|
Podnikatelský záměr rozvoje podniku
Čapek, Jiří ; Guláková, Marcela (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout podnikatelský záměr pro rozvoj elektronického obchodu prodávajícího japonské kuchyňské nože. Teoretická část popisuje formy podnikání, způsob sestavování podnikatelského záměru a náležitosti založení elektronického obchodu. V analytické části je popsán současný stav obchodu Jakuno a situace e-komerce v České republice. Závěr práce se zabývá již samotným podnikatelským záměrem a předkládá svoje návrhy pro zlepšení výkonnosti podniku.
|
| |
| |
|
Výběr informačního systému pro elektronický obchod
Parimucha, Petr ; Turák, Miroslav (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem informačního systému pro elektronický obchod Lepime.cz. Předmětem prodeje jsou bytové dekorace - samolepky na zeď vyráběné na míru. V první části je představena firma, výrobek a nastíněna analýza současného stavu informačního systému s důrazem na sestavení specifikace požadavků. Na tomto základě jsou pak porovnány jednotlivé informační systémy, které se dostaly do užšího výběru. Stěžejní částí je ekonomické srovnání informačních systémů, jak z hlediska počáteční investice, tak následných nákladů na jeho provoz.
|
|
Návrh internetových stránek
Vidlák, Marek ; Smejkal, Ladislav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce má za cíl navrhnout moderní a dynamické internetové stránky. Vytvořené webové stránky by měly poskytnout kompletní podnikatelský nástroj pro prezentaci konkrétních produktů včetně jejich možného zakoupení on-line. Práce klade důraz na uživatelskou přívětivost stránek, jejich strukturu, a tím i snadnější propagaci. Součástí práce je i potřebná teoretická základna pro danou problematiku.
|
|
Návrh a propagace elektronického obchodu
Šiková, Barbora ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá internetovým obchodem specializovaným na prodej dřevěných postelí pro psy. Na základě provedené analýzy stávajícího stavu budou navrženy změny, které povedou k lepšímu umístění internetového obchodu ve vyhledávačích po zadání klíčového slova. Dále se také zaměřím na funkčnost e-shopu pro uživatele. Především to bude proces objednávání zboží. Poslední část bude věnována návrhu vhodné marketingové strategie.
|
| |
|
Návrh portálu pro zlepšení informovanosti zákazníků firmy
Bednářová, Iveta ; Holásek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice bezdrátových sítí, problémech s rozsahem znalostí zákazníků v této oblasti, tvorbě internetových stránek a elektronickém obchodě. Obsahuje návody, postupy a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy, jejím lepším postavením na trhu a rozšířením znalostí zákazníka. Výstupem práce je funkční návrh informačního portálu.
|
|
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
|
|
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Kosíř, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategického řízení elektronického obchodu firmy, tak aby byly splněny nejmodernější trendy v oblasti elektronického obchodování, firma byla schopná konkurence na poli elektronického obchodování a zvýšila tím své zisky. V bakalářské práci jsem se zaměřil na konkrétní firmu, která neměla elektronický obchod, a vytvořil jsem strategii elektronického obchodu pro vstup firmy do oblasti elektronického obchodování.
|