Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky v Trnavě u obchodního centra
Sekaninová, Viola ; Čepil, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dopravního připojení nově vznikajícího obchodně- průmyslového centra v Trnavě na Nitranskou cestu v Trnavě. Požadavkem byla spirálová okružní křižovatka typu TURBO. Dále jsou řešena parkovací stání pro řidiče SAD, komunikace pro chodce i mimoúrovňové křížení železniční tratě.
Úprava křižovatky silnic I/23 a II/602 u Ostrovačic
Friedel, David ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena úprava stávající úrovňové křižovatky silnic I/23 a II/602 u Ostrovačic v Jihomoravském kraji. Jedná se o průsečnou křižovatku, ve které je hlavní komunikace čtyřpruhová, směrově rozdělená. Je místem častých dopravních nehod. Obsahem diplomové práce jsou výstupy z dopravního průzkumu provedeného pro tyto účely, vyhodnocení nehodovosti, kapacitní posouzení 5 variant dispozičního řešení křižovatky s podrobným komentářem a ze všech těchto dílčích částí vycházející výkresová část. První úprava je nízkonákladová, změna spočívá pouze v jiném vodorovném a svislém dopravním značení. Druhá úprava je přestavba na spirálovou okružní křižovatku.
Návrh úpravy okružní křižovatky silnic I/11, I/33 a I/35 u ČKD
Vencl, Martin ; Janeček, Jan (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je úprava stávajícího uspořádání křižovatky, která nevyhovuje současným nárokům dopravy. Úprava se týká dvoupruhové okružní křižovatky silnic I/11, I/33 a I/35 u ČKD v Hradci Králové. Navržené řešení se odvíjí od požadavků krajského úřadu Královéhradeckého kraje. Součástí práce je i kapacitní posouzení navržené úpravy.
Okružní křižovatka ulic Jihlavská – Kamenice - Dlouhá v Brně
Coufalíková, Iva ; Smělý, Martin (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace návrhu změny stávající světelně řízené průsečné křižovatky na spirálovou okružní křižovatku. V návrhu je navržena komunikace pro pěší, cyklistickou dopravu a zastávky pro městskou hromadnou dopravu. Automobilová doprava bude usměrněna pomocí ochranných, dělících ostrůvků. V zájmovém úseku byla naměřena intenzita stávající dopravy. Stávající i nově navržený stav je modelován pomocí programu Aimsun, jehož prostřednictvím ověřujeme vhodnost nově navrženého řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.