Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují stále podobným, již vyzkoušeným stylem. Teoretická část práce analyzuje situaci pivovarnictví v České republice z hlediska jeho významu pro českou společnost a dále se věnuje tématům komunikace obecně, marketingové komunikace, komunikační strategie a reklamy. Praktická část spočívá v rozboru a porovnání komunikačních strategií konkrétních velkých českých pivovarů aplikovaných na jejich skutečných reklamních kampaních. Následně je vyvozeno obecné zhodnocení a shrnutí těchto komunikačních strategií.
Geocaching jako podpora pivovarnictví v Jindřichově Hradci
Loukota, Petr ; Vlnas, Pavel (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Tato práce je zaměřena na geocaching, jakožto volnočasovou aktivitu pro turisty, a její využití v marketingu. Práce je zaměřena na konkrétní podporu subjektů spojených s pivovarnictvím. Cílem práce je ukázat netradiční a zcela jiný způsob propagace podniku, který přiláká novou skupinu potenciálních zákazníků. Součástí práce bude i kalkulace nákladů spojených s vybraným řešením.
Podnikatelský plán
Hájek, Adam ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Diplomová práce je uceleným souhrnem informací týkajících se formálních náležitostí podnikatelského plánu. Jednotlivé složky podnikatelského plánu jsou nejprve teoreticky popsány, následuje aplikace na reálný podnik restauračního zařízení, který chce své portfolio obohatit o vlastní produkci čepovaného piva. Cílem této práce je tedy sestavení podnikatelského plánu a co nejvěrohodnější zobrazení nákladových a výnosových položek, jež ovlivňují chod minipivovaru. Součástí práce je analýza prostředí zaměřená především na rozbor konkurenčních podniků, vytvoření marketingového plánu a finančního plánu, jenž bude detailně zobrazovat průběh Cash Flow a výši zisku respektive ztráty v prvních letech podnikání. Na základě provedených analýz a bližším pohledu na konkurenční prostředí je práce ukončena celkovým zhodnocením smysluplnosti investice do pivovarské technologie.
Finanční analýza podniku Rodinný pivovar BERNARD a. s.
Polách, Petr ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Čámská, Dagmar (oponent)
Cílem této práce je posoudit finanční zdraví firmy Rodinný pivovar BERNARD, a.s. v letech 2006 -- 2010 za použití poměrových a rozdílových ukazatelů, analýzy bankrotních modelů, pyramidového rozkladu ROE a mezipodnikového srovnání a zhodnotit silné a slabé stránky, včetně doporučení pro jejich zlepšení. Finanční analýza je zpracována pro externího uživatele z dat výročních zpráv.
Ocenění společnosti Měšťanský pivovar v Poličce, a.s.
Dvorský, Aleš ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Rajdl, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění objektivizované hodnoty společnosti Měšťanský pivovar v Poličce, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uveden popis relevantních teoretických aspektů oceňování podniků, především seznámení s kategorií hodnot, průběhem ocenění, stanovením diskontní míry a základními tvary modelů DCF. V praktické části je provedena finanční a strategická analýza, analýza generátorů hodnot a finanční plán. V závěru práce je stanovena diskontní míra a podnik je oceněn výnosovou metodou DCF Equity k 1.1.2010.
Ocenění společnosti Rodinný pivovar Bernard, a.s.
Mocek, Petr ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Horník, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je stanovit hodnotu podniku Rodinný pivovar Bernard, a.s. respektive jeho vlastního kapitálu pro případ jeho prodeje k datu 31. 12. 2010. V praktické části se práce zaměřuje na analýzu samotného podniku, strukturu jeho výroby a finanční analýzu podniku. Dále je v práci proveden rozbor mikrookolí podniku včetně českého pivního trhu. Součástí analýzy je i makrookolí podniku. Samotný výpočet hodnoty vychází z předpokladu, že podnik nenavyšuje kapacitu výroby a že předmětem prodeje je výrobní závod ve stavu ke dni 31. 12. 2010. Finanční plán byl stanoven na základě prognóz autora. Samotná hodnota vlastního kapitálu propočtena na základě výnosové metody DFCFE se dvěma fázemi.
Možnosti vstupu firem na zahraniční trhy
SOUKUP, Václav
Téma této práce se zabývá problematikou možností vstupů na zahraniční trhy, kdy největší důraz je kladen na využívání konkrétních vstupů na tyto trhy. Práce se skládá ze dvou základních částí, kde první část je věnovaná konkrétnímu využití dané formy u jednotlivých podniků a druhá část se zabývá problematikou modelů chování podniků v zahraničí.
Study on oligosaccharide composition of wort and beer samples by liquid chromatography/electrospray ionization tandem mass spectrometry
Čmelík, Richard ; Berkecz, R. ; Janáky, T. ; Bobálová, Janette
LC-MS technique was successfully applied to the description of oligosaccharides mixtures in wort and beer samples. Based on the important differences in MS/MS spectra the structural features of coeluted oligosaccharides were found.
Názory veřejnosti na české pivo a pivovarnictví
Vinopal, Jiří
V zářijovém výzkumu byly zopakovány otázky z výzkumu Hospody a pivo v české společnosti z roku 2004. Výsledky ukazují postoj občanů ke spotřebě piva v české společnosti, dovozu zahraničních značek piva a budoucnost pivovarnictví v ČR.
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.