| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Novodobý marketingový fenomén: Neuromarketing
Teichmann, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na relativně nový, ale velmi perspektivní obor, který se zrodil spojením několik rozdílných odvětví -- neuromarketing. Poukazuji na nové vědecké poznatky a teorie a nové technologie, které tomuto oboru dali vzniknout. Dokazuji užitečnost neuromarketingu a jeho nutnost pro kvalitní marketingové průzkumy a kampně. V hlavní části mé práce pak rozebírám jednotlivé mozkové procesy a zkoumám využití nových neuromarketingových poznatků v praxi. Kromě toho se ve své praktické části, obsažené přímo v jednotlivých kapitolách, snažím analyzovat existující marketingové kampaně a reklamy z pohledu neuromarketingu pomocí nabytých teoretických znalostí z daných kapitol. Ke konci pak prezentuji jednotlivé metody skenování mozku, díky kterým mohl neuromarketing vzniknout. Závěrem se snažím osvětlit pohled marketingových odborníků na neuromarketing a dokázat, že tento obor má velmi slibnou budoucnost a široké využití.
|
|
Neuromarketing
Brtník, Adam ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce se zabývá problematikou nové marketingové disciplíny, neuromarketingem. V první polovině práce je popsáno použití takzvaných zobrazovacích metod, a také jsou zde uvedeny základní poznatky o fungování mozku. Konkrétně se jedná o rozdělení mozku a způsob, jakým starý mozek komunikuje se svým okolím a nakonec taky způsoby, jak pracovat se všemi lidskými smysly. V druhé polovině se pak práce zabývá konkrétními fenomény lidského mozku, primingem a mirroringem. Nezbytnou součástí práce je i problematika etiky a neužitelnosti neuromarketinku, která je zmíněna na konci práce.
|