|
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie, její zhodnocení a návrhy na zlepšení. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy marketingu, jsou vysvětleny principy strategického marketingu a charakterizován trh cestovního ruchu. Poté je analyzována marketingová strategie Zájezdy pro děti - CK Ivana Ježková. Na základě provedených analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové strategie.
|
| |
|
ŘÍZENÍ PROVOTU VE ZVOLENÉM HOTELU
BŘICHÁČKOVÁ, Petra
Diplomová práce pojednává o nezbytnosti moderního řízení provozu v hotelu. Autorka si vybrala Hotel Růže v Českém Krumlově. Práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu v hotelu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. Šetření proběhlo na základě dotazování a rozhovorů se zaměstnanci hotelu. Diplomová práce zahrnuje návrhy, které podrobně popisují možné způsoby, jak vyřešit řízení provozu hotelu.
|
| |
|
Analýza nabídky cestovní kanceláře Exim tours
Bydžovská, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu cestovní kanceláře Exim tours. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, poté je obecně charakterizována cestovní kancelář, její funkce a jsou přiblíženy podmínky podnikání cestovních kanceláří. Dále jsou popsána specifika trhu cestovního ruchu. V další části je představena cestovní kancelář Exim tours a podrobně popsána její nabídka zájezdů a služby při nich poskytované. V práci se nacházejí i zmínky o reagování na finanční krizi a prasečí chřipku. V závěrečné části je celá nabídka cestovní kanceláře zhodnocena.
|
|
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.
|