|
MHP aplikace
Holík, Tomáš ; Říha, Kamil (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem interaktivní aplikace pro online sázení v prostředí digitální televize DVB-T. Aplikace je určena pro běh na multimediální platformě MHP a má umožnit sázení na sportovní zápasy vysílané prostřednictvím digitální televize. Celá aplikace je napsána v jazyce Java. Veškeré údaje o uživatelích a zápase, na který je možno sázet, jsou uloženy v MySQL databázi na serveru, která je přístupná prostřednictvím PHP skriptu. Aplikace komunikuje se skriptem prostřednictvím zpětného kanálu set-top boxu, na kterém je provozována. Komunikace mezi aplikací a serverem probíhá nezabezpečeným kanálem, proto je celá komunikace šifrována. Samotné šifrování probíhá symetrickou AES šifrou, šifrování a dešifrování se provádí se znalostí soukromého klíče. Tento soukromý klíč si vygeneruje každá aplikace při spuštění a na server ho zašle zašifrovaný veřejným klíčem serveru. K zašifrování klíče je využita asymetrická kryptografická metoda RSA
|
| |
|
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.
|
|
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Zábrodská, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená SWOT analýza.
|