Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Pěničková, Markéta ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři ucelený pohled na problematiku mobilního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které s danou problematikou souvisí, možná využití m-learningu v praxi, jeho výhody a nevýhody. Uvedeny jsou zde také jistá doporučení pro tvorbu vhodného mobilního obsahu, druhy vzdělávacích mobilních aplikací spolu se zohledněním jejich výhod a nevýhod. Předmětem praktické části je analýza mobilních vzdělávacích aplikací, které lze využít při studiu informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Toho je dosaženo výběrem dostupných aplikací, jejich popisem a následnou analýzou. Při hodnocení aplikací je použita vícekriteriální metoda se stejnou důležitostí vah kritérií. Výstupem analýzy je posouzení, zda jsou zvolené aplikace pro vzdělávání studentů vhodné a jakým způsobem je studenti mohou v průběhu studia uplatnit.
Analýza trhu m-learningových aplikací
Zahrádka, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Karkošková, Soňa (oponent)
Tato práce se zaměřuje na oblast mobilního vzdělávání s konkrétním vymezením na využití chytrých telefonů. Dále slouží k představení hlavních platforem na mobilním trhu, jmenovitě iOS a Android, jejich vývoje a digitálními distribučními kanály pro aplikace. Praktická část práce se věnuje analýze a hodnocení vybraných výukových aplikací. To poslouží jako doporučení, na co se v případě mobilního vzdělání zaměřit a také jakou konkrétní platformu zvolit.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Znamenáček, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Ponikelský, Jakub (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s novou výukovou metodou vzdělávání zvanou m-learning. Poukazuje na klady i zápory této metody a přináší ucelený pohled na tuto problematiku. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé definice a pojmy které s problematikou souvisí, použití m-learningu v praxi, vhodná zařízení a různé formy mobilního vzdělávání. Uvádí také kategorie mobilních vzdělávacích aplikací. Předmětem praktické části práce je analýza dvou základních škol, kde jedna podporuje mobilní vzdělávání a druhá ne. Analýza byla provedena pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli i žáky. Výstupem je zhodnocení situace na školách, co se týče zájmu o mobilní vzdělávání mezi studenty i učiteli.
Podpora ICT nástrojů v oblasti vzdělávání
Čemusová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Vais, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena kromě analýzy současného stavu využívání ICT technologií ve výuce, také na finanční analýzu této oblasti - tedy rozbor dostupných zdrojů pro školy v oblasti pořizování a údržby ICT nástrojů a technologií. Důraz je především v praktické části kladen na přístup pedagogů k začleňování moderních didaktických pomůcek do výuky. Výsledkem této práce by kromě uceleného přehledu možností po stránce materiální a finanční každé školy, měl být také nástin trendů budoucího vývoje v této oblasti.
Využití m-learningu ve vzdělávání
Říha, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Tato práce seznamuje čtenáře s relativně novou metodou vzdělávání zvanou m-learning. Ukazuje na přednosti i nedostatky, které se mohou v průběhu jejího zavádění vyskytnout. Zabývá se i současnou mobilní technikou a vhodností jejího použití pro účely mobilního vzdělávání. Byl proveden průzkum ohledně využívání mobilní techniky v rámci studijního informačního systému ISIS na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde byl také kladen důraz na analýzu jeho případných nedostatků. Výstupem je doporučení úprav jeho webových stránek pro lepší použití na mobilních zařízeních.
Jazyková výuka s podporou ICT
Nováková, Marcela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možným uplatněním informačních a komunikačních technologií při výuce jazyků v konkrétní jazykové škole. Škola si nepřeje zavést přímo e-learning, spíše zmapovat možnosti oživení jazykové výuky využitím internetu. V práci je definován e-learning, jeho výhody a nevýhody, také příklady jeho užití. Velký prostor je věnován jeho podskupině - m-learningu, neboť jde o oblast s velkým potenciálem. Jazyková škola si přeje řešení s co nejnižšími náklady, proto je věnována pozornost i využití otevřených softwarů, internetových komunikátorů a sociálních sítí. Zájem studentů jazykové školy byl prověřen dotazníkovým šetřením. Následuje návrh vytvoření vlastní e-learningové aplikace, využití několika již existujících výukových aplikací pro e-learning i m-learning.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Studnička, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecká, Jana (oponent)
Díky rychlému rozšiřování celé řady mobilních zařízení, které umožňují konzumovat a vytvářet rozmanitý druh obsahu, může být vzdělávání efektivnější než kdykoli předtím. Cílem práce je uvést obecně do problematiky mobilního vzdělávání a definovat teoretická východiska, ze kterých dále práce čerpá. V praktické části je cílem analýza dostupných aplikací, kterých je možné využít v procesu vzdělávání v podnikovém prostředí. Toho je dosaženo jejich popisem a analýzou, která je vytvořena metodou vícekriteriálního hodnocení vybraných aplikací. Výstupem je doporučení, na co se při výběru aplikací pro mobilní vzdělávání zaměřit, jaké aplikace jsou vhodné a z jakých důvodů.
Příprava multimediálních výukových materiálů pro podporu výuky
Pacourek, Kryštof ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá problematikou multimédií, jejich využitím v oblasti vzdělávání a tvorbou multimediálních výukových materiálů, sloužících pro podporu výuky informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Konkrétně se jedná o tvorbu video tutoriálů, jejichž obsahem je názorné řešení vybraných úloh v textovém editoru MS Word. Vytvořené materiály jsou následně konfrontovány s uživateli v rámci vyhodnocování zpětné vazby. Práce dokumentuje proces tvorby od fáze plánování až po konečnou distribuci, uvádí použité a alternativní nástroje a v neposlední řadě také komentáře a doporučení vyplývajících ze zkušeností z vlastní tvorby. Dále se práce zabývá zajištěním vhodné distribuce uživatelům pomocí webových služeb a definováním vizuálního stylu, který by měl sloužit nástupcům, kteří by se rozhodli vytvořenou sbírku rozšířit. Práce samotná by měla také sloužit jako pomůcka a soubor postupů pro pedagogy a školitele, kteří by chtěli realizovat multimediální materiály a začlenit je do vlastní výuky. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření, ve kterém jsou respondenti dotazováni ohledně využití multimédií v rámci jejich vzdělávání. Dotazník také poskytl prostor pro zpětnou vazbu, kde uživatelé hodnotili vytvořené multimediální materiály. Posledním zaměřením dotazníku bylo zmapování využití přenosných zařízení podporujících multimédia a jejich potenciál ve vztahu k výuce.
Použití mobilních zařízení pro vzdělávání
HOŠNA, Josef
Cílem mé práce je zpracovat problematiku programovani výukových Java aplikací pro mobilní telefony. Toto programovaní bude odlišné od standartní Javy pro specificke pozadavky aplikací kvůli kompatibilite a rozdili mezi jednotlivými zařízeními. Práce obsahuje (bude obsahovat) ukázkovou aplikaci, s podrobným průvodcem jak tuto aplikaci naprogramovat krok po kroku.
E-learning
Liška, Tomáš ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s pojmem e-learning a poskytuje uspořádaný pohled na problematiku. Vysvětlení základních pojmů, forem, metod realizace nebo zařazení do systému vzdělávání vytváří základ pro pochopení významu elektronického vzdělávání. V práci je vysvětlena i problematika standardizace včetně přehledu nejdůležitějších používaných standardů a principu jejich fungování. Stěžejní část práce tvoří problematika zavádění e-learningu, která je demonstrovaná na příkladu modelové společnosti. V práci jsou zachyceny problémové oblasti při implementaci elektronického vzdělávání, komparace možných řešení včetně návrhu kurzů, které by mohly být realizovány. Současně jsou také identifikovány základní determinanty úspěchu zavádění e-learningu. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi zaměstnanci společnosti, potenciálními studenty, s cílem zjistit jejich vnímání e-learningu a především jejich požadavky a očekávání. Pro úplnost jsou zachyceny i vývojové směry a trendy, kterými se e-learning ubírá, a které mají slibný potenciál.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.