Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 214 záznamů.  začátekpředchozí202 - 211další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přírodní zajímavosti okolí Moravských Budějovic a jejich využití v přírodovědném učivu na 1. stupni ZŠ.
FEDROVÁ, Stanislava
ANOTACE Stanislava Fedrová, 2009: Přírodní zajímavosti okolí Moravských Budějovic a jejich využití v přírodovědném učivu na 1. stupni ZŠ. Pro zpracování tématu diplomové práce byly připraveny dvě vycházky, jedna exkurze a beseda s odborníkem. Cílem diplomové práce je navrhnout aktivity vedoucí k poznání regionu v okolí Moravských Budějovic s vhodným zařazením do přírodovědně orientovaných předmětů na prvním stupni (zejména přírodověda ale i prvouka a vlastivěda).
Základní vyučovací metody a jejich využití v hodinách výchovy k občanství
MARKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce pojednává o Rámcově vzdělávacím programu, vyučovacích metodách, skupinové práci a hodnocení. Dále obsahuje popis metodologie a výsledky anketního šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak žáci 6. třídy ZŠ nahlížejí na skupinovou práci. Snahou bylo zvýšit aktivitu žáků, zaujmout je vhodným vedením hodiny a dosáhnout lepšího pochopení učiva v hodinách výchovy k občanství.
Porovnání vybraných vyučovacích metod v učení o přírodě na 1. stupni ZŠ.
KARDOVÁ, Dana
Práce se zabývá vybranými vyučovacími metodami využitelnými v učení o přírodě. Práce je doplněna o mnohé návody a doporučení pro výuku prvouky a přírodovědy na prvním stupni ZŠ. Obsahuje i přehled učebnic, pomůcek či didaktických her, které mohou být zařazovány do jednotlivých vyučovacích hodin. V závěru jsou jednotlivé výsledky testů, které vedou k porovnání vybraných metod práce, užitých při osvojování poznatků o přírodě, u žáků na prvním stupni. Podle výsledků je zjistitelná i úspěšnost řešení jednotlivých typů otázek v testu.
Agenda setting v sociologické perspektivě
Kalvas, František
Autor se pokouší o novou teoretickou interpretaci jevu „agenda setting“. Nejprve shrnuje dosavadní poznatky o tomto jevu a následuje autorův výklad vycházející z širšího rámce dvou základních interpretací principu, na němž agenda setting funguje: psychologické interpretace a interpretaci založené na důvěře občanů v média.
Zásoby z hlediska Mezinárodních standardů účetního výkaznictví a české účetní legislativy
Štrobachová, Markéta ; Vašek, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozdíly v pojetí zásob podle mezinárodního účetního systému (IFRS) a podle českého účetního systému (ČÚL). První dvě části jsou věnovány popisu zásob v každém z účetních režimů zvlášť a poslední část, která vyplynula z předchozích dvou, porovnává a shrnuje zjištěné rozdíly. Práce obsahuje konkrétní příklady pro lepší názornost a také obsahuje konkrétní podobu zveřejňování zásob v obou účetních systémech.
Didaktické zpracování materiálových zásob (se zaměřením na problematiku 3. ročníku Obchodní akademie)
Mašterová, Martina ; Rotport, Miloslav (vedoucí práce) ; Asztalos, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je vystihnout problematiku materiálových zásob a především didaktické zpracování ve výuce na obchodních akademiích. Zabývá se zachycením materiálových zásob v zákoně o účetnictví, vyhlášce, českých účetních standardech a oceňováním. Charakterizuji vzdělávací program pro obchodní akademie, jeho obsahovou strukturu, mezipředmětové vztahy a postavení účetnictví. Didaktické zpracování podává možný přístup k této problematice, její výchozí předpoklady, strukturu, výklad tématu a její prověření pomocí souhrnných příkladů.
Problematika zajištění pojišťoven
Sedlák, Michal ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Klimeš, Michal (oponent)
Práce se zabývá problematikou zajištění z teoretického a praktického hlediska. V teoretické částí popisuje různé formy a typy zajistné ochrany, jejich výhody a nevýhody a použití v praxi. Popisuje zajištění i z právního hlediska a vymezuje základní klauzule, které se používají v zajistných smlouvách. Dále je zpracováno účetnictví pojišťoven se zaměřením na zajištění ve formě T účtů s detailním popisem. Závěrem jsou zmapovány procesy, které běží v oddělení zajištění včetně nastavených procesních kontrol.
Tvorba a provozování e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser
Havel, Vojtěch ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a provozováním e-kurzu v e-learningovém prostředí BeeWiser, firmy StringData s.r.o. Cílem práce je otestovat jednotlivé části vývojového i životního cyklu e-kurzu v tomto prostředí, diskutovat a upozornit na dílčí klady i nedostatky a na závěr zhodnotit použitelnost a konkurenceschopnost aplikace, případně navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce obsahuje úvod do problematiky e-learningu, nastínění výhod a nevýhod oproti klasickému způsobu výuky a v několika úrovních rozebrané požadavky uživatele na aplikaci, zajišťující tvorbu a řízení e-learningového kurzu. V praktické části práce je podle předem nastavených způsobů prostředí BeeWiser otestováno a zhodnoceno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 214 záznamů.   začátekpředchozí202 - 211další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.