Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace spotřebního chování Čechů a Finů při nákupu potravin
Polešovská, Lucie
POLEŠOVSKÁ, L. Komparace spotřebního chování Čechů a Finů při nákupu po-travin. Bakalářská práce. Brno: 2013, PEF Mendelova univerzita v Brně. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitele na trhu s potravinami v České republice a ve Finské republice. Je zaměřena na rozdíly v nákupním rozhodování. Zkoumá postoje, které vedou spotřebitele k výběru produkce, která nese národní značení a definuje faktory, jenž ovlivňují spotřebitele při nákupu. Dále pak zjišťuje současný stav národního značení a složení maloobchodních prodejen ve Finské a České republice.
Vliv reklamy na spotřebitele při volbě mobilního operátora
Kubičíková, Zuzana
Tato diplomová práce se zabývá vlivem reklam mobilních operátorů na spotřebitele a rozhodováním spotřebitele o volbě mobilního operátora. Byl proveden výzkum na vzorku 565 respondentů. Data byla zpracována a vyhodnocena pomocí statistického softwaru Statistica 10. Na základě výsledků výzkumu bylo zhodnoceno vnímání reklamních kampaní mobilních operátorů spotřebiteli, navržena doporučení pro zefektivnění reklamních kampaní z hlediska preferencí spotřebitele a navržena konkrétní reklamní kampaň a ekonomicky vyhodnocena. Z výsledků šetření vyplynulo, že existuje vliv reklam mobilních operátorů na spotřebitele. Spotřebitelé se rozhodují o volbě operátora především podle ceny a výhodných nabídek.
Body image a jeho role ve specifické subkultuře
Bátorek, Miroslav Štefan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Bakalářská práce přináší kompletní a ucelený pohled na problematiku body image -- jaké jsou faktory jeho utváření, jeho formy i jeho důsledky, především pak způsoby a možnosti jeho využití v marketingové praxi (resp. v tržním prostředí). Hlavním předmětem zájmu je body image v gay subkultuře. Cílem této práce tedy je, zjistit a vysvětlit roli body image v této specifické subkultuře a jeho vliv na chování a rozhodování jedinců v rámci ní. Výsledky výzkumu budou porovnány s výsledky zahraničních studií na toto téma, čímž bude dokázána či vyvrácena možnost jejich aplikace na české prostředí.
TVORBA A UPLATNĚNÍ REGIONÁLNÍCH ZNAČEK POTRAVIN
KREJČOVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a uplatnění regionálních značek potravin. Poukazuje na to, jak je značka pro spotřebitele důležitá a jak spotřebitel se značkou nakládá. Práce zkoumá, jak je důležitá tvorba úspěšné značky. Obsahem práce jsou i podmínky získání značky ?Regionální potravina? pro malé a střední potravinářské podniky. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření, které probíhalo v Jihočeském kraji. V praktické části se díky respondentům dozvídáme o uplatnění regionálních značek potravin na regionálním spotřebitelském trhu a o vlivu značek na spotřebitele.
Analýza trhu sušenek aplikovaná na in-store prostředí
Worbisová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce bylo udělat analýzu trhu sušenek v in-store prostředí a dát společnosti Kraft Foods doporučení, jak se v tomto media typu prezentovat do budoucna. Práce sestává z teoreticko-metodologické a praktické části. V teoreticko-metodologické jsou charakterizovány pojmy spojené s trhem, analýzou trhu, nákupním rozhodováním - jeho druhy, procesem a faktory, které jej ovlivňují. V této části je také popsána komunikace v in-store prostředí, disciplína, proces a metody marketingového výzkumu. Praktická část vychází z teoretické. Zahrnuje informace o trhu sušenek, společnosti Kraft Foods, jejich konkurentech a zákaznících. Byly v ní provedeny analýzy dat Nielsen, Admosphere, MML, U&A a vlastní výzkum formou pozorování na hyper a supermarketech. V závěru jsou shrnuty všechny důležité poznatky plynoucí z výzkumu a analýz a jsou v něm uvedeny má doporučení pro Kraft Foods.
Úloha spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích.
Pokorná, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se věnuje postavení spotřebitelských soutěží v komerčních komunikacích. Cílem je zhodnocení jejich úlohy v rámci komunikačního mixu. Teoretická část analyzuje spotřebitelské soutěže jako jeden z nástrojů podpory prodeje a popisuje jejich specifika. Praktická část vychází z vlastního terénního šetření a zkoumá, zda spotřebitelské soutěže mají vliv na nákupní rozhodování a na povědomí o značce.
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
MAREŠ, Petr
Téma této diplomové práce bylo: Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. Výzkum jsem vypracovával pro supermarket Albert. Cílem mé práce bylo zjistit, jak otevření obchodně dopravního centra ``Mercury centrum`` ovlivnilo nákupní rozhodování a chování zákazníků vzhledem k supermarketu Albert a popřípadě navrhnout řešení. V teoretické části své práce jsem se snažil podrobně rozebrat proces marketingového výzkumu. Snažil jsem se podrobně rozebrat jednotlivé kroky a podle těchto teoretických pravidel jsem postupoval i při vypracovávání praktické části této práce. Dále jsem se zabýval problematikou nákupního chování a rozhodování spotřebitelů. V praktické části této práce jsem za pomoci marketingového výzkumu zkoumal nákupní chování a rozhodování současných i potenciálních zákazníků supermarketu Albert. Pro získání potřebných informací jsem si vybral osobní způsob dotazování, neboť je ze všech metod dotazování nejvšestrannější. Na tyto dotazníky odpovídali náhodně zastavení lidé, kteří se pohybovali po Lannově třídě. K vyhodnocení získaných dat jsem použil počítačové programy Microsoft Excel a Statistica 6.0. Po vyhodnocení získaných dat jsem se pokusil navrhnout některá řešení, která by mohla vést k opětovnému zvýšení tržeb tohoto supermarketu. Především jsem navrhoval kroky, které by měly přimět současné zákazníky k častějším a větším nákupům. Dále si také myslím, že by se supermarket Albert měl snažit přilákat nové zákazníky, především z řad studentů Pedagogické fakulty.
Systémy hodnocení dodavatelů ve firmě
TŘEBÍNOVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce bylo poskytnout metodu k systematickému vyhodnocování dodavatelů ve společnosti, která by dokázala podpořit hledání rozhodnutí a která by zároveň dovolovala důvěryhodně zdůvodnit přijaté rozhodnutí.
Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.
Stara, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu a značky. Větší prostor je věnován aktuálním trendům ve světě spotřební elektroniky a českému trhu. Charakteristika zahrnuje technologický vývoj, aktuální stav maloobchodu a představuje nejvýznamnější výrobce a prodejce elektroniky v ČR. Vlastní výzkum se zaměřuje na výzkum nákupního rozhodování v kategorii spotřební elektroniky. Práci zakončuje přehled marketingových nástrojů vhodných pro tento typ zboží.
Ovlivňování zákazníka v maloobchodě
Bernat, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce v teoretické části vysvětluje pojmy a oblasti důležité pro ovlinění zákakazníka v praxi. Hlavní část rozděluje marketingovou komunikaci a jednotlivé prvky přibližuje také za pomoci praktických příkladů. K práci patří i analýza dotazníkového šetření ukazující názory spotřebitele na tuto problematiku. Je možné tedy posoudit, nakolik si zákazníci jsou vědomi působících vlivů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.