Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 337 záznamů.  začátekpředchozí323 - 332další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost firem - zprávy o reportování udržitelného rozvoje
Metličková, Eva ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Branžovský, Antonín (oponent)
Práce se věnuje společenské odpovědnosti firem a reportováním udržitelného rozvoje. Zabývá se vývojem, základní charakteristikou a oblastmi společenské odpovědnosti. Popisuje instituce, iniciativy a standardy, které podporují tuto odpovědnost. Detailně analyzuje iniciativu a metodiku GRI a zaměřuje se na CSR reporty dle iniciativy GRI. Analytická část zkoumá přístup firem v České republice k tématu společenské odpovědnosti firem. Hodnotí jejich přístup k vykazování nefinančních údajů, používání standardů, norem a certifikací. Jsou stanoveny předpoklady pro dotazníková šetření, které mapují povědomí firem a veřejnosti (zaměstnanců firem) o společenské odpovědnosti. Přístup firem a vnímání odpovědnosti veřejností jsou vyhodnoceny, a na základě těchto vyhodnocení jsou zpracovány do SWOT analýzy.
Společenská odpovědnost firem
Cvejnová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem. V úvodu je představen koncept CSR, jeho historie, vývoj a současná role v nadnárodním, národním i firemním kontextu. Další část je věnována jednotlivým krokům v procesu implementace principů CSR do strategie a běžné činnosti organizace. Poslední kapitola teoretické části vysvětluje problematiku komunikace v oblasti společenské odpovědnosti.V praktické části je nejprve provedeno porovnání CSR strategie GE Money Bank, a. s. s odpovědnou strategií korporace (General Electric). Výsledkem je souhrn pozitiv, negativ a návrhů na zlepšení v jednotlivých oblastech. Druhá část přestavuje a hodnotí CSR komunikaci tamtéž. Cílem této práce je poukázat na podstatné výhody, které plynou z implementace principů CSR do běžné činnosti organizace a zároveň upozornit na možná rizika a nedostatky konceptu. Tento cíl je naplněn v rámci celé práce; v jednotlivých oblastech teoretické části i v hodnocení jsou shrnuty výhody i možná rizika. Druhým cílem je potvrdit předpoklad, že komunikace je klíčovým nástrojem úspěchu při implementaci a aplikaci řízení pomocí principu CSR. Díky teoretickým poznatkům a především díky hodnocení komunikační strategie v oblasti CSR v GE Money Bank byl tento předpoklad potvrzen.
Etické a morální aspekty podnikání v České republice
Protivová, Eva ; Gabriel, Karel (vedoucí práce) ; Čaník, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem morálky a etiky a to zejména v oblasti podnikání. Teoretická část popisuje způsoby a nástroje integrace etiky do podnikání. Analytická část se skládá ze tří dílčích částí. První část je věnována hodnocení českého podnikatelského prostředí z etického hlediska. V druhé části autorka popisuje výsledky svého průzkumu, který je zaměřen především na problematiku etických kodexů. Závěrečná část práce se soustředí na popis podnikatelských praktik malé firmy a na analýzu jejích stakeholderů.
Corporate Social Responsibility v praxi českých a zahraničních firem
Kobelková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Korbelová, Marta (oponent)
Teoretická část se zabývá podstatou a postupným vývojem konceptu společenské odpovědnosti. Jmenuje základní pilíře, o které se opírá koncept společenské odpovědnosti, a podrobněji se věnuje subjektům, kterých se tento koncept týká. Poskytuje argumenty pro a proti implementaci společenské odpovědnosti, uvádí nástroje jejího měření. Zabývá se současnou situací této problematiky v Evropě a v České republice. Podrobněji popisuje jednotlivé kroky pro implementaci společenské odpovědnosti v praxi a její efektivní komunikaci. V praktické části je koncept společenské odpovědnosti posuzován z hlediska možností velké mezinárodní společnosti Johnson & Johnson a středně velké české společnosti Tylex Letovice, a.s.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Krohová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Prachař, Jaroslav (oponent)
Ve své práci jsem se věnovala společenské odpovědnosti podniku, popsala jsem její tři pilíře - ekonomický, společenský a environmentální. V praktické části jsem zhodnotila csr u České spořitelny metodou KORP a dále jsem provedla dotazníkové šetření u zaměstnanců ČS ohledně jejich povědomí o CSR v ČS.
Analýza CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a jejich porovnání se strategií mateřské společnosti Deutsche Telekom
Ježková, Ivana ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Jelínková, Blanka (oponent)
Bakalářské práce se zabývá sestavením kompletního seznamu CSR aktivit společnosti T-Mobile Czech Republic, zařazením těchto aktivit do jednotlivých skupin vydefinovaných strategií koncernu a návrhem možností vyrovnání rozdílů mezi CSR aktivitami společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. a strategií její mateřské společnosti Deutsche Telekom AG. První část práce vysvětluje, co je to CSR, jak se pozná společensky odpovědná firma, zabývá se otázkou, zda být či nebýt společensky odpovědný, a popisuje tři základní pilíře CSR. V druhé části práce jsou popsány obě společnosti, kterých se práce týká (tedy T-Mobile Czech Republic a Deutsche Telekom). Zároveň jsou v ní vypsány veškeré CSR aktivity společnosti T-Mobile, popsána CSR strategie společnosti Deutsche Telekom, jednotlivé aktivity T-Mobile zařazeny do skupin definovaných strategií Deutsche Telekom a navrženy možnosti, jak vyrovnat rozdíly mezi současnou CSR činností T-Mobile Czech Republic a strategií Deutsche Telekom.
Využití konceptu společenské odpovědnosti firem v interní komunikaci
Skřebský, Vít ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je představení takového přístupu ke společenské odpovědnosti firem, který firmě přináší konkurenční výhodu. Hlavními charakteristikami tohoto přístupu jsou hloubka zakotvení CSR ve strategii firmy, úroveň interní komunikace CSR aktivit a zapojení zaměstnanců do těchto aktivit. Teoretická část této práce je proto zaměřená na představení CSR a interní komunikace a jejich současných trendů, jako jsou partnerství soukromého a veřejného sektoru a nevládních organizací při řešení společenských problémů, nebo využití příběhů jako nositelů sdělení v interní komunikaci. V této části práce je také zkoumán význam zapojení zaměstnanců a jeho pozitivní přínos pro konkurenceschopnost firmy. V praktické části jsou pak analyzovány a srovnávány přístupy k CSR, jejich interní komunikace a zapojení zaměstnanců u českých operátorů T-Mobile a Vodafone.
Koncept Corporate Social Responsibility, jeho vnímání a podpora
Tuček, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tichá, Klára (oponent)
Diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility - CSR. Zvolené téma je v současnosti velice aktuální. Mnoho firem se o myšlenky tohoto konceptu v tuzemsku začíná zajímat. Zejména v posledních letech pak jsou již vidět velice zajímavé aktivity a projekty v této oblasti. V teoretické části práce jsou zachyceny podstatné obsahové výklady konceptu, také je zde zdokumentován stav na poli CSR - jednak v EU a konkrétněji pak v ČR. Poté diplomová práce ve stručnosti seznamuje s vybranými výzkumy, které se tématu dotýkají. Praktická část diplomové práce je založena na analýze dat agentury Median a směřuje k analýze vnímání myšlenek konceptu CSR. Doplňuje tak poznatky o postojích české společnosti k odpovědnému chování firem.
Corporate social responsibility and the methods of its measurement
Kolomijcová, Bianka ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; DŽBÁNKOVÁ, ZUZANA (oponent)
V první kapitole práce zkoumá aktuálnost problematiky společenské odpovědnosti firem. Dále se zabývá historickým vývojem tohoto konceptu, načrtává v jakých rovinách a jakým způsobem se této činnosti můžeme věnovat a jaké jsou motivace firem k takovému chování. V druhé kapitole se práce pokouší odpovědět na otázku, proč společenskou odpovědnost měřit, uvádí, jak ji správně reportovat dle norem GRI, a popisuje možné způsoby měření CSR v souvislosti se společenskou výkonností firmy. Třetí kapitola představuje společnost Johnson & Johnson, analyzuje a hodnotí nejaktuálnější report společnosti o trvale udržitelném rozvoji z roku 2007. V závěru vyjadřuje autor svůj názor na načrtnutou problematiku měření a reportování společenské odpovědnosti.
Mimopodnikatelské aktivity
Rožánková, Alice ; Heřmanský, Pavel (vedoucí práce) ; Janíčko, Martin (oponent)
Výsledkem této bakalářské práce by mělo být srovnání vlivu daňové soustavy na mimopodnikatelské aktivity firem. Chtěla bych zodpovědět otázku motivace k filantropickým aktivitám a právě tento výsledek by měla přinést analýza mimopodnikatelských aktivit firem v závislosti na odlišných daňových soustavách. Analýzu bych chtěla udělat na příkladu jedné z největších telekomunikačních sítí na světě Telefónica O2 Europe (Španělsko) a Telefónica O2 Czech Republic. V teoretické části bych se především chtěla věnovat mimopodnikatelským aktivitám z hlediska společnosti, s tím hlavně neodmyslitelně souvisí dnes běžně užívaný pojem společenská odpovědnost firem a její zájmové oblasti - firemní filantropie, firemní dobrovolnictví a mnohé další, dále aktivitám prospěšným pro region a možnostem zapojení firem do této činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 337 záznamů.   začátekpředchozí323 - 332další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.