Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu České spořitelny, a.s.
Strnad, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Krsička, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza komunikačního mixu největšího bankovního domu v České republice -- Česká spořitelna, a.s. Práce je rozdělená do dvou částí. V první teoretické části je zpracována problematika nejprve marketingového mixu a dále se detailněji zaměřuje na komunikační mix. Jde o teorii související s reklamou, osobním prodejem, PR a podobně. Práce pojednává i o nových nástrojích marketingu. V druhé praktické části je charakterizována Česká spořitelna, a.s. a je zde představena podoba a podstata nového reklamního konceptu v rámci celé skupiny Erste. Metodou deskripce jsou zde popsány aktuální kampaně banky, detailněji se práce věnuje hlavní činnosti bankovních poradců -- osobnímu prodeji. Součástí jsou i sponzoringové a PR aktivity a na závěr je provedeno šetření o povědomí klientů nové kampaně.
Analýza kampaní na úsporu energie v České republice
Rudolfová, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce analyzuje kampaně na téma úspor energie, které v minulosti proběhly nebo právě probíhají na území České republiky. Práce je zaměřena jen na kampaně čtyř největších energetických společností působících v České republice, konkrétně společností ČEZ, RWE, E.ON a PRE. Cílem práce je popsat způsoby a především nástroje marketingové komunikace kampaní jednotlivých energetických společností a prostřednictvím dotazníkového šetření se dozvědět, jaký mají lidé v České republice postoj k problematice úspor energie, zda v české společnosti existuje povědomí o kampaních podporující úspory a zda mají lidé vůbec zájem o informace týkající se této problematiky a tedy i o kampaně tohoto typu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů z marketingu a z oblasti společenské odpovědnosti firem, které souvisejí s tématem bakalářské práce a umožňují lépe pochopit následující praktickou část. Praktická část popisuje důvody vzniku kampaní, situaci na trhu s elektrickou energií a zemním plynem a analyzuje vybrané kampaně na úsporu energie. Součástí praktické části je také již zmíněné dotazníkové šetření.
Programy a kampaně zaměřené na BOZP
Vacek, Josef ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce objasňuje důvody tvorby programů a zavádění kampaní zaměřených na bezpečnost a ochranu zdraví při práci (BOZP). Na základě statistik pracovní úrazovosti, provedených výzkumů a šetření shledáváme nezbytností změnit postoje, přístupy a myšlení veřejnosti, managementu firem a zaměstnanců k otázkám BOZP. Současný stav je takový, že oblast BOZP není lidmi přijímána v pozitivním slova smyslu, ale naopak je chápána jako přítěž. A s tímto stavem nelze dosáhnout snížení počtu pracovních úrazů a případů nemocí z povolání a taktéž přirozeného vytváření kvalitní kultury práce a pracovní pohody. Práce se tedy též zabývá tím, jakými prostředky současnou situaci vyřešit. Těmito prostředky jsou z velké části osvěta a propagace BOZP. Opět je pomocí výzkumů a šetření zjišťováno, jaké konkrétní nástroje osvěty a propagace jsou pro tuto oblast nejúčinnější a to i z hlediska obsahové stránky. Součástí teorie této práce je historický pohled na vývoj bezpečnosti práce od prvních dochovaných důkazů až po poválečný vývoj v Československu. Osvěta a kampaně jichž jsou programy a kampaně součástí, vycházejí z obecných marketingových principů a přímo tvorba a zavádění kampaní je záležitostí sociálního marketingu. Proto je část teorie zaměřena na prvky marketingu použitelných při osvětě a propagaci BOZP a také přímo na marketing sociální a sociální reklamu. Jedna z kapitol rozvádí postup pro realizaci kampaní zaměřených na BOZP. Konkrétně vymezuje cílové skupiny, využitelné nástroje a prostředky, plánování, konkretizaci partnerů při kampani, principy samotné realizace a závěrem rozebírá jak kampaně hodnotit a způsoby získání zpětné vazby po kampani. Pro názornost jsou v práci charakterizovány aktuální kampaně zaměřené na oblast BOZP v České republice a to i ve spolupráci s Evropskou unií. Právě v zemích Evropské unie je BOZP na velmi vysoké úrovni a jelikož je naše země součástí tohoto společenství, je téměř povinností využít zkušeností těchto zemí a spolupracovat s nimi. Závěr teoretické části tedy rozebírá jak zmíněné země k této problematice přistupují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.