Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 379 záznamů.  začátekpředchozí370 - 379  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychologické otázky adolescence
Řehulková, Oliva ; Řehulka, Evžen
Publikace obsahuje referáty, které byly prezentovány na semináři o psychologických otázkách adolescence. Setkání se uskutečnilo 1.června 2001 v Brně a zúčastnily se ho psychologové, pedagogové a lékaři z celé republiky i ze Slovenska.
Eysenckova typologie osobnosti hráčů počítačových her
Vaculík, Martin
Cílem této studie byl popis osobnosti hráčů počítačových her pomocí Eysenckovy typologie osobnosti. Byly zkoumány odlišnosti v jednotlivých osobnostních dimenzích mezi hráči a normou pro chlapce ve věku od 16-20 let, mezi respondenty hrajícími odlišnéé množství hodin týdně a mezi nejvíce hrajícími respondenty a normou pro chlapce ve věku od 16-20 let. Hráči se popisují jako méně psychotičtí, extravertnější a méně skórují na lži škále ve srovnání s vrstevníky. Respondenti věnující hraní nejvíce hodin ttýdně jsou více psychotičtí a neurotičtí, výše skórují v návykové a kriminální škále než ostatní hráči. Tito hráči také dosahují ve srovnání s vrstevníky vyšších hodnot na návykové škále a škále kriminality.
Integrující a integrované já
Macek, Petr
Studie se zabývá integrativními možnostmi já na různých úrovních. Jednak jde o integraci různých elementů jáské zkušenosti do smysluplného celku, obrazu sebe sama, dále jde o integrační úlohu já v rámci osobnosti. Zde se uplatňuje pojem identita. Důleežitost identity je prezentována v kontextu postmoderního uvažování.
Zapojení celebrit v reklamě
Vopasek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce analyzuje rozdíly v postojích a vnímání reklamy se známou osobností lidmi s vyšším zájmem o svět známých osobností a bulvár. Dále se zabývá vhodností a účinností zapojení známých osobností v reklamě. Dále obsahuje porovnání zapojení celebrit v reklamě formou doporučení (testimonialu) vs. hraní role. V práci je rovněž uvedeno srovnání 18 známých osobností popuární kultury pomocí metody BAV.
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 379 záznamů.   začátekpředchozí370 - 379  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.