Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Marketingové strategie při prodeji nemovitostí
Langerová, Tereza ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingových strategií s přihlédnutím ke komunikaci na českém realitním trhu, se zacílením na oblast města Prostějov a jeho okolí. Zabývá se zmapováním a popisem problematiky tvorby marketingových strategií při prodeji a nákupu nemovitosti. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, vymezuje pojem stavební trh a působení jednotlivých subjektů na něm. Praktickou část tvoří marketingový výzkum na jehož základě jsou sestavena doporučení pro marketingové strategie realitních kanceláří v oblasti jejich marketingové komunikace. Výstupem této práce je návrh volby optimálních médií pro komunikaci se zákazníkem.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis marketingových nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení a optimalizace marketingového mixu se zdůrazněním marketingového komunikačního mixu.
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Dopad ekonomické krize na stavební trh a aktuální trendy ve stavebnictví
Nováková, Barbora ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Diplomová práce Dopad ekonomické krize na stavební trh a aktuální trendy ve stavebnictví se zabývá vývojem zejména českého stavebního trhu v souvislosti s ekonomickou krizí z let 2008-2009, přičemž hledá spojitosti s makroekonomickými ukazateli. Popisuje i následující období vývoje stavebnictví s důrazem na aktuální trendy. Pro uvedení příkladu fungování v praxi práce obsahuje i popis činnosti skupiny firem EBM Group.
Ekonomická analýza a ekonomické vyhodnocení staveb na bázi dřeva na českém stavebním trhu
Vaníček, Martin ; Múčka, Martin (vedoucí práce) ; Šedivka, Přemysl (oponent)
Tato práce je zaměřena na dřevěné stavby na území České republiky s následným základním ekonomickým vyhodnocením. Od úvodu ukazuje dřevo jako stavební materiál a stavební dřevěné prvky, které jsou pro stavbu využity. Tyto konstrukční systémy jsou porovnávány dle jednotlivých parametrů a poté tyto výsledky vyhodnoceny.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
 Manažerská a marketingová komunikace ve stavebnictví
Klein, Čeněk ; Hort, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá manažerskou a marketingovou komunikací ve stavebnictví. Cílem práce je zjistit, jak v dnešní době funguje marketingová komunikace na stavebním trhu a komunikace manažerská uvnitř stavebních firem. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů a teoriemi, které souvisí s tématem bakalářské práce. Empirická část je věnována dotazníkovému průzkumu a řízeným rozhovorům. Praktická část slouží k ověření stanovených hypotéz. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení empirické části a doporučení pro stavební podniky.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Příprava a financování stavební zakázky v rámci jejího životního cyklu z pohledu zhotovitele
Žilinský, Lukáš ; Jančálek, Pavel (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením financování stavební zakázky z pohledu zhotovitele. V úvodu teoretické části je stručně charakterizován význam a současný stav stavebního trhu v České Republice. Následuje základní popis charakteristik stavebnictví a stavebního trhu a dále je pak popsán životní cyklu stavební zakázky. Hlavní pozornost teoretické části práce je věnována možným způsobům financování stavební zakázky z pohledu zhotovitele. Praktická část diplomové práce je rozdělena na dva příklady. V prvním příkladu je provedena analýza financování stavební zakázky z pohledu zhotovitele (stavební společnosti). V návaznosti na způsob financování podnikatelské činnosti dané stavební společnosti je provedena finanční analýza její kapitálové struktury s následným vyhodnocením výsledků. V druhém příkladu je poté zpracován průběh financování stavební zakázky formou forfaitingu, tzn. odkupu střednědobé pohledávky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.