Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Simulace líných konečných automatů
Vrábel, Lukáš ; Masařík, Karel (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca popisuje matematický model lenivého konečného automatu a implementáciu jednoduchého simulačného programu postaveného na základoch tohoto automatu, ktorý demonštruje možnosti daného modelu. Taktiež sa zaoberá výhodami a nevýhodami oproti ostatným prístupom a implementáciám. Model lenivého konečného automatu poskytuje určité výhody z hladiska uživateľa, ktorý vďaka nemu dostáva do rúk väčšiu voľnosť pri definovaní pravidiel automatu.
Grafická simulace činnosti konečných automatů
Šrajer, Roman ; Goldefus, Filip (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií převodu regulárního výrazu na konečný automat a zpět. Cílem praktické části je vytvořit webovou aplikaci, která tyto převody zajistí a odsimuluje automat pro vstupní řetězec. Pro převod konečného automatu na regulární výraz je použita algebraická metoda, která spočívá ve vytvoření soustavy rovnic a jejím následném vyřešení. Pro implementaci jsem zvolil jazyk Java a technologie Java Applet a Java Web Start, které umožňují přístup k aplikaci přes webové stránky. Nezbytnou součástí aplikace je možnost pracovat se třemi způsoby reprezentace konečného automatu, možnost ukládát automaty do XML a možnost zcela intuitivně vytvářet vlastní automaty.
Aplikace pro zobrazení struktury konečného automatu
Polcer, Ondřej ; Horáček, Petr (oponent) ; Zámečníková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je aplikace, která převádí textovou podobu konečného automatu na tzv. "stavový diagram", který je obecně pro vyjádření vzájemných vazeb názornější, než textová forma. Nejprve se strojová podoba konečného automatu určité syntaxe převede do objektové podoby a doplní se o další udaje. Následuje algoritmizace hledání vhodných umístění pro jednotlivé stavy, aby struktura jejich přechodu byla přehledná a srozumitelná s ohledem na komplexnost zadaného konečného automatu. Aplikace vytvoří sadu ekvivalentních zobrazení v různé formě a dodá vhodné informace pro snadnou interpretaci výsledku.
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Babor, Petr ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Beneš, Jan (oponent)
V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce začlenit do vlastní hry. Cílem práce je navrhnout, implementovat a otestovat model pro tvorbu cut-scén s dynamickým vývojem a omezenou možností uživatelské interakce. Model jsme omezili na situaci, kdy se 3 postavy hádají a implementovali jsme ho pro platformu Pogamut. Jako výrazové prostředky používáme animace a zobrazení emotikon, postavy nemluví přirozeným jazykem. Pohyb zajišťují steeringová pravidla z projektu Steering Library. Dramaturgii a synchronizaci scének řídí pravděpodobnostní konečný automat. Ke zhodnocení práce jsme použili experiment, kde testované osoby sledovaly generované cut-scény a porovnávaly je s ručně vyrobenými. Výsledky potvrdily předpoklad, že generované scénky nedosahují kvality ručně psaných. Testované osoby je přesto vnímaly pozitivně, díky možnosti ovlivňovat jejich vývoj. Implementované části modelu mohou sloužit k tvorbě her a výukových programů se sociální tématikou. Teoretický návrh modelu lze využít i pro jiné platformy.
Software Framework For Plc Program Standardization
Hrubý, Otto
This article deals with standardization of PLC software used in company. The aim is todesign software framework for single-purpose machines. The program uses elements from IEC61131-3 to make program portable among different integrated development environments. Thesoftware was designed to be easily reusable and modifiable for different machines.
Softwarový framework pro standardizaci PLC programu
Hrubý, Otto ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá standardizací softwaru pro PLC v rámci firemního využití. Cílem práce bylo navrhnout a implementovat program pro jednoúčelová zařízení používané v assembly procesu a program pro komunikaci umožňující nasazení zařízení v Master-Slave systému v roli slave. Program využívá prvky z normy IEC 61131-3, aby byla zabezpečena snadná přenositelnost programu pro různá vývojová prostředí. Software byl navržen tak, aby se dal lehce používat a měnit pro různá zařízení.
Poloautomatická diagnostika síťových protokolů
Svoboda, Ondřej ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Holkovič, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá poloautomatickou diagnostikou síťových protokolů. Řeší se zde, jak z příkladů komunikace sestavit obecný popis protokolů. Nejprve jsou představeny různé techniky odposlechu síťového provozu spolu s programy, které se často k odchytávání komunikace používají. Také budou popsány některé známé síťové protokoly se zaměřením na jejich komunikační zprávy.  V další části budou popsány již existující metody  získávání popisu z příkladů a definovány vlastnosti těchto metod. Následuje návrh architektury vyvíjeného nástroje společně s návrhem metod tvorby popisu protokolu. Další část se věnuje implementaci vytvářeného nástroje a na závěr je tento nástroj otestován a jsou s ním prováděny experimenty.
Interaktivní model hádky pomocí virtuálních agentů
Babor, Petr ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Beneš, Jan (oponent)
V počítačových hrách s ambicemi vyprávět příběh se často objevují cut-scény, pasáže hry, kde hráč nehraje, ale pouze sleduje část vyprávěného příběhu. To hráče vyvádí z kontinuity hraní. Je snaha tyto pasáže co nejvíce začlenit do vlastní hry. Cílem práce je navrhnout, implementovat a otestovat model pro tvorbu cut-scén s dynamickým vývojem a omezenou možností uživatelské interakce. Model jsme omezili na situaci, kdy se 3 postavy hádají a implementovali jsme ho pro platformu Pogamut. Jako výrazové prostředky používáme animace a zobrazení emotikon, postavy nemluví přirozeným jazykem. Pohyb zajišťují steeringová pravidla z projektu Steering Library. Dramaturgii a synchronizaci scének řídí pravděpodobnostní konečný automat. Ke zhodnocení práce jsme použili experiment, kde testované osoby sledovaly generované cut-scény a porovnávaly je s ručně vyrobenými. Výsledky potvrdily předpoklad, že generované scénky nedosahují kvality ručně psaných. Testované osoby je přesto vnímaly pozitivně, díky možnosti ovlivňovat jejich vývoj. Implementované části modelu mohou sloužit k tvorbě her a výukových programů se sociální tématikou. Teoretický návrh modelu lze využít i pro jiné platformy.
Klasifikace a využití jazyků, gramatik a automatů
Řičánek, Michal ; Cenek, Štěpán (oponent) ; Bobalová, Martina (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je klasifikace gramatik, jazyků a automatů a jejich možnosti využití v praxi. V první části se pojednává o teoretických východiscích zpracovávané problematiky. Ve druhé je postup vedoucí k návrhu použití automatu v praxi a jeho realizace.
Classification of Grammars, Languages and Machines (Basic Types, Use)
Klimešová, Michaela ; Novotný, Jan (oponent) ; Bobalová, Martina (vedoucí práce)
This bachelor's thesis is written as a brief list of fundamental theory on the given topic with extensions of working out methods and solving examples. The thesis is divided into two basic parts. The first part is focused on the essential theoretical pieces of knowledge about languages, grammars and machines. There is a particular explanation of the theory related to formal languages and operations on languages, grammars and their separation, and to finite state machines, together with dividing them into deterministic and nondeterministic ones. The second part is devoted to working out, explanation and calculation of the examples applied to the given topic - from the simple ones to the difficult ones.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.