Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dálniční estakáda
Zatloukal, Bohuslav ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Stráský, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostu přes rychlostní komunikaci a hluboké údolí na dálnici D1 na Slovensku v úseku Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka. Ze tří variant byla vybrána varianta jednokomorového nosníku o jedenácti polích. Nosná konstrukce je samostatná pro každý směr. Návrh je proveden podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby. Posouzení konstrukce je provedeno na prutovém modelu. Přílohy práce obsahují statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace mostu.
Předpjatý silniční most
Pokorná, Šárka ; Jaromír,, Rušar (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a posouzení předepnuté mostní konstrukce. Byly vypracovány dvě studie přemostění. Zvolená varianta je spojitá dodatečně předepnutá jednotrámová konstrukce o třech polích. Celkové teoretické rozpětí mostu je 100,0 m. Zhotovení mostu je uvažováno v celku pomocí pevné skruže. Posouzení konstrukce bylo provedeno na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti dle příslušných norem.
Most na obchvatu Banské Bystrice
Nemrava, Jiří ; Novák, Richard (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů. Zahrnuje časovou analýzu konstrukce a podrobné řešení vlivu výstavby na jeho návrh.
Most přes řeku Moštěnka
Kaut, Tomáš ; Čtvrtlík, Libor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je vyřešení mostu přes řeku Moštěnka. Jedná se o most o jednom poli. Byly navrženy 3 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci bakalářské práce. Vybrána byla varianta č. 2 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statické modely byly vytvořeny v programu SCIA 19.1 a IDEA StatiCa 10.1 a posudky zpracovány ručně podle eurokódů. Účinky větru, sněhu, brzdné síly a výškový sklon mostu byly zanedbány.
Komorový most přes rychlostní komunikaci
Klein, Vojtěch ; Volák, Ondřej (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh mostní konstrukce přes rychlostní komunikaci a železniční trať. Byly navrženy tři varianty řešení. K dalšímu rozpracování byla vybrána varianta převádějící směrově rozdělenou komunikaci dvěma shodnými mosty komorového průřezu. Součástmi práce jsou přehledné a podrobné výkresy, znázornění postupu výstavby, vizualizace a statický výpočet. Návrh a posouzení byly provedeny dle aktuálně platných evropských norem.
Most nad potokem Bystrice
Nani, Pavel ; Glovina, Filip (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je podrobný statický výpočet dodatečně předpjatého betonového silničního mostu přes potok Bystrica u Banské Bystrice na Slovensku. Most je součástí odbočné větve rychlostní komunikace R1. Prostorově zakřivený spojitý most má 9 polí. Pro statickou analýzu byl použit prostorově zakřivený výpočtový model mostu. Model byl porovnán s přímým výpočtovým modelem mostu. Je také provedeno porovnání vlivu fázované výstavby mostu na velikost vnitřních sil. Nosná konstrukce mostu byla posouzena dle ČSN EN 1992-1-1, ČSN EN 1992 – 2 a ČSN 73 6214.
Dálniční vícepolový most
Doležal, Lukáš ; Novák, Richard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního vícepolového mostu, který převádí dálnici D35 přes údolí Řepovského potoka, polní cesty a biokoridor. Ze tří variant řešení byl vybrán komorový spojitý průřez se šikmými stěnami o 10 polích. Mostovka je tvořena monolitickým, dodatečně předpjatým nosníkem. Nosná konstrukce je betonována po fázích na pevné a výsuvné skruži. Celková délka nosné konstrukce je 560 m. Analýza konstrukce byla provedena na několika modelech, které byly vytvořeny v programech Midas Civil a SCIA Engineer 18.1. Posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti bylo provedeno ve všech fázích výstavby a v čase životnosti v podélném i příčném směru. Součástí analýzy v podélném směru je i časově závislá analýza, která zohledňuje fáze výstavby. Statický výpočet byl vypracován pomocí programu MS Excel podle platných norem. Na závěr byla zpracována výkresová dokumentace a vizualizace.
Dvoutrámový most přes řeku Bebravu
Hlavoň, Michal ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes řeku Bebrava. Hlavní náplní je výpočet spojité nosní konstrukce o třech polích. Byly zpracovány tři varianty, z nichž byla zvolena varianta předpjatého dvoutrámovéhomostu.Rozpětí jednotlivých polích je 23+29+23 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu SciaEngeneer 15.1. Všechny výpočty jsou provedeny dle Eurokódů.
Předpjatý dvoutrámový most
Ondrušek, Martin ; Kulhavý,, Tomáš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Téma diplomové práce se zabývá předpjatým dvoutrámovým mostem s náběhy o čtyřech polích. Most převádí dálnici D1 přes řeku Olši a křižovatkovou rampu. Konstrukce je vymodelovaná v programu Scia Engineer a následně posouzena podle norem na mezní stav únosnosti a použitelnosti.
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.