Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Český trh s přírodní kosmetikou
Kerndlová, Darja ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá českým trhem s přírodní kosmetikou. Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. V první kapitole je charakterizován pojem přírodní kosmetika a jak jí spotřebitel pozná. Druhá kapitola popisuje marketingový výzkum. Ve třetí kapitole je popsán vlastní marketingový výzkum a jeho výsledek. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké mají čeští spotřebitelé povědomí o existenci přírodní kosmetiky a jaký k ní mají postoj.
Franchising jako způsob podnikání na českém trhu
Boudová, Eliška ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako jeden z možných způsobů podnikání na českém trhu. Poukazuje na jeho dosavadní příznivý vývoj ve světě a poté i v České republice, kde franchising nacházel své uplatnění již od první poloviny 90. let. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Část teoretická podává přehled možných předností a nedostatků franchisového podnikání a pojednává i o praktických aspektech jeho vzniku a fungování, a to se zaměřením na český trh. Část praktická patří franchisovým konceptům, které již na českém trhu prokázaly svou životaschopnost a daří se jim s úspěchem nalézat zájemce o koupi franchisové licence.
Franchisingové sítě působící na trhu ČR se zaměřením na UniCredit Bank
Mottysová, Tereza ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na franchising jako moderní a perspektivní způsob podnikání. Práce je rozdělena do dvou větších celků, teoretickou část a praktickou. Část teoretická vysvětluje podstatu a fungování franchisingu. Dále je popsán vývoj ve světě, vstup a dosavadní příznivý trend na českém trhu. Praktická část patří UniCredit Bank, jež je dosud jediná bankovní instituce, která na tuzemském trhu nabízí své licence.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
Potraviny nového typu na českém trhu
MIKLOŠOVÁ, Katarína
Obsahem bakalářské práce je seznámení s problematikou potravin nového typu (dále jen PNT). Práce ukazuje jak vypadá legislativa upravující PNT, schvalování, uvádění do oběhu, zdravotní nezávadnost. Dále práce uvádí informace o geneticky modifikovaných organismech, popisuje nové technologie v potravinářství- nanotechnologie. Obsahem práce je také zjišťování povědomí spotřebitelů a maloobchodních prodejců o dané tématice.
Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu
Hátašová, Vlasta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mackeová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Analýza strategie budování značky Billyboy na českém a německém trhu" je analýza konkrétních aktivit značky za účelem jejího budování, zvyšování hodnoty a povědomí o značce. Způsob budování značky je na trhu českém i německém zanalyzován, strategie jsou porovnány a zhodnoceny. Pro strategii značky na českém trhu byla navrhnuta doporučení pro další vývoj.
Franchisingové sítě působící na trhu ČR v oblasti obchodních služeb
Meruňka, Pavel ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako moderní a perspektivní formu podnikání, která v souvislosti s globalizací světové ekonomiky, má velkou budoucnost. Jsou zde vysvětleny principy, na kterých se franchising zakládá, poukázány všechny výhody a nevýhody oproti klasickému podnikání z hlediska obou smluvních partnerů. Poskytuje informace o různých formách franchisové spolupráce, o právních a jiných náležitostech při tvorbě franchisového souboru, o světovém vývoji franchisingu se zaměřením na současnou situaci v České republice a na výhled uplatnění franchisingu u nás v následujících letech. Druhá část práce prezentuje franchisový systém z praxe. Na základě osobních setkání s předními představiteli dvou franchisových společností poskytujících obchodní služby. Autor seznamuje s principy fungování těchto konceptů a analyzuje jejich začátky působení a uplatnění na českém trhu. V závěrečné části je shrnut autorův průzkum, který měl za úkol zjistit informovanost a znalost franchisingu a daných franchisových konceptů mezi mladými lidmi.
Vstup finské firmy Vaisala Oyj na český trh
Vlková, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat vstup firmy Vaisala Oyj na český trh, upozornit na největší problémy při vstupu na tento trh a zhodnotit její úspěchy na českém trhu. Dále ověřit hypotézy, zda firma Vaisala vstoupila na český trh ve správný čas a se správnou obchodní politikou stejně jako, jestli byl tento vstup správným rozhodnutím. Vlastní text je rozdělen do sedmi kapitol. První kapitola pojednává obecně o finské firmě Vaisala. Druhá kapitola se věnuje její obchodní strategii a zahrnuje rovněž oblasti podnikání. Kapitola třetí poukazuje na největší světové konkurenty této společnosti. Čtvrtá kapitola se soustředí na vlastnosti finského a českého národa, jejich společné i rozdílné rysy a rovněž se zabývá firemní kulturou firmy Vaisala. Kapitola pátá analyzuje vstup této severské firmy na český trh. Následující kapitola, tj. šestá, rozebírá pozici firmy Vaisala na českém trhu, její přístup k zákazníkům a zejména podíly na trhu v jednotlivých oblastech jejího působení. Poslední, sedmá, kapitola představuje možnosti finské firmy Vaisala na českém trhu v budoucnosti. Práce čerpá zejména z interních zdrojů firmy Vaisala a jejího obchodního zastoupení pro Českou republiku, dále pak z internetových a knižních zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.