Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení procesů obchodního oddělení ČZ a.s.
URBÁNEK, Milan
Cílem práce je popis vybraných procesů v podniku se zaměřením na navržení a implementaci nového systému řízení zakázek s využitím metod a postupů procesního řízení. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů používaných v procesním řízení a jejich popis z různých úhlů pohledu. Nástin historie procesního řízení nabídl pohled na osobnosti a společnosti, jež hráli hlavní roli ve formování procesního řízení a tedy i na jeho dnešní podobu. Další podkapitoly teoretické části se zabývají zlepšováním procesů a zaváděním procesního řízení. Zahrnuty jsou metody Kaizen, TOC, Lean, Six Sigma a reengineering. V závěru teoretické části je popsáno mapování procesů. Teoretické poznatky byly posléze aplikovány v praktické části. Nejprve je představena společnost ČZ a.s. včetně stručné historie. Hlavní částí této práce je však popis a mapování podnikových procesů se zaměřením na řízení zakázek v obchodním oddělení Divize Nástrojárna. Výsledkem této práce je popis procesu řízení zakázek, jeho zmapování a navržení změn v daném procesu, jež by měly vést ke zlepšování spokojenosti zákazníků, lepší administrativní přehlednosti a zlepšení dodržování termínů zakázek.
Návrh na zvýšení produktivity podnikových procesů
Ungvári, Jakub ; Řihák, Pavel (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zvýšení produktivity podnikových procesů. Pro vybrané procesy analyzuje současný stav za pomoci metody Six Sigma. Bude provedeno měření časů pro jednotlivé procesy a identifikace úzkých míst. Dále budou představeny návrhy ke zlepšení současné situace.
Eliminace úzkých míst ve výrobě elektrických zařízení
Horníková, Daniela ; Ratičák, Milan (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá eliminací úzkých míst ve výrobě elektrických zařízení se zaměřením zejména na výrobní linku. Analyzuje současnou situaci a za použití mapování hodnotového toku pro vybraný produkt identifikuje úzká místa výrobního procesu. Dále navrhuje opatření ke zlepšení současné situace.
Zlepšování procesů hospodaření s vodou
Hejtman, Jan ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je oblast podnikových procesů ve Vodárenské akciové společnosti, a.s. V teoretické části práce jsou popsány charakteristiky, mapování a modelování podnikových procesů. V praktické části jsou zmapovány procesy, které podnik vykonává na objednávku pro své zákazníky a každodenní procesy, kterými udržuje svou infrastrukturu.
Principy procesního řízení a jejich uplatnění v MSP
LÁNOVÁ, Jana
Cílem této diplomové práce je analyzovat procesní řízení a jeho principy ve vybraném podniku. Teoretická část je rozdělena do několika kapitol, kde jsou rozebrány hlavní části jako je proces, procesní management, monitorování, zlepšování podnikových procesů a další. Praktická část obsahuje studie implementace procesního řízení ve vybraném podniku. Během analýzy procesního řízení jsou aplikovány analýzy, pozorování a rozhovory s vedením a se zaměstnanci společnosti.
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.
Six Sigma and improvement of the specific financial control
Otčenášová, Jana ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Zouhar, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem "Six Sigma a zlepšenie špecifickej účtovnej kontroly" se v teoretické části zaobírá metodologií Six Sigmy ve všeobecnosti, jejím teoretickým konceptem. Počínaje definicí metody, definováním cílů jejího zavedení, rozebráním historie, jak metoda vznikla a jak se dostala do povědomí, dále se teoretická část věnuje hlavním aspektům Six Sigmy, jejím principům a přínosům, nástrojům, kompetencím pro řízení Six Sigmy, nákladům na kvalitu a nekvalitu z pohledu Six Sigma filozofie a to nejdůležitější, DMAIC metodologií, která propojuje teoretickou a empirickou část práce. Praktická část znázorňuje využití Six Sigmy, konkrétně postup DMAICR metody na rozpracovaném projektu účetního oddělení finanční centrály nejmenované mezinárodní společnosti sídlící na Slovensku, kterého podstatou je zlepšit proces sesouhlasení Hypotax účtu z důvodu identifikace nedostatků a významných mezer v procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.