Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Kanady, spolupráce s ČR
Kuchová, Iveta ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čermák, Daniel (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím Kanady, jejími kulturními specifiky a zdejšími obchodními zvyklostmi. Věnuje se také spolupráci této severoamerické ekonomiky s Českou republikou. Na základě analýzy podnikatelského prostředí a zdejších obchodních uzancí jsou zformulována doporučení pro úspěšný vstup na kanadský trh. V závěru práce je uveden konkrétní obchodní případ, který demonstruje průběh vyjednávání s Kanaďany v praxi.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Jižní Koreje, aplikace na firmu Hyundai
Půčková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem této práce je přiblížit vystupování a jednání Korejců a to nejen z teoretického, ale i praktického hlediska. Popisuje základní obecné informace o Jižní Koreji. Zabývá se charakteristikou podnikatelského prostředí a možnostmi vstupu na tento trh. Přibližuje korejské zvyky a způsoby jednání a vysvětluje jak funguje spolupráce mezi českými a korejskými pracovníky ve firmě Hyundai Motor Manufacturing Czech.
Podnikatelské prostředí, kulturní specifika a obchodní zvyklosti oblasti Západního pobřeží USA na příkladu vybrané firmy
Lošťáková, Eva ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mužík, Jaroslav (oponent)
DP zprostředkovává pohled na současné podnikatelské prostředí a obchodní zvyklosti podmíněné kulturními specifiky na základě konkrétních vazeb na podnikatelskou jednotku oblasti Západního pobřeží.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Ghany, spolupráce s Českou republikou
Kyslinger, Martin ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Obsahem diplomové práce je analýza podnikatelského prostředí Ghany, jejích obchodních zvyklostí a kulturních specifik a dopadů těchto specifik na podnikání v zemi; kromě toho se práce zabývá i obchodní spoluprací této subsaharské země s Českou republikou. Hlavním cílem je analyzovat podmínky obchodu mezi těmito zeměmi a nalézt příležitosti pro další prohloubení a rozvoj vzájemných obchodních vztahů. V závěru se práce dotýká i problematiky obchodních vztahů EU a subsaharské Afriky.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti: Nepál
Trepešová, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Marušič, Ivan (oponent)
Práce se zabývá specifiky podnikatelského prostředí, obchodními a kulturními zvyklostmi Nepálu. Zakládá se nejen na tištěných zdrojích, ale především na zkušenostech, českých obchodníků s dlouholetou praxí v této zemi, stejně jako na zkušenostech Nepálců, kteří se setkali s českou kulturou.
Specifika podnikatelského prostředí Ukrajiny a její zapojení do mezinárodních vztahů
Solovyova, Tetyana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Holas, Jiří (oponent)
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí Ukrajiny, popisuje existující překážky obchodu (tarifní, netarifní), ekonomickou a politickou situaci. Práce hodnotí, jaké jsou příležitosti pro zahraniční podnikatele. Součásti práce je také popisování obchodních zvyklostí ukrajinských podnikatelů a znalostí, které jsou nezbytné při uzavírání obchodních smluv. Dále jsou analyzovány zahraniční vztahy Ukrajiny, její zapojení do mezinárodního obchodu, účast v mezinárodních organizacích a regionálních seskupeních. Pozornost je věnována vztahům České republiky a Ukrajiny ? vzájemný obchod mezi ČR a Ukrajinou, možnosti pro české podnikatelské subjekty. Na příkladě konkrétní české firmy jsou popsány problémy, se kterými se lze potkat při vstupu na ukrajinský trh.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Švýcarska
Šťastná, Dagmar ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Řehounek, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Švýcarska. Analyzuje obchodní jednání se švýcarským obchodním partnerem, uvádí užitečné rady firem, které mají zkušenosti se švýcarským trhem. Dále nastiňuje ekonomický pohled na Švýcarsko ? tato část práce je věnována švýcarskému hospodářství, zahraničnímu obchodu mezi Švýcarskem a Českou republikou, Švýcarskem a Evropskou unií, členství země v mezinárodních organizacích. Poslední kapitola diplomové práce pojednává o švýcarském podnikatelském prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.