Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise
Štucková, Ivana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou jednotkách franšízingového řetězce Ambiente, kterými jsou jednotka Restaurante Brasileiro ve Slovanském domě a jednotka na ulici U radnice. V práci zkoumám i vliv franšízingu na nákupní atmosféru v těchto jednotkách. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení, metody sloužící na její zhodnocení a definuje pojem franšízing. V praktické části jsou obě jednotky porovnané a obsahuje odporučení na vylepšení nákupní atmosféry. Kromě toho je v ní obsáhnutý vplyv franšízingu v daných jednotkách.
Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika
Pelcová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je porovnání nákupní atmosféry a internetových stránek dvou společností - IKEA a KIKA. V úvodní části jsou teoreticky vymezeny oblasti nákupní atmosféry, dále hlavní body, které by měly splňovat kvalitní internetové stránky a popis SWOT analýzy. Následně jsou stručně představeny obě analyzované společnosti. Ve třetí části je zpracováno vlastní porovnání obou společností z uvedených hledisek, a vytvořena SWOT analýza. Ta tvoří podklad pro poslední část, kde jsou navrženy náměty na zlepšení sledovaných parametrů.
Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
Adamcová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického vývoje. Dále je v ní zpracována analýza nákupní atmosféry a shrnuty poskytované služby. Poslední kapitola obsahuje bodové ohodnocení a návrhy na zlepšení.
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Kupková, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Horká, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
VYŽRALOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
BRATHOVÁ, Jaroslava
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.
Komparace nákupního prostředí firem Vögele a C&A
Fukalová, Urszula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce srovnává nákupní prostředí obchodních jednotek společností Charles Vögele a C&A. Teoretická část se zabývá strategií retailingové firmy, nákupním prostředím, jeho složkami a nákupní atmosférou. Obsahem praktické části je představení společností Charles Vögele a C&A, ohodnocení složek nákupního prostředí a návrhy na vylepšení pro každou jednotku.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Scheubová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku, který mi umožnil zjistit objektivní názory zákazníků a následně posoudit nákupní atmosféru těchto prodejen.
Komparace prodejních jednotek firmy Tesco a Hypernova
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Má bakalářská práce porovnává nákupní atmosféru hypermarketů Tesco a Hypernova, hodnotí její pojetí v obou prodejnách a uvádí způsoby, jakými je možné nákupní atmosféru zlepšit. V teoretické části vysvětluji prvky nákupní atmosféry a ukazuji způsoby jejich použití. V praktické části nejdříve představuji společnosti Tesco a Royal Ahold, následně popisuji terénní výzkum nákupní atmosféry v konkrétních prodejnách Tesco a Hypernova. V závěru vyhodnocuji celý výzkum a přikládám návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.