Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí211 - 220dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zájmové vzdělávání dospělých
PODLIPNÁ, Anna
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku zájmového vzdělávání dospělých a jeho podporou ve vybrané lokalitě města Velešín. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s tématem zájmového vzdělávání dospělých. Je zde analyzována teoretická základna a popsaná odborná diskuze ke klíčovým pojmům v dané oblasti. V praktické části je poté poukázáno na jednotlivé regionální aspekty v zájmovém vzdělávání dospělých a podán ucelený náhled na danou problematiku ve vybrané lokalitě. Na vybraných institucích, které zastupují v této oblasti nejširší nabídku zájmových aktivit a podílí se na dění v oblasti zájmového vzdělávání dospělých, je analyzován obsah a metodika nabízených aktivit a zároveň jsou zde zmapovány marketingové aspekty nabídky dalšího vzdělávání. Výsledkem práce je komplexní zhodnocení aktuálního stavu nabízených aktivit zájmového vzdělávání dospělých ve vybrané lokalitě a také doporučení a návrh, jakým způsobem mohou instituce svou činnost dále prezentovat.
Hodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.
Formánková, Tereza ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Švadlenová, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikovým systémem vzdělávání. Cílem této diplomové práce je zhodnocení podnikového systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. a na základě teoretických poznatků navrhnutí opatření, která povedou k vyšší efektivnosti vzdělávacího systému ve společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, prostředí, faktorů a vztahů týkajících se problematiky vzdělávání zaměstnanců. Dále se teoretická část zabývá systematickým vzděláváním. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti a analýzu systému vzdělávání ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s., který je rozdělen na čtyři části, a to na identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, realizaci vzdělávacích akcí a hodnocení vzdělávání. Poté jsou uvedeny návrhy na zlepšení systému vzdělávání v dané společnosti.
Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
MARKOVÁ, Ivana
Diplomová práce s názvem Systém vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci je analýzou systému vzdělávání pracovníků v Nemocnici Český Krumlov a.s. V práci je provedena analýza vzdělávání lékařů a sester včetně přesných kalkulací. V závěru práce jsou podány návrhy na opatření problémů, které byly při analýze zjištěny.
The Development Plan for Employees in a selected Organization
Černíková, Katarína ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Havlová, Lenka (oponent)
Práce je zaměřena na rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci. V teoretické části je podrobný popis člověka z pohledu pracovního života. Pracovník disponuje kromě vzdělání i pracovními schopnostmi. Na základu těchto dovednosti tak splňuje požadavky na pracovní pozici. Pokud tyto požadavky nesplňuje, organizace mu poskytne možnost se vzdělávat. V praktické části byl realizován výzkum v oblasti personálního rozvoje na vybraném vzorku realitních makléřů. Výzkum byl zaměřen na rozvoj pracovníků v souladu s potřebami organizace, byl realizován formou osobního rozhovoru. Vyhodnocením získaných informací byl vypracován návrh plánu osobního rozvoje vybraných pracovníků na rok 2014. Tento výzkum potvrdil potřebu dalšího vzdělávání pracovníků v dané společnosti, zejména s ohledem na jejich specifické zaměření, neboť v současnosti neexistuje jednotná odborná příprava na pozici makléř v realitní společnosti.
Psychologické aspekty reklamy
Velková, Romana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se se zabývá tématem reklamy a reklamních kampaní z pohledu psychologie. Snaží se v prvé řadě objasnit základní psychologické pojmy ve spojitosti s reklamou a následně rozebrat nejběžnější prvky, které reklama využívá. V praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní kampaň se záměrem vytvoření hypotéz, jak by tato reklama měla na spotřebitele působit. Cílem praktické části práce je pomocí výsledků provedené ankety zhodnotit, zda jsou tyto hypotézy pravdivé či nikoli.
Média a jejich dopad na proces učení se u webové aplikace
Drtinová, Kateřina ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na využití multimédií k učení se. Za tímto účelem jsou syntetizovány informace o fungování paměti, médií, poznatky o přenosu a zpracování multimediálních podnětů a teorie interakce a gamifikace. V praktické části je analyzována dvojice výukových webových aplikací na základě srovnání s obecnou úrovní internetových kurzů a stanovených kritérií. Pro toto hodnocení práce určuje čtyři hlavní oblasti, vycházející ze studia kognitivních procesů, pedagogiky, teorií komunikace a principů gamifikace. Cílem je formulovat doporučení pro probíhající vývoj eLearningového projektu.
Sociální a emocionální vývoj jedince s ADHD
KOKEŠOVÁ, Lenka
Bakalářská práce "Sociální a emocionální vývoj jedince s ADHD" (Attention Deficit Hyperactivity Disorders - hyperaktivita s poruchou pozornosti) se zabývá tím, jak se vyvíjí jedinci od narození, až do začátku dospělosti, a s jakými problémy se tito jedinci, jejich rodiče, pedagogové a celé okolí potýká. Vzhledem k tomu, že syndromem ADHD trpí minimálně 3-5 % dětské populace, je jisté, že s dítětem trpícím syndromem se setkává snad každý učitel. Osobnost učitele má důležitý vliv na vývoj žáka se syndromem ADHD, a převážně on ovlivní, zda bude mít dítě se syndromem ve škole odpovídající hodnocení a bude podávat odpovídající výsledky vzhledem ke svému intelektu, zda bude do školy chodit rádo, zda se mu v ní bude líbit nebo zda na školu bude mít jen špatné vzpomínky. Syndrom poruchy pozornosti spojený s hyperaktivitou se v současné době označuje jako tzv. ADHD syndrom. Děti, kteří trpí touto poruchou bývají hyperaktivní, impulzivní a mají poruchu pozornosti. Z tohoto důvodu mají problémy s chováním a s učením převážně již od prvního stupně základní školy. I přes to, že inteligence dětí se syndromem ADHD není syndromem ovlivněna, ve většině případů jsou průměrně až nadprůměrně inteligentní, nedosahují tyto děti ve škole odpovídajících výsledků, často nosí špatné známky, za špatné chování poznámky či tresty, a jsou označeni před ostatními jako "lajdáci, hlupáci, grázlové, drzouni, atd.". Práce zahrnuje přehled současného poznání dané problematiky, především příčin vzniku ADHD, diagnostiky a typům ADHD, legislativě a možnostmi jak syndrom ADHD redukovat a ovlivňovat již od nejútlejšího věku, až po dokončení školní docházky. Ve výzkumu jsem se zaměřila na zhodnocení největších problémů jedinců, ovlivněných syndromem ADHD, které je provází od raného věku až do dospělosti, při studiu a trávení volného času, z pohledu učitelů, lékařů, rodičů a sociálních pracovníků. Výzkum bakalářské práce byl zpracován metodou kvalitativního výzkumu, kdy byla získány data pomocí 3 druhů anonymních dotazníků s uzavřenými, polootevřenými a otevřenými otázkami. Výběrovým souborem byli lékaři z dětského oddělení Nemocnice České Budějovice, z Dětské psychiatrické léčebny Opařany, učitelé ze základních škol v Týně nad Vltavou a pracovníci sociálního odboru MěÚ v Týně nad Vltavou. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci, pokud jsou jim zohledněny jejich specifické výchovné a vzdělávací potřeby, vykazují problémy ve výuce, zda jsou jedinci se syndromem ADHD v dětském kolektivu akceptováni a vzhledem k tomu, že dle výzkumů přetrvává syndrom ADHD až do dospělosti, zda je tato problematika laickou i odbornou veřejností vnímána či opomíjena.
Podniková kultura v malých a středních podnicích
STANĚK, Aleš
Cílem této práce je charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace rozhodujících dimenzí ve vybraných organizacích, a poté navrhnout změny vedoucí k žádoucímu stavu podnikové kultury.Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Skládá se z části teoretické a praktické. Úvodní část práce zaujímá literární rešerše, kde bylo třeba prostudovat literární prameny vztahující se k podnikové kultuře, jejím dimenzím a stavu vedoucímu k znalostní ekonomice, základní pojmy a zákonitosti vysvětlit a popsat. Druhou a mnohem podstatnější část tvoří charakteristika konkrétních malých a středních podniků, empirické šetření a analýza jejich podnikových kultur. Bylo použito kvantitativních a kvalitativních metod zkoumání, především dotazník VSM 94. Do dotazníkového šetření bylo přidáno několik dalších otázek, nad rámec dotazníku ověřeného výzkumem Geerta Hofstedeho, k zjištění více informací o daných podnicích.
Diagnostika vybraných prekonceptů k technickému vzdělávání žáků 4. - 5. tříd ZŠ
KORBA, Kryštof
Tato diplomová práce se zabývá problematikou a diagnostikou prekonceptů, které se vztahují k technické výchově. V teoretické části se věnuje procesu učení, konstruktivistické pedagogice, obsahu technického vzdělávání na 1. stupni ZŠ a metodám sběru dat v pedagogickém výzkumu. V praktické části zjišťuje míru zastrukturování daných prekonceptů pomocí dotazníků a kognitivních map. V praktické části jsou uvedeny informace o provedeném výzkumu, zpracování výsledků a z nich vyvozené závěry. Výzkumným vzorkem byli žáci 4. a 5. tříd ZŠ Nuselská v Havlíčkově Brodě.
Částečně řízené učení algoritmů strojového učení (semi-supervised learning)
Burda, Karel
Závěrečná práce shrnuje v teoretickém aparátu základní poznatky o strojovém učení, které zahrnuje řízené, částečně řízené a neřízené učení. V praktické části jsou provedeny experimenty týkající se metod strojového učení na textových datech v přirozeném jazyce, jež jsou pořízeny z prostředí Internetu. Závěry vyvozené v práci mohou posloužit všem osobám, které se o problematiku a oblast strojového učení alespoň částečně zajímají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí211 - 220dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.