Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Křižovatka Hrotovická x Kosmákova v Třebíči
Štadáni, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace rekonstrukce stávající nevhodné dvojice blízkých křižovatek na silnici II/351 v Třebíči. Jako podklad návrhu byl proveden směrový dopravní průzkum, na jehož základě byly porovnány varianty a zvolena k vypracování (spirálová) turbo okružní křižovatka. Projekt řeší silniční dopravu včetně linkové autobusové dopravy, komunikace pro pěší a úpravy na přilehlých místních komunikací.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Průtah silnice II/428 ve Švábenicích
Štetinová, Petronela ; Adamcová, Martina (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh průtahu obce Švábenice, která je aktuálně v nevyhovujícím stavu. Na základě získaných podkladů byl vytvořen nový návrh směrového a výškového řešení silnice v obci Švábenice. Tento návrh se zaměřuje na zvýšení bezpečnosti dopravy. Důležitým bodem bylo řešení nevyhovující křižovatky ve středě obce, která byla rozdělena do dvou křižovatek. Nový návrh zlepšuje rozhledové poměry a orientaci pro účastníky provozu, a tím zvyšuje bezpečnost v daném místě. Součástí návrhu je i řešení parkovacích stání, dopravního značení, odvodnění, zlepšení podmínek pro chodce a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Návrh zohledňuje dotčené pozemky a jejich využití a respektuje stávající inženýrské sítě a požadavky uvedené v územím plánu obce.
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Horák, František ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
V této práci opakujeme některé základní pojmy analytické geometrie. Zmiňujeme některé techniky výpočtu průsečíku paprsku a trojúhelníku a také uvádíme příklady využití. Diskutujeme zde možnosti CUDA, optimalizační techniky na této architektuře a jejich implementaci vzhledem k dané problematice. Algoritmy výpočtu průsečíku paprsku a trojúhelníku podrobujeme testům.
Tišnov - dopravní řešení v lokalitě U starého hřbitova
Hněvsa, Filip ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení dopravní zóny 30 ve městě Tišnov. Hlavním důvodem je dispoziční upravení ulic Bezručova, Na Hrádku, Svatopluka Čecha, Chodníček, Hřbitovní a úrovňové křižovatky Svatopluka Čecha. Nově navržené místní komunikace mají zajistit bezpečnou jízdu v této řešené lokalitě a oddělení dopravního prostoru od přidruženého. V této práci je navrženo 6 variant, z toho je vybrána do větší rozpracovanosti pouze jedna varianta.
Úprava křižovatky Rerychova x Foltýnova v Brně
Janko, Vojtěch ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh úpravy stávající místní průsečné křižovatky v Brně-Bystrci. Současná křižovatka je příliš rozlehlá a nepřehledná a nezaručuje tak bezpečný provoz vozidel spolu s chodci. Cílem bakalářské práce je provést usměrnění této rozlehlé křižovatky při zachování veškerých norem a předpisů a dále navrhnout variantu miniokružní křižovatky. Na základě získaného kamerového záznamu jsou vypočteny intenzity dopravy. Dále je zpracována projektová část obou variant, výpočet kapacit obou navržených křižovatek a orientační rozpočty pro oba návrhy.
Blansko - JOK Masarykova x Sušilova
Kočiš, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh variant řešení stávající průsečné křižovatky ulic Masarykova, Sušilova a Nádražní ve městě Blansku. Důvodem pro její zpracování je zjištění možnosti výhledového řešení křižovatky. Výstupem práce jsou navržené dvě varianty a jejich porovnání z hlediska kapacitního a dopravního. Práce dále obsahuje vyhodnocení dopravního průzkumu, kapacitní posouzení výhledových intenzit, cenový odhad obou variant a prověření průjezdnosti okružní křižovatky. Navržené varianty zlepšují dopravu v klidu v řešené oblasti.
Studie MÚK Hodonín – západ
Dědič, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním studie úpravy navrhované mimoúrovňové křižovatky Hodonín – západ, která je součástí plánované stavby dálnice D55. Důvodem úpravy je uvažované zrušení trasy obchvatu města Hodonín, který se napojuje na mimoúrovňovou křižovatku Hodonín – západ. Stávající návrh okružní mimoúrovňové křižovatky se nahradí novým řešením. Ze tří variant možných řešení se vybraly dvě, které zajistily dostatečnou přehlednost a zvýšení bezpečnosti křižovatek.
Vyhodnocení protismykových vlastností povrchů vozovek na rampách dálničních křižovatek
Kachtík, Jiří ; Mališ, Luděk (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit dosavadní měření protismykových vlastností povrchu vozovky vybraných mimoúrovňových křižovatek. Posoudit jejich vývoj v závislosti na druhu, rychlosti a množství vozidel, druhu asfaltových směsí v obrusných vrstvách, směrových a výškových poměrech ramp dálničních křižovatek.
Safety inspections in Zilinsky region
Dendisová, Terézia ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
The bachelor‘s thesis focuses on a road safety inspection of selected places in the Zilinsky Region. The first step of the bachelor‘s thesis was to select 10 critical sections, then each one was subjected to accident analysis. The places selected were compared by accident indicators, which were the basis for selection of 3 locations where the road safety inspection was performed The safety inspection included a visual inspection and risk identification. For all identified risks were proposed a possible solutions.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.