Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Podnikatelský plán - lezecké centrum
Knot, Martin ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu, který se týká vybudování lezeckého centra ve Vrchlabí. Cílem práce je na základě sestaveného plánu zhodnotit realizovatelnost tohoto projektu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První, teoretická část, se zabývá rozdílem mezi podnikatelem a zaměstnaneckým poměrem, důvody k podnikání, ale především důvody k sestavení podnikatelského plánu a jeho strukturou. V praktické části je již sestaven samotný podnikatelský plán, ve kterém je detailně popsán celý projekt, aktivity nutné k jeho úspěšné realizaci, jeho finanční stránka a další. Největší důraz je kladen na analýzu potenciálních zákazníků, jako klíčový faktor úspěšnosti celého projektu. V závěru je pak vyhodnoceno, zda by měl projekt v daných podmínkách šanci na úspěch, či nikoliv.
Analyses of Potential Expansion of Kofola to Germany
Vrana, Pavel ; Skřenková, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this paper is analyse potential expansion of Kofola ČeskoSlovensko, a.s. to Germany and provide recommendations depending on research and literature. Author will analyse soft drink industry and business potential in Germany.
Podnikatelský záměr-založení prodejny
Fischerová, Lada ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku speciálních piv s možností degustace. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánu a zhodnocení rizik navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o budoucí realizaci.
Podnikatelský záměr-rozšíření prodejní sítě
Dvorský, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský záměr pro firmu Vodoplast, která by chtěla v blízké době otevřít svoji maloobchodní prodejnu instalatérského materiálu a sanitární techniky v městě Zábřeh. Práce by se měla stát důležitým zdrojem informací vedoucích k úspěšné realizaci.
Podnikatelský záměr
Štugel, Miroslav ; Škorpík, Pavel (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování reálného podnikatelského plánu pro založení nové firmy INEX plus s.r.o. Hlavním předmětem podnikání bude realizace střech a výroba nábytku na míru. Práci tvoří tři části. Teoretická část popisuje založení nového podniku a strukturu podnikatelského plánu. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího okolí budoucí firmy a nakonec následuje sestavení vlastního podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr
Laczová, Veronika ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou založení sociálního podniku, vytvářející pracovní místa. Hlavním posláním je zpracování podkladů pro založení podniku, konkrétně restauračního zařízení a kavárnu, specializovaného na cílovou skupinu osob s poruchou autistického spektra a na rodiny s dětmi. Po provedení všech analýz je navržen vhodný podnikatelský plán.
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.
Analýza nadrozměrné přepravy VOSS International s.r.o. v období 2004 ? 2007
Vorlíček, Jiří ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Vichra, Daniel (oponent)
Cílem mé diplomové práce byla analýza nadgabaritní (nadrozměrné) přepravy, jako jednoho z přepravních oborů. Důraz byl kladen na zpracování z praktického pohledu jedné firmy v tomto oboru podnikající (VOSS International s.r.o.). Na základě společností poskytnutých dat byla provedena hloubková analýza vytyčených problémových oblastí za období 2004 - 2007, z jejíž výsledků a v Syntetické části práce předložených závěrů byly společnosti VOSS International s.r.o. poskytnuty návrhy a doporučení ke zefektivnění činnosti firmy v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.