Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Platforma pro zpracování dat z experimentální mobilní sítě LTE-A
Kupka, Lukáš ; Hošek, Jiří (oponent) ; Mašek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu rádiových podmínek mobilních sítí LTE-A při použití uvnitř budov. V rámci práce je provedeno měření rádiové části experimentální sítě LTE-A od firmy Huawei za pomocí spektrálního analyzátoru R&S TSMW. Výsledky jsou zpracovány a diskutovány. V praktické části diplomové práce je dále vytvořen program pro automatické zpracování dat z analyzátoru R&S TSMW.
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
Vývoj a výhled mobilního připojení v ČR
Bičík, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Čandík, Marek (oponent)
Mobilní telekomunikace se staly nedílnou součástí našeho každodenního života a proto je jejich rozvoji věnována velká pozornost. Tato práce se pokouší podat současný pohled na problematiku mobilních telekomunikací, které slouží k bezdrátovému přenosu dat. Úvodní kapitola se zabývá historickým vývojem mobilního připojení v ČR. Dále jsou popsány jednotlivé technologie, které jsou využívány pro mobilní připojení k internetu. V závěru práce je nastíněn předpokládaný vývoj mobilního připojení na internet a jsou porovnány jednotlivé technologie. Na základě výsledků provedeného průzkumu jsou diskutovány silné a slabé stránky současného mobilního připojení.
Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace
Habrová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace se zabývá výzkumem mobilních operátorů a samotných značek mobilních telefonů. V první části se zaměřuje na charakteristiku magazínu Koktejl, ze kterého byly vybrané inzeráty, popis samotných operátorů na našem trhu a také popis použité metody výzkumu. V další části pak rozpracovává samotný výzkum. Tento výzkum byl proveden obsahovou analýzou inzerátů v magazínu Koktejl. A to ze všech inzerátů na mobilní komunikaci, které se zde objevily od roku1997 do současnosti. Závěrem výzkumu je zjištění jak se v průběhu času měnila tištěná komunikace v mobilním světě a také jak se měnila komunikace operátorů v momentě, kdy přecházeli pod hlavičku nadnárodních společností.
Význam mobilního telefonu v životě mladých Rusů
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Melniková, Lea (oponent)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.
Informatizace a globalizace
Michal, Marek ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Práce znázorňuje význam mobilních technologií pro společnost nyní i přínos těchto technologií do budoucna. Také je zde popsán vliv a provázání mobilních technologií s výpočetní technikou. V práci jsou popsány nedostatky současných technologií a služeb, pravděpodobné nedostatky technologií a služeb právě zaváděných a z nich logicky vyúsťující požadavky na technologie a služby budoucí.
Informační infrastruktura telekomunikační společnosti
Feglar, Tomáš ; Čulíková, Stanislava (vedoucí práce) ; Muller, Pavel (oponent)
Význam telekomunikačních společností je nesporný. Pozoruhodné je množství finančních prostředků, které přes tyto společnosti proudí. Částky obratu, které dosahují miliardových hodnot, řadí tento sektor mezi finančně nejproduktivnější. Oblast mobilní telekomunikace se dostává za rámec chápání jedince. Množství systémů, kterými každá společnost disponuje je několik set. Orientovat se v problematice je velmi obtížné a udržovat si povědomí o všech novinkách téměř nemožné. Základní stavební kameny velkých mobilních operátorů jsou však stejné a to je problematika, kterou tato práce popisuje.
Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Urbánek, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mázl, Michal (oponent)
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.