Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální podnikání ve vybraném regionu - úspěchy a nedostatky
VOLFOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce je analýza sociálního podnikání ve vybraných regionech, která zahrnuje interní a externí faktory, které mohou sociální podnikání stimulovat nebo mu naopak bránit (např. financování, potřebnost těchto služeb, navázání na tradici např. formou existující charity). Výzkum spočívá v analýze dat ze dvou regionů (Jižní Čechy a Vysočina). Data jsou získána z internetových zdrojů a veřejně přístupných statistik a z aktuálních informací o sociálním podnikání. Analýza porovnává údaje podniků, které působí v různých oblastech podnikání (např. ochrana životního prostředí, výroba a prodej výrobků, poskytování služeb). Ačkoliv sociální podnikání může být chápáno jako poměrně mladý jev, má také svou historii. Práce tak shrnuje historii sociálního podnikání, jeho vývoj. Výsledkem je shrnutí sociálního podnikání z hlediska zaměstnanosti a poskytovaných příspěvků a posouzení jeho vlivu na vývoj v jednotlivých regionech.
Marketingový mix podniku
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
Návrh na posílení konkurenceschopnosti podniku První KEY-STAV, a.s.
Mičková, Lucie ; Novotná, Leona (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
MIČKOVÁ, L. Návrh na posílení konkurenceschopnosti podniku První KEY-STAV, a.s. . Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2009. 97 s. Vedoucí bakalářské práce Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. Předmětem této bakalářské práce, která je zaměřena na téma konkurenceschopnosti, je charakteristika, analýza a hodnocení současné tržní situace společnosti První KEY-STAV, a.s., zabývající se stavebnictvím. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Válová, Věra ; Hanušová, Helena (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti Pivovar Chotěboř s.r.o. Práce se ve své teoretické části věnuje popisu základních pojmů a metodických postupů využívaných pro hodnocení výkonnosti firmy. Na základě první části bude vypracována praktická část. Ve druhé části práce je představena společnost. Tato část se zabývá charakteristikou dané společnosti, popisem vývoje pivovarnického průmyslu a výpočtem finančních ukazatelů na základě teoretických poznatků. Prostřednictvím analýz a srovnání s konkurencí jsou v závěru práce představeny doporučení na zlepšení finanční situace podniku v budoucích letech.
Návrh na zlepšení obchodní strategie firmy
Hošek, Jiří ; Žahourek, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analyzovat současnou obchodní strategii firmy JANTA s.r.o. a provést její optimalizaci, která povede ke zlepšení obchodní strategie firmy. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně externí a interní analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti. Autor práce je jednatelem společnosti.
Rozvoj obchodních aktivit pivovaru
Mičková, Lucie ; Teplý, Petr (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí současnou situaci pivovaru Holba, a.s. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzu. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí jsou definovány příležitosti a hrozby a dále silné a slabé stránky. Na základě zjištěných skutečností, obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu a posunout ji o krok dál v dnešním mobilním světě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.