Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 247 záznamů.  začátekpředchozí196 - 205dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mostní konstrukce přes rozšířené koryto řeky
Strouhalová, Petra ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá novým návrhem dodatečně předpjatého mostu přes řeku Vsetínská Bečva v lokalitě Ústí u Vsetína. Současný most o třech polích nevyhovuje z hlediska inundačního, proto je nahrazen novou čtyřpolovou mostní konstrukcí. Most se nachází na silici I/57 a slouží k převedení dopravy přes řeku. Mostní nosná konstrukce je navržena ve třech variantách. Podrobně posouzena je jen jedna vybraná varianta a to dodatečně předpjatý dvoutrám.
Obchodní centrum
Soudek, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce obchodního centra v Chrudimi v Pardubickém kraji. Obchodní centrum bylo navrženo jako trojlodní se společným prostorem. Každá z lodí má půdorysné rozměry 48,0m x 63,0m, sdružený prostor je půdorysného tvaru rovnostranného trojúhelníku o straně 48,0m. Konstrukce lodí je v příčném směru tvořena třemi příhradovými vazníky. Dva vazníky jsou na rozpětí 20,0m a jeden na rozpětí 8,0m. Světlá výška se pohybuje od 8,0 do 10,0m. Hlavní nosná konstrukce je provedena ze čtyřhranných uzavřených profilů, trubkových kruhových profilů a bude přiznaná. Osová vzdálenost vazníků je 7,0 m.
Rekonstrukce mostu přes údolí u Dobrušky
Dočkal, Miloš ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na návrh nové mostní konstrukci přes údolí u Dobrušky. Současný most je v nevyhovujícím stavu a bude nahrazen novou konstrukcí. Most se nachází na silnici I/14a slouží k převedení dopravy přes údolí a Brtevský potok. Mostní konstrukce je navržena ve třech variantách. Vybraná varianta je dodatečně předpjatý dvoutrámový průřez o délce 88,5 metrů a šířce 14,0 metrů. Výpočet zatížení je řešeno v programu Scia Engineer 2014. Konstrukce je posuzována podle platných norem a je provedena výkresová dokumentace.
Obchodní a administrativní centrum
Novotný, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce byl návrh a analýza ocelové nosné konstrukce budovy pro obchodní a administrativní účely v Ostravě. Součástí práce je posouzení hlavních nosných konstrukčních prvků a vybraných detailů spojů. Práce rovněž obsahuje výkresovou dokumentaci objektu a porovnává dvě odlišné varianty návrhu ocelové konstrukce.
Zastřešení víceúčelového sportovního objektu
Michálek, Vojtěch ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
V diplomové práce je vypracován návrh zastřešení víceúčelového sportovního objektu o půdorysných rozměrech 35x48m, maximální výškou 16m. Konstrukce je uvažována pro oblast Brno. Návrh zastřešení je vypracován ve dvou variantách.První variantu tvoří dvoukloubový obloukový příhradový vazník s výškou příhrady 2,0m. Druhou variantu tvoří trojkloubový obloukový příhradový vazník. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny nosné prvky jako jsou vaznice,vazník, příčná a podélná ztužidla, čelní sloup a kotvení. V závěru je zpracováno porovnání obou variant. Součástí práce je výkresová dokumentace skládající se z dispozičního výkresu, výrobního výkresu vazníku, výkresu směrných detailů a kotevním plánem.
Nádražní hala
Hodonský, Petr ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce nádražní haly. Jedná se o dvoulodní objekt o délce 198m. Větší loď má rozpětí 40m a výšku 14m. Menší loď je vysoká 11m a její rozpětí je 25m. Celková šířka konstrukce je 65m. Hlavní konstrukční materiál je ocel S355JR. Nosná konstrukce haly je tvořena pomocí obloukových rovinných příhradových nosníků s osovou vzdálenostní 6m. Příčnou vazbu dále tvoří sloup, vynášející vždy dva hlavní příhradové nosníky. Je vypracován statický výpočet hlavních nosných prvků konstrukce, včetně spojů a detailů. Výpočty jsou zpracovány pomocí platných normativ ČSN EN.
Sportovní hala v Prostějově
Houška, Daniel ; Štrba, Michal (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce víceúčelové sportovní haly v Prostějově. Půdorysné rozměry objektu jsou 38x54 m s maximální světlou výškou 9,5 m. Řešení je vybráno na základě dvou předběžných variant zpracovaných dle normy ČSN EN. Konstrukce je navržena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Halu tvoří 10 příčných vazeb v osové vzdálenosti 6,0 m. Hlavní nosný systém tvoří prostorové eliptické příhradové vazníky, podélná a příčná ztužidla zajišťující prostorovou tuhost. Střešní plášť je nesen vaznicemi uloženými na vaznících. Ve štítových stěnách jsou navrženy ocelové sloupy. Práce byla řešena pomocí softwarového programu Scia Engineer 2014. Vybrané prvky byly posouzeny ručním výpočtem. Součástí práce je řešení spojů, detailů konstrukce a výkresová dokumentace.
Statické řešení střešní konstrukce
Duda, Tomáš ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh konstrukčního systému a provedení statické analýzy zastřešení objektu. Vzhledem k povaze zvoleného konstrukčního systému se jedná o návrh a posouzení střešní skořepiny (membrány) z předpjatého betonu, která je podepřena visutým lanem. Práce je rozdělena do několika samostatných celků dle zadání. V textové části je popsán úvod do problematiky visutých lanových konstrukcí a zobrazeny jejich možné tvary, typy a realizace. Také je zde uvedena technická zpráva posuzované skořepiny, která byla vypracována na základě použitých podkladů, vyhotovené výkresové dokumentace a statického výpočtu.
Ocelové konstrukce objektů kotelny a strojovny
Krompolc, František ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Pro stavební objekt výrobního bloku bioelektrárny je navržena nosná ocelová konstrukce členěná do dvou částí pro dva oddělené prostory kotelny a strojovny. Kvůli specifickému zatížení od provozního zařízení, aparátu a potrubí jsou navrženy různé plošiny, konzoly, lávky a technologické konstrukce. Konstrukce haly kotelny je tvořena systémem hlavních sloupů HEB v řadě 1 a 4 vetknutých do základů, spojených v příčném směru plnostěnnými vazníky IPE, které jsou rámově napojené na sloupy. Na vazník je uložena nosná konstrukce střešního pláště, která je tvořena soustavou vaznic z válcovaných profilů UPE. Tuhost střechy je zajištěna vodorovným ztužidlem s táhly mezi vaznicemi. K ocelové konstrukci kotelny je připojena konstrukce strojovny. Je tvořena řadou vetknutých hlavních sloupů HEB v řadě 4, 7 a 8. Střešní vazník IPE je navržen na rozpětí 12 900 mm mezi řadou 4 a 7 a na rozpětí 4800 mm mezi řadou 7 a 8. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna vedle vetknutých sloupů a střešní příčle zejména systémem svislých stěnových ztužidel spolupůsobících s vodorovným střešním ztužidlem. Ke strojovně mezi řadami sloupů B, C, D, E, F a G a 8 až 9 přimyká konstrukce rozvodovny. Technologická konstrukce se nachází v prostoru strojovny. Konstrukci tvoří nosné rámy tvořené sloupy HEA, příčlemi IPE a HEA a svislým zavětrováním z válcovaných profilů. Sloupy HEA jsou na základy uloženy kloubově. Tuhost konstrukce je v obou směrech zajištěna svislými ztužidly a přípojem plošinových nosníků do průvlaku haly. Kotelna má půdorysné rozměry 14 700 mm x 22 500 mm a strojovna 22 500 mm x 19 700 mm. Osové vzdálenosti řad sloupů A, B, C, D, F, G a H v podélném směru jsou 3100 mm, 3 x 4600 mm a 2x 2800 mm, délka vazníku nad prostorem kotelny je 14 700 mm (viz. Obr. 4 Půdorys). Výška haly kotelny je 19,280 m pod vazník. Vzdálenosti řad A, B, C, D, F a G v podélném směru jsou 3100 mm, 3x4600 mm a 2100 mm. Výška strojovny pod vazník je 10,690 m (v řadě 7).
Návrh variantního dopravního připojení rozšiřovaného obchodního areálu v Modřicích
Knopp, Martin ; Fencl, Ivan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a srovnání variant řešení dopravy v oblasti nákupní zóny na území města Modřice v souvislosti s rozšiřováním této zóny o nové obchodní prostory. V první části práce je obsaženo pojednání o oboru dopravního inženýrství, dopravní telematice a ITS. Dále je v práci detailně rozebrán stávající stav a kalibrace modelu dopravy v programu AIMSUN, který představuje těžiště celé práce. V další části práce jsou předložena tři odlišná řešení organizace dopravy v předmětném území včetně modelu každé varianty v programu AIMSUN a včetně detailního rozboru každého řešení. V poslední části jsou jednotlivá řešení srovnána podle výsledků z modelu AIMSUN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 247 záznamů.   začátekpředchozí196 - 205dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.