Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
MHP aplikace
Holík, Tomáš ; Říha, Kamil (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem interaktivní aplikace pro online sázení v prostředí digitální televize DVB-T. Aplikace je určena pro běh na multimediální platformě MHP a má umožnit sázení na sportovní zápasy vysílané prostřednictvím digitální televize. Celá aplikace je napsána v jazyce Java. Veškeré údaje o uživatelích a zápase, na který je možno sázet, jsou uloženy v MySQL databázi na serveru, která je přístupná prostřednictvím PHP skriptu. Aplikace komunikuje se skriptem prostřednictvím zpětného kanálu set-top boxu, na kterém je provozována. Komunikace mezi aplikací a serverem probíhá nezabezpečeným kanálem, proto je celá komunikace šifrována. Samotné šifrování probíhá symetrickou AES šifrou, šifrování a dešifrování se provádí se znalostí soukromého klíče. Tento soukromý klíč si vygeneruje každá aplikace při spuštění a na server ho zašle zašifrovaný veřejným klíčem serveru. K zašifrování klíče je využita asymetrická kryptografická metoda RSA
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.