Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Resler, Tadeáš ; Moravec, Michal (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy na zlepšení internetového obchodu pro firmu Lukashokej.cz. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části s následnou analýzou konkurence a současného stavu ve firmě. Podám návrhy na vylepšení marketingu či internetového obchodu, která zaujmou nové i stávající zákazníky.
Budování komerčně úspěšných internetových projektů
Kadeřábek, Jakub ; Zapletal, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování a řízení vztahu se zákazníky. Teoretické poznatky jsou demonstrovány na praktickém příkladu, kterým je projektové řízení postupu přípravy vývoje a oživení aplikace internetového obchodu.
Riziko projektování elektronického obchodu firmy
Gazdíková, Pavla ; Zmrzlík, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky z oblasti projektování elektronického obchodu a strategie firmy. Druhou část práce tvoří analýza současné situace firmy. Ve třetí, stěžejní části navrhuji obnovení internetového obchodu firmy a předkládám návrh e-shopu.
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
Návrh a implementace internetového obchodu
Maťák, Lubomír ; Haluza, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je analýza a návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se velkoobchodním prodejem elektromateriálu a poskytování služeb v oblasti dodávek elektromateriálu na stavbu různých projektů, jak ze státního, tak ze soukromého sektoru. Nejedná se o klasický internetový obchod formou B2C. Koncept této práce je navržen jako B2B. Hlavní myšlenkou je online komunikace dodavatele a odběratele a možná kontrola, jak stavu zakázky, tak stavu skladu pro případné další objednávky.
Možnosti přímých plateb v elektronickém obchodě
Kousal, Pavel ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je „Možnosti přímých plateb v elektronickém obchodě“ a návrh optimálního modelu přímých plateb pro elektronický obchod. V práci se zabývám elektronickými platebními prostředky, jejich realizací a detailním rozborem jednotlivých charakteristických rysů existujících internetových peněženek. V závěru práce navrhuji optimální model přímých plateb použitých v elektronickém obchodě a snažím se o zhodnocení jednotlivých aspektů, které jsou rozhodující při volbě internetové peněženky.
Model e-aukce pro firmu
Gazdíková, Pavla ; Zmrzlík, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky z oblasti interního internetového nákupu a e-aukcí. Druhá část práce je tvořena analýzou současného stavu ve firmě. Ve třetí, stěžejní části, je předložen návrh řešení e-aukce pro firmu Siemens Industrial Turbomachinery, s.r.o.
SMS řešení pro e-komerce a jeho využití v praxi
Piják, Lukáš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením SMS modulu pro free e-komerce řešení. Jelikož je e-komerce platforem několik, cílí tato práce na vytvoření generického řešení SMS modulu, který bude dobře modifikovatelný napříč jednotlivými platformami. SMS modul se využívá zejména k notifikaci zákazníků a administrátorů ohledně změny stavu objednávek. Modul dále obsahuje účinný nástroj SMS marketingu, který dovoluje vhodně cílit reklamu formou SMS za nízkou cenu. Samozřejmostí je celá řada dalších funkcí, mezi které patří statistiky, historie, možnost definovat různé jazykové mutace SMS zpráv a další různá nastavení, která uživatelé vyžadují.  
Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci e-shopu na bázi open-source softwaru jako plnohodnotné nízkonákladové řešení pro začínající podnikatelské subjekty.
Návrh elektronického obchodu pro prodej elektronických cigaret
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh internetového obchodu pro prodej elektronických cigaret. Přináší přehled o možnostech pořízení e-shopu a zaměřuje se především na open-source systémy, které jsou na základě analýzy zhodnoceny a porovnány. V praktické části je to pak samotné vytvoření obchodu, jeho redesign, evidence produktů, systém stavů objednávek a především přínos vlastních řešení, jako je evidence běžné ceny u produktů a jejich kombinací, ověřování věku kupujícího, modul pro doplnění fakturačních údajů a kompletní změna faktur.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.