Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 151 záznamů.  začátekpředchozí148 - 151  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronické stabilizační systémy osobních automobilů
Musil, Jan ; Ambróz, Richard (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány základní elektronické systémy stabilizace. Tyto systémy slouží především k aktivní bezpečnosti v provozu, ale také k jízdnímu pohodlí posádky. Hlavní část práce je zaměřena na systémy ABS, ASR a ESP. Další části jsou zaměřené na ostatní přídavné systémy, které se stále vyvíjí. Součástí této práce je také pohled jednotlivých automobilek a možné kroky do budoucna.
Studie pohonu elektromobilu
Matela, Petr ; Marušinec, Jaromír (oponent) ; Solař, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování odborné rešerše a výpočet dynamiky vozu s různými motory. První část bakalářské práce obsahuje úvod do elektromobilů a krátkou historii elektromobilismu. Navazuje popsání výhod a nevýhod elektromobilů, jejich současná podoba a zdroje energie. Hlavním výsledkem práce jsou výpočty dynamických vlastností vozu se třemi typy motorů a jejich porovnání.
Realizace edukační úlohy na experimentální stanici s vačkovým mechanismem
Tomeček, Vojtěch ; Vrbka, Martin (oponent) ; Vaverka, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací edukační úlohy na experimentální stanici s vačkovým mechanismem. Cílem edukační úlohy je prakticky studenty v rámci výuky seznámit s analýzou kinematických veličin vačkových zdvihátek. V rámci práce je uvedeno obecné pojednání o současném stavu poznání na poli vačkových mechanismů a jsou vysvětleny základní pojmy. Dále uvedení přístroje do provozu, odstranění jeho dílčích nedostatků, analýza kinematických veličin možných kombinací dodaných vaček se zdvihátky a definice postupů budoucí edukační úlohy. Sama edukační úloha následuje interpretaci a komentář získaných údajů. V závěru jsou provedena doporučení dalších modifikací experimentálního aparátu a nástin jeho budoucího možného využití.
Vzájemná interakce vozidel a silničních záchytných systémů
Rozbroj, Lukáš ; Němec, Ivan (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se naučilo pracovat s programem LS-DYNA. Výsledkem byl výpočet deformací pro betonovou bariéru, do které bylo naráženo vozidlem v rychlostech 80 km/h, 100km/h a 120 km/h pod úhly 15° a 30°. Byly provedeny výpočty a vyhodnocení důležitých veličin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 151 záznamů.   začátekpředchozí148 - 151  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.