Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky na manažera ve stavebním podniku
Jirátková, Marie ; Hub,, Karel (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké jsou požadavky na manažery ve stavebním podniku. Práce pojednává o tom, jaké jsou na pozici manažera ve stavebnictví kladeny nároky, jaké by měl/a mít schopnosti, a jiné dovednosti. Zjišťuje také, jaké funkce má manažer v podniku na starosti. V teoretické části se autorka snaží vysvětlit základní pojmy, které se vztahují k tématu bakalářské práce. Praktická část je tvořena navrženými pracovními hypotézami, které se snaží, ověřit pomocí dotazníkového průzkumu v jednotlivých stavebních firmách. Bakalantka použila k výzkumu také metodu řízeného rozhovoru. Výsledkem provedené analýzy a verifikace hypotéz jsou závěry a vhodná doporučení pro přípravu a výběr manažerů do stavebních podniků.
The Development Plan for Employees in a selected Organization
Černíková, Katarína ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Havlová, Lenka (oponent)
Práce je zaměřena na rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci. V teoretické části je podrobný popis člověka z pohledu pracovního života. Pracovník disponuje kromě vzdělání i pracovními schopnostmi. Na základu těchto dovednosti tak splňuje požadavky na pracovní pozici. Pokud tyto požadavky nesplňuje, organizace mu poskytne možnost se vzdělávat. V praktické části byl realizován výzkum v oblasti personálního rozvoje na vybraném vzorku realitních makléřů. Výzkum byl zaměřen na rozvoj pracovníků v souladu s potřebami organizace, byl realizován formou osobního rozhovoru. Vyhodnocením získaných informací byl vypracován návrh plánu osobního rozvoje vybraných pracovníků na rok 2014. Tento výzkum potvrdil potřebu dalšího vzdělávání pracovníků v dané společnosti, zejména s ohledem na jejich specifické zaměření, neboť v současnosti neexistuje jednotná odborná příprava na pozici makléř v realitní společnosti.
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném subjektu
David, Jakub ; Tužová, Julie (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou prezentační a komunikační dovednosti manažerů na pozici area sales manažer ve společnosti Mondelez International Czech Republic s.r.o. V práci se věnuji především měkkým kompetencím, které vycházejí z obecných schopností člověka. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to teoreticko-metodologické a aplikační části. V teoreticko-metodologické části jsou objasněny základní pojmy a poznatky k danému tématu, a to z odborných publikací, které jsou uvedeny v seznamu literatury. V této části jsou také definovány výzkumné otázky, na které je zpracovaná metodika sloužící k zodpovězení těchto otázek. V aplikační části je nejprve představena společnost Mondelez, dále jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru, a to včetně komentářů a grafů. V závěru práce je diskutováno o výsledcích a jsou předloženy návrhy opatření, které by mohly zlepšit stávající situaci.
Klíčové dispozice úspěšných manažerů a podnikatelů
Švec, Martin ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Být úspěšným a efektivním manažerem je úkolem na celou profesní kariéru. Tato práce má za cíl pochopit podstatu manažerské práce a identifikovat hlavní dispozice úspěšné-ho řízení. Teoretická část vymezuje základní psychologické pojmy, které jsou v práci využívány a definuje základní pojmy z managementu. Obsahuje rozbor případové stu-die ze zahraničí z instituce, která se zabývá rozvojem manažerských dispozic. Ve vlast-ním výzkumu analyzuji, rozebírám a interpretuji rozhovory a závěry svého výzkumu a identifikuji konkrétní manažerské dispozice, které jsou opravdu klíčové, ale i ty, které jsou podstatné.
Soustředění dětského pěveckého sboru na letním táboře s využitím celotáborové hry za účelem rozvoje kreativity
BERÁNKOVÁ, Marie
Práce se zabývá definováním hudebnosti, pěveckého sboru, nadáním, schopností a tvořivosti, dále letními tábory i vymezením mladšího a staršího školního věku v teoretické části. Praktická část řeší náplň letního tábora, která se skládala z části pěveckého soustředění na zdokonalení zpěvu a vylepšení techniky, dále celotáborové hry, jejímž hlavním cílem je podpořit rozvoj tvořivosti, kreativity a v neposlední řadě večerního programu opět zaměřeného na pěvecké hry a aktivity.
Teorie inteligence a jejich význam pro pedagogickou teorii a praxi
KOTLÍN, Roman
Práce se zabývá teoriemi inteligence a jejich významem pro pedagogickou teorii a praxi. V první části popisuje jednotlivé koncepty inteligence, specifické teorie inteligence, mentální retardace a jejich příčiny a vliv teorií inteligence na pedagogickou teorii a praxi. Ve druhé části předkládá přehled současných pedagogických teorií a praxí, vzdělávání nadaných žáků a vzdělávání žáků mentálně retardovaných. V poslední části se zabývá nabídkou volnočasových aktivit pro nadané děti a děti s mentálním postižením.
Motivace k pohybu u dětí v předškolním věku
ŠPERLOVÁ, Pavla
Cílem mé bakalářské práce je poukázat na význam pohybu pro vývoj dítěte v období od narození po vstup do základní školy a nabídnout učitelkám v mateřských školách některé cesty, jak děti k pohybu motivovat a současně příznivě působit na rozvoj jejich osobnosti. Za nejpodstatnější část cesty považuji ale tu cestu nás dospělých, kterou je mnohdy třeba změnit, pokud chceme, aby po ní dítě kráčelo po nás. Tato bakalářská práce slouží i jako prostředek k zamyšlení se nad sebou samým a nad svým vztahem k sobě, k pohybu i dítěti. V teoretické části se zaměřuji na hledání podstaty vzniku vnitřní motivace k pohybu v životě dítěte, a to ve dvou oblastech lidského bytí, kterými jsou tělo a duše. Poukazuji na některé kritické body v životě dítěte v rodině i v mateřské škole, ve kterých dochází často ke zlomu, a to k potlačení či podpoře vnitřní motivace. Praktická část nabízí pohled učitelky na projev dítěte v mateřské škole (výsledky pozorování) a pohled na situaci v rodině (analýza dotazníků a rozhovory s rodiči) s ohledem na motivaci dítěte k pohybu, ale i k celkovému zdravému životnímu stylu. Oba pohledy porovnávám a hledám možné příčiny fyzických i psychických problémů dětí a nabízím možnosti podpory motivace k pohybu a zdravého životního stylu dítěte. Z výsledků mého šetření vyplynulo, že problém motivace k pohybu u dítěte pramení z rodiny a je způsoben jak přístupem rodičů k výchově, tak dědičnými předpoklady schopností dítěte. Mateřská škola může nabízet možnosti k většímu rozvoji schopností dítěte a pokusit se ho nasměrovat na cestu zdravého životního stylu, ale deficit,se kterým dítě přichází z rodiny, bývá někdy velmi výrazný a motivování dítěte k získávání postojů, názorů a návyků tolik odlišných od těch, ke kterým je vychováváno, je velmi obtížné a ne vždy úspěšné.
Pojištění pro případ pracovního úrazu a nemoci z povolání ve vybraných zemích: Insurance for accidents at work and occupational deseases
Suchomelová, Mirjam ; Kořánová, Marie ; Krinesová, Lenka ; Magerská, Vítězslava ; Švehlová, Katarína
Přehledné tabulky úrazového pojištění ve vybraných zemích (základní principy, pojistné, příjemci dávek, kompenzace v dočasné a trvalé pracovní neschopnosti).
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vypovídací schopnost účetní závěrky
Tesařová, Petra ; Janhubová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Žaloudková, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá účetní závěrkou a její vypovídací schopností. Základní východisko tvoří příslušný právní rámec platný v ČR a legislativní úprava účetní závěrky Evropských direktiv a Mezinárodních účetních standardů IFRS. Druhou část představuje analýza vypovídací schopnosti účetní závěrky na praktickém příkladu. Cílem této práce je zhodnotit, zda vypovídací schopnost účetní závěrky je dostačující pro potřeby jejich uživatelů.
Účetní závěrka - pojetí české legislativy vzhledem k IFRS
Ernstbergerová, Jana ; Nováčková, Zdenka (vedoucí práce) ; Mejzlík, Ladislav (oponent)
Diplomová práce pojednává o českém pojetí řádné individuální účetní závěrky, a to zejména z pohledu Mezinárodních standardů účetního výkaznictví. Nejprve řeší principy a zásady zakotvené v Koncepčním rámci IFRS a dále navazuje rozborem požadavků těchto standardů na jednotlivé výkazy. Opomenuta nezůstává ani problematika událostí po datu účetní závěrky. V druhé části je shodným způsobem tematizována účetní závěrka podle českých předpisů, a to již jen na podkladě rozdílů vůči IFRS. Další kapitola rozpracovává přípravné práce k české účetní závěrce. Poslední kapitola je věnována vypovídací schopnosti účetní závěrky a faktorům, které ji mohou ovlivnit, včetně zamyšlení nad základními nedostatky současné konstrukce české účetní legislativy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.