Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Konkurenční prostředí v oblasti rozhlasového vysílání v ČR
Průchová, Veronika ; Stará, Dana (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce pojednává o rozhlasovém vysílání v České republice. Je zaměřena především na pražský region, na kterém je ukázán vývoj poslechovosti v daném období čtyř let. Zabývá se především soukromými stanicemi, pro které je nejvýznamnější reklama. Je to pro rozhlasové stanice jedna z mála možností jak dosahovat zisku, a díky tomu provozovat samotné vysílání, nebo udržovat plynulý chod stanice. Proto konkrétní ukázku byla vybrána pražská rozhlasová stanice, na které bude ukázáno, jakých využívá prostředků pro zvýšení konkurenceschopnosti a jak vypadá celá organizační struktura. Práce je rozdělena do kapitol a podkapitol. První kapitola se týká rozdělení rozhlasu v České republice, počátkům rozhlasu a historii a také právnímu pojetí rozhlasového vysílání. Další kapitoly jsou už věnovány praktické části. Nejprve je zobrazen přehled všech rozhlasových stanic v České republice. Následně je sledován vývoj poslechovosti a poslední kapitola je zaměřena na konkrétní rozhlasovou stanici. V poslední kapitole je shrnutí výzkumné části. Pro vývoj poslechovosti byla použita veřejně dostupná data, kde jsou zobrazeny všechny rozhlasové stanice, a pro rozbor konkrétní stanice bylo využito především osobních rozhovorů se zaměstnanci rozhlasové stanice.
Firma v konkurenčním prostředí
Houšková, Eliška ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Kopecká, Lenka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá postavením firmy v konkurenčním prostředí. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům, které se v práci objevují, jsou zde zmíněny jednotlivé typy konkurence a obecné cíle firmy. V práci jsou rozebrány skutečnosti, které mají vliv na efektivitu firmy a zvýšení její konkurenceschopnosti. Dále práce popisuje vybrané analýzy vnitřního a vnějšího podnikového okolí. V praktické části je proveden rozbor společnosti PayU Czech Republic s.r.o., která je provozovatelem internetové platební brány PayU. Současná situace firmy je hodnocena z hlediska vývoje trhu, na kterém působí, dále z hlediska srovnání s hlavními konkurenty a z hlediska jejího vnitřního a vnějšího okolí. Analýzy firmy jsou prováděny na základě postupů popsaných v teoretické části a získané údaje slouží k zhodnocení schopnosti konkurovat a k následnému vypracování návrhů pro posílení pozice firmy v konkurenčním prostředí.
Change and integration management in the german mechanical engineering industry
Fuchs, Christian
Hlavním cílem práce je vytvořit model managementu změn a integrací pro malé a střední podniky (MSP). Předběžná podoba modelu je zpracována na základě dostupné literatury. Poté je model empiricky testován a dále přizpůsoben tak, aby byl vhodný pro zvolenou oblast. Model by měl být využitelný manažery k tomu, aby chápali důvody vedoucí k procesům integrací a změn, a také důsledky těchto procesů. Literární průzkum umožnil shromáždit dostatek informací o komplexních vztazích mezi strategií, psychologických a sociálních determinantech v organizacích a vytvořit srozumitelný model. Model ukazuje postup těchto procesů, co se vyvíjí, co je třeba očekávat, a které mechanismy umožní dosažení očekávání. Model zahrnuje postupné kroky od změny podnikatelského prostředí po změnu (přizpůsobení) strategií, a dále k procesu změny či integrace, a po jeho realizaci také k hodnocení výsledků. Výsledky dotazníkového průzkumu prokázaly významnou vazbu mezi třemi skupinami dat, což potvrdilo, že při realizaci jakékoliv změny formou projektu bylo dosaženo dobrých výsledků. Podniky s charismatickými vůdci, kteří mají vize, prokazují lepší ekonomické výsledky, než ostatní podniky. Zisky a spokojenost zaměstnanců jsou rovněž vyšší tehdy, pokud manažeři mají dostatečné teoretické znalosti. Otázku vývoje integračních procesů v čase není možné odpovědět k plné spokojenosti, neboť průzkum dlouhodobého vývoje neprokázal jednoznačný trend. Průkaznosti by mohlo být dosaženo, kdyby druhé kolo panelového průzkumu bylo provedeno mnohem dříve po realizované akvizici.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Thérová, Nikola ; Kurečka, Luděk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti podniku se věnuje společnosti Mitas a.s. a konkrétně SBU VELO. Navrhnutá opatření jsou výsledkem zkoumání údajů a analýz, které byly podkladem k sestavení SWOT analýzy. Tyto opatření vedou k posílení konkurenceschopnosti SBU VELO ale také celé společnosti Mitas.
Využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurenta
Antošová, Lucie ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce představuje možnosti využití Competitive Intelligence pro predikci možných kroků konkurenta v konkurenčním prostředí.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Cundová, Kateřina ; Konečný, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilovaní konkurenceschopnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky užity v praxi. Hlavní součásti práce je analyzování současného stavu firmy, mikroekonomického a makroekonomického okolí firmy, které ovlivňují její činnost, za účelem vytvoření návrhů, jež by napomohly zvýšit konkurenční schopnost cestovní kanceláře.
Zhodnocení konkurenceschonosti firmy a návrh jejího posílení
Ivan, Martin ; Bartoš, František (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení konkurenceschopnosti přepravní společnosti. V teoretické části jsou popsána základní členění strategií. V analytické části je provedena analýza vnějších a vnitřních podmínek podnikání divize DHL Freight a charakterizována stávající firemní strategie. Na jejich základě jsou učiněna doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti divize.
Analýza konkurenční situace ve vzdělávání na trhu automobilového průmyslu
Loučková, Marie ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Krejčová, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je s pomocí zvolené metody určit nejvhodnější školící organizace poskytující služby ve vzdělávání se zaměřením na automobilový průmysl a navrhnout zlepšení poskytovaných služeb. V rámci posouzení konkurenční situace na trhu vzdělávání se diplomová práce zabývá vyhodnocením nabídky školících a vzdělávacích organizací se zaměřením na potřeby klientů v automobilovém průmyslu a vyhodnocením spokojenosti podniků pracujících v automobilovém průmyslu s nabídkou, kvalitou a dostupností poskytovaných vzdělávacích služeb. Dále se diplomová práce zabývá návrhy na možné zlepšení poskytovaných školících služeb v oblasti automobilového průmyslu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.