této oblasti přínos pouze pro mě, ale i pro jiné ne tolik zkušené pracovníky kvality. Budu popisovat, jaké úkony mají být vykonány, co, kdy a jak musí být zkontrolováno. Ve všech částech, ne jen v projektové, se budu snažit začlenit do textu rady, jak by se např. měli chovat interní auditoři. Jelikož bude tato práce dokončena až po skončení auditu, budu moci zhodnotit své návrhy podle výsledků auditu.
Rozšíření zavedeného QMS ve firmě Spojmont Ostrava s.r.o.
Bayer, Robert ; Jandová, Kristýna (oponent) ; Polsterová, Helena (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámit se s teorií nástrojů kvality a jakosti a postupy jejich zpracování a vybrané nástroje zpracovat a zavést v reálném prostředí firmy. Mezi zpracovanými nástroji je návrh příručky integrovaného systému managementu QMS dle EN ISO 9001:2008, EMS dle EN ISO 14001:2005 a ČSN OHSAS 18001: 2008, systém 5S, procesní FMEA a aplikovaná Paretova analýza reklamací, které jsou přiloženy v elektronické formě jako přílohy diplomové práce.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Softwarová podpora pro řízení jakosti ve stavebnictví
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat softwarovou podporu pro řízení jakosti (management kvality) ve stavebnictví. Systém managementu kvality je definován a stanoven v základní kriteriální normě řady 9001, na mezinárodní úrovni označené EN ISO 9001, v České republice označené ČSN EN ISO 9001. Ostatní normy kvality ISO např. řady 9000, 9004, nebo související normy řady 19011 nejsou předmětem zájmu této bakalářské práce. Norma ISO 9001 (dále také norma) specifikuje požadavky na systém managementu kvality s cílem orientace na zákazníka - prokázat, že poskytuje produkty dle jeho požadavků, že je schopná reagovat na požadavky zákazníka i v průběhu výrobního procesu za předpokladu splnění všech podmínek vyplývajících ze zákonů, vyhlášek, předpisů, norem, pracovních a technologických postupů apod. Cílem celého procesu je spokojenost zákazníka respektive zvyšování spokojenosti zákazníka. V práci je popsána kvalita, norma jako základní předpis kvality, softwarová podpora pro management kvality, je zmapováno užití CAQ v praxi.
Systém managementu kvality z pohledu normy ISO 9001:2015 ve vybrané firmě.
Farářová, Eliška ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Rada, Karel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný systém managementu kvality ve firmě KART s.r.o., porovnat ho s aktuálními požadavky normy ISO 9001:2015 a navrhnout realizaci změn do budoucna pro dosažení shody s tímto standardem. Na začátku práce je úvod do problematiky managementu kvality v podnicích a standardů ISO, včetně benefitů aplikace norem do organizací, aktuální požadavky normy ISO 9001:2015 a metodologie použitých nástrojů. Ve druhé části práce, je představení podniku KART s.r.o., hodnotí se plnění požadavků nové revize standardu s aktuálním systémem QMS ve společnosti a identifikují se potřebné změny. Navazují návrhy, v podobě formulací textů do příručky kvality, návrhů tabulek a dalších, na provedení změn v systému managementu kvality v budoucnu, aby se dosáhlo plnění požadavků normy včetně návodu na zpracování navržených podkladů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.