Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
In-store marketingová komunikace prodejny Tesco Letňany
Šolcová, Tereza ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy chování zákazníka a možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, se zaměřením na in-store marketingovou komunikaci hypermarketu Tesco Letňany. První část práce uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje s prvky a nástroji prodejního místa, dále se zaměřuje na teoretické poznatky z oblasti nákupního chování zákazníka a definuje aktuální trendy jej ovlivňující. Následně rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace hypermarketu Tesco Letňany a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav a najít možnosti dalšího využití těchto aspektů v obchodech společnosti Tesco.
Porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek
BAREŠOVÁ, Aneta
Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnání nákupní atmosféry dvou vybraných maloobchodních jednotek. V první části byly na základě prostudované odborné literatury popsány obchod, velkoobchod, maloobchod a s tím související prvky nákupní atmosféry. V druhé části práce byly nejdříve popsány obě maloobchodní jednotky. Druhým krokem byl sběr dat, první metodou sběru byly řízené rozhovory uskutečněné s majitelkami obou maloobchodních jednotek. Druhou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zákazníky obou maloobchodních jednotek a to buď tváří v tvář, nebo online dotazováním. Na základě těchto dat byly maloobchodní jednotky porovnány a vytvořeny návrhy na zlepšení nákupní atmosféry maloobchodních jednotek
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
FIDLEROVÁ, Žaneta
Hlavním cílem této práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybrané maloobchodní jednotce na základě výsledků z terénního výzkumu a vytvoření návrhu na zlepšení její nákupní atmosféry.
Space management vybrané obchodní jednotky
MACHÁČKOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce je zmapovat situaci prostorového uspořádání prodejní plochy ve vybraném obchodním řetězci, kterým je Jednota, spotřební družstvo v Kamenici nad Lipou a na základě dotazníkového šetření navrhnout změny v nákupním prostoru prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům a informacím týkajících se vybraného tématu. Praktická část představuje vlastní marketingový výzkum a prostřednictvím vyhodnoceného dotazníku je navržen nový dispoziční model obchodní jednotky.
Analýza nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Lidl a Penny
Baráková, Alžběta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry prodejen společností Lidl a Penny Market. Konkrétně se jedná o prodejny situované v Praze na Jižním městě. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení nákupní atmosféry a definuje prvky, kterými je tvořena. V závěru kapitoly jsou popsány metody vícekriteriálního hodnocení, které jsou v práci použity. Druhá kapitola je zaměřena na představení obou společností, konkrétně na nabízený sortiment a poskytované služby. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou a následným porovnáním nákupní atmosféry vybraných prodejen. Obsahuje jak subjektivní posouzení, tak objektivní hodnocení zákazníků. Tato kapitola přináší také návrhy na odstranění nalezených nedostatků.
Point of sale as one of the crucial factors of purchase
Pohančeniková, Dagmar ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané prodejní jednotky podle zvolených kritérií. V závěru provádím vyhodnocení a přikládám také návrhy na zlepšení.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Šarlovský, Martin ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Komůrková, Lenka (oponent)
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru dvou vybraných prodejen Albert a jedné prodejny Billa a navrhnout možnosti zlepšení případných nedostatků. Zvolenými metodami je osobní návštěva supermarketů a online dotazování. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vymezením teoretických pojmů nákupní atmosféra, nákupní prostředí a obchodní jednotka. Druhá kapitola popisuje vybrané obchodní řetězce Albert a Billa, jejich organizační strukturu, vlastnické poměry a vnitřní i vnější design vybraných maloobchodních jednotek. Třetí kapitola je praktická a posuzuje vlastní nákupní atmosféru prodejen a to pomocí SWOT analýzy, párovým srovnáním a vlastním online průzkumem. Neopomíjí ani zhodnocení výsledků a návrh možných řešení na zlepšení.
Space management vybrané obchodní jednotky
KODATOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní plochy, a to prostřednictvím novhého modelu. Tento model má uspokojit více zákazníků.
Space management vybrané obchodní jednotky
PEŠKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale také barvy a osvětlení. Zmíněné jsou také často používané prezentační techniky, které vedou k upoutání pozornosti zákazníka na výrobek a následné koupi výrobku. Jedna z kapitol je věnována nákupnímu chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na spokojenost zákazníků s uspořádáním prodejní plochy. Dále se práce zaměřuje na spokojenost s umístěním zboží v regálech, frekvenci nákupu, a v neposlední řadě zahrnuje i faktory, které nejvíce ovlivňují zákazníky při nákupu.
Space management vybraného obchodního řetězce
PICKA, Ondřej
Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků, jejich spokojenost s dispozičním řešením prodejny a srovnání současného a nového modelu. K porozumění problematiky space managementu a jeho oblastí je první část práce věnována základním zásadám space managementu, typům spotřebitelů, nákupnímu chování, merchandisingu a dispozičnímu řešení. V druhé části se předložená práce zabývá popisem současného modelu obchodní jednotky, dotazníkovým šetřením zákazníků a navržením nového modelu na základě dotazníkového šetření. Součástí práce je i dotazník jako příloha, srovnání současného a nového modelu a navržení změn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.