Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 234 záznamů.  začátekpředchozí228 - 234  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kamery pro fotogrammetrii a trojrozměrnou digitalizaci
Steigl, Vladimír ; Koutecký, Tomáš (oponent) ; Zatočilová, Aneta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním přehledu průmyslových kamer, které se používají v oblasti metrologie, jejich funkčností a použitím. Kromě uvedeného přehledu také práce pojednává o pojmech fotogrammetrie a 3D digitalizace, historii, rozdělení, obecných aplikacích těchto disciplín a o rozdělení a principu funkčnosti kamer pro fotogrammetrii a 3D digitalizaci.
Mapování prostředí
Mohorko, Martin ; Pavlík, Jan (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem možných způsobů mapování neznámého prostředí, kterým je v tomto případě jak vzdušné, tak i pozemní prostředí. Práce je zaměřena především na mapování radary a 3D skenery, a to přes jejich historii, rozdělení, metody snímání, metody zobrazení dat, popřípadě popis výstupních dat až po jejich praktické využití. Dále na základě zvolených kritérií byly metody porovnány a bylo vysvětleno, proč zrovna ona metoda je vhodnější. V práci nechybí ani zmínka o dalších používaných metodách mapování prostředí dnešní moderní doby a jejich využití i potenciál budoucího uplatnění. V závěru byl nastíněn možný koncept využití na radarovém lokalizačním systému ve spojení s 3D skenerem.
Návrh řízení výrobní linky s kontrolou rozměrů výrobků
Janoušek, Roman ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Houška, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší problematiku návrhu řídicího systému výrobní linky se strojovým viděním pro získání polohy a rozměrů výrobků. Součástí řešené linky je digitální kamera, delta robot a pneumatické manipulátory. V úvodu jsou nastíněny cíle práce, následuje výklad problematiky třídicích linek včetně příkladu třídicí linky v praxi. Hlavní částí práce je analýza a řešení problematiky strojovém vidění pro použití na výrobní lince a jeho integrace do řídicího systému. Výsledkem této práce je jak navržený řídicí systém pro řízení popsané linky, tak funkční určování polohy a rozměrů výrobků procházejících výrobní linkou. V závěru práce jsou zhodnoceny dosažené cíle práce.
Kamera jako výrazový prostředek a proces vizuální tvorby ve filmu
Karban, Viktor ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Práce seznamuje se základními funkcemi kamery ve filmu. Popisuje vizuální vyjadřovací prostředky a možnosti jejich využití při tvorbě audiovizuálního díla. Jednotlivé prvky jsou prakticky aplikovány. Výsledkem by měla být demonstrace exprese atributů práce s kamerou.
Příprava kameramana před natáčením se zaměřením na výběr adekvátní audiovizuální techniky ke druhu produkce
Ježek, Petr ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Práce se zabývá přípravou kameramana na produkci audiovizuálního díla. V teoretické části jsou popsány elementární znalosti potřebné ke správné přípravě před natáčením. Dále je provedena analýza rozdílů v přípravě vzhledem k různým druhům produkce. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, kde se analyzuje, zdali jsou vybrané aparáty vhodné na jednotlivé druhy produkce.
Analýza použitých výrazových prostředků v projektu internetového pořadu
Palečková, Tereza ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Ženíšek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl shrnout výrazové prostředky videa a zásady pro jejich využívání. Na základě toho potom analyzovat výrazové prostředky použité v konkrétním díle, a to v internetovém pořadu, který byl součástí projektu Kapustové zelí. Výsledky analýzy potom podpořit, případně vyvrátit, odpověďmi získanými od diváků prostřednictvím dotazníku. Na závěr také učinit doporučení pro tvorbu takových pořadů.
Výrazové prostředky reklamního videa
Zeman, Daniel ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Práce je zaměřena na teoretický popis nejzákladnějších výrazových prostředků audiovizuálního díla. Dokument se zaměřuje hlavně na prostředky související s jednotlivým záběrem, jako je například velikost záběrů, pohyb kamery, optická kresba nebo zmnožená expozice a také na nejzákladnější pravidla střihové sklady i skladby dramaturgické. U každé skupiny výrazových prostředků, přináší příklady užití těchto nástrojů v praxi reklamního videa. Poznatky z teoretické části jsou pak využity při analýze krátkého reklamního spotu. Video je rozebráno na jednotlivé záběry,u kterých jsou pak analyzovány různé skupiny výrazových prostředků. Po této analýze je provedena syntéza dat z jednotlivých záběrů a na základě těchto dat, jsou vyvozeny závěry o kvalitě a kvantitě výrazových prostředků v celém reklamním videu. V poslední části práce je rozebrán koncept reklamního videa pro svatební agenturu a celý dokument uzavírá vypracovaný storyboard krátkého předsvatebního spotu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 234 záznamů.   začátekpředchozí228 - 234  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.