Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí205 - 214další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
"Internetoví pomocníci" při studiu českého jazyka
Konečná, Hana
Článek informuje o internetové stránce s názvem "Informační zdroje pro výzkum a výuku češtiny" na http://www.ujc.cas.cz/infoz/, kde se zájemce o češtinu snadno dostane nejen k odborným bohemistickým časopisům, ale i k mluvnici, slovníkům českého jazyka a k Internetové jazykové příručce. Tazatel si v ní může najít jak odpověď na dotazy týkající se konkrétních výrazů, tak i poučení obecnější povahy.
Využití HTML5 při vývoji webových aplikací
Hanyš, Pavel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
V současné době se na internetu neobjevují převážně klasické internetové stránky, které nabízejí uživatelům multimediální obsah v podobě textů, obrázků a videí či oblíbené e shopy umožňující nákup nejrůznějšího zboží z pohodlí domova. Čím dál tím více se objevují na internetu stránky, resp. aplikace, které poskytují uživateli nějakou konkrétní službu. Tato diplomová práce popisuje nové moderní přístupy při tvorbě webových stránek a aplikací za použití nejnovější verze značkovacího jazyka HTML, kterým je HTML5. Práce je primárně určena webových kodérům a vývojářům, kterým by měla poskytnout přehled a základní informace v oblasti tvorby webových aplikací. Získané znalosti by jim měly zjednodušit a zefektivnit práci a hlavně ušetřit čas, který mohou vrátit zpět uživatelům webu v podobě nových funkcí. Výsledkem jejich práce tak mohou být rychlejší, uživatelsky komfortnější webové aplikace (stránky), které plně využívají potencionálu webových prohlížečů.
Zpracování a edukační účinnost webových stránek Jóga pro děti
BARTOŠOVÁ, Jana
Snahou této práce je poukázat na internet, který je dnes již všude přítomný, jako na možnost výchovně zdravotní edukace, na možnost příjemného i účelně tráveného času podporujícího tvořivost, samostatnost, celkovou osobnost ? jako na přítele, vychovatele, učitele. Cílem práce je zpracování a edukační účinnost webových stránek s tématem "Jóga pro děti" zahrnující nejenom jógu, ale i relaxaci pro děti. Z toho vyplývá, že je práce zaměřená na děti, zdraví, jógu a počítačovou technologii. V teoretické části jsem analyzovala sebrané materiály k danému tématu, definovala a charakterizovala výše zmíněné pojmy. Dále jsem provedla kvantitativně orientovaný výzkum pomocí anonymního nestandardizovaného dotazníku pro zjištění zpětné vazby na nově vytvořené webové stránky. Vyhodnocení zjištěných dat ve výzkumné části práce přineslo zjištění o pozitivních reakcích na tyto stránky a potvrdil se tím 1. předpoklad, že webové stránky zpracované přehlednou a atraktivní formou určenou primárně dětem s podstatnými informacemi k tématu, budou respondenti hodnotit výborně a s nadšením. Dále se na 100 % potvrdil i 2. předpoklad a to, že pokud budou pozice dobře graficky znázorněny, podpořeny vhodným designem a popisem, lze podle nich cvičit. Přesto doporučuji prvotní edukaci na kurzech jógy pod vedením odborníka, který dohlédne na správné technické provedení, které následně umožní osamostatnění se za pomoci webových stránek "Jóga pro děti".
"Internetoví pomocníci" při studiu českého jazyka
Konečná, Hana
Článek informuje o internetové stránce s názvem "Informační zdroje pro výzkum a výuku češtiny" na http://www.ujc.cas.cz/infoz/, kde se zájemce o češtinu snadno dostane nejen k odborným bohemistickým časopisům , ale i k mluvnici, slovníkům českého jazyka a k Internetové jazykové příručce. Tazatel si v ní může najít jak odpověď na dotazy týkající se konkrétních výrazů, tak i poučení obecnější povahy.
Problematika obsahového webu
Sova, Martin ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Tématem diplomové práce je obsahový web. V práci je definován tento pojem, předložen model vrstev fungování obsahového webu a provedena analýza jeho fungování z pohledu systémové teorie, na jejímž základě je identifikována hlavní transformační funkce systému navázaného na provoz obsahového webu. Čtenář je seznámen s modelem distribuce obsahu webu a s možnostmi financování jeho provozu. Jsou formulovány hypotézy týkající se návratnosti investic do provozu obsahového webu při využití konkrétních typů, platnost těchto hypotéz je následně testována na datech, získaných při provozu konkrétních obsahových webů. Dále je rozebrána problematika procesů probíhajících při tvorbě webového obsahu. Na praktickém příkladu výběru a implementace informačního systému na podporu tvorby obsahu na konkrétním webovém portálu je pak popsán postup výběru vhodných prostředků a jejich nasazení na základě analýzy probíhajících procesů. Cílem práce je pomoci zodpovědět, zda provoz obsahového webu je možné financovat z umístění reklamních prvků a identifikovat, jaké procesy probíhají při tvorbě obsahového webu, a jak vybrat a implementovat informační systém na jejich podporu.
Tvorba a propagace webových stránek
Stránská, Eva ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Němečková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu vytvořených webových stránek artbuilding.cz a návrh vhodné strategie pro budování jejich návštěvnosti. V úvodu bakalářské práce je popsán rostoucí trend ve využívání Internetu a internetové reklamy, který podtrhuje stále větší význam webové prezentace jako prostředek zviditelnění se v online prostředí. V další části je charakterizován internetový marketing, spolu s členěním online marketingových nástrojů. V této souvislosti se bakalářská práce zaměřuje především na možnosti webových stránek. Proto je zde také z pohledu internetového marketingu popsán návrh webu, včetně popisu jednotlivých forem jeho propagace. V navazující části jsou uvedeny informace z provedené komplexní analýzy webových stránek a jejich aktuálního stavu. Analýza je rozdělena do jednotlivých částí, které vždy obsahují detailní popis konkrétní analýzy, včetně postupu jejího provedení a následného vyhodnocení spolu s doporučením.
Metodika auditu webových stránek
Jirsa, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Webové stránky mají významný vliv na konkurenceschopnost organizací, proto je třeba se zabývat aspekty, které ovlivňují jejich úspěšnost. Minimálně se vyplatí odhalit nedostatky, u kterých existuje jednoduchá náprava, a které brání efektivnímu použití stránek. K tomuto účelu lze využít celou řadu metod a nástrojů auditu, které však postrádají komplexní přístup k problematice. Cílem práce je vytvoření metodiky auditu webových stránek a její následná implementace do online nástroje tak, aby bylo možné audit provádět automatizovaně. Z tohoto důvodu jsem nejdříve popsal aspekty úspěšnosti webových stránek, jako je optimalizace pro vyhledávače, přístupnost, použitelnost, informační architektura a informační hodnota. Dále jsem analyzoval metody a nástroje auditu webových stránek a zkoumal možnosti jejich systémové integrace. Díky tomu jsem mohl navrhnout optimální postup auditu a realizovat zmiňovaný nástroj, který tvoří hlavní výstup práce, a je na přiloženém CD. Přínos nástroje spočívá především v komplexním pojetí auditu, který se nezaměřuje jen na určitou oblast, ale snaží se vyhodnotit všechny možné skutečnosti v rámci jedné analýzy. Výhodou nástroje je možnost jeho masového využití. Dovoluje s minimálními náklady a bez nároků na jakékoliv znalosti odhalovat chyby webových stránek a doporučovat řešení. Nástroj obsahuje několik unikátních algoritmů, které provádějí kontrolu určitých aspektů stránky, díky čemuž odpadá nutnost manuálního ověřování.
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Tejada Rodriguez, Adriana Cecilia ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Díky tomu že se Internet stal běžnou součástí našich životů, způsobil tím na světě revoluci. V současné době, rychlost a rozsah, s níž lidé mohou komunikovat dosáhla nepředstavitelné úrovně, což významně ovlivňuje naše chování a způsob podnikání. Tato práce si klade za cíl objasnit, jak se s příchodem Internetu změnily obchodní modely; představí jeden z nejnovějších e-byznys modelů - "internetový obchod" a jeho e-marketingový plán. Dalším cílem je vypracovat projekt, ve kterém je tento e-byznys model použitý k zavedení peruánských výrobků na belgický trh a zhodnocení jeho životaschopnosti. Pro tyto účely byla jako součást e-marketingového plánu udělána mikro a makro analýza a zákaznická analýza, s příslušným marketingovým výzkumem, která byla zakončena strategií e-marketingového mixu. Výsledky projektu ukázaly, že Internet má zásadní vliv na formulování marketingového mixu. Pokud jde o samotný projekt, závěr ukázal, že v zemi existují vhodné podmínky a potenciální zákazníci, a tudíž by mohl být ziskový. Nicméně úspěchu by mohlo být dosaženo pouze v případě efektivní implementace propagačních strategií, které pomáhají budovat vztahy se zákazníky a vytvářejí povědomí o značce.
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí205 - 214další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.