Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 426 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb
Kantorek, Jaroslav
Práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb. V přehledu literatury jsou definované principy fungování CRM a aspekty síly vztahu podniku se zákazníkem. Za účelem prozkoumání dané problematiky byly provedeny hloubkové rozhovory s reprezentativními podniky a kvantitativní šetření směřované na uživatele fitness služeb. Výsledky kvantitativního a kvalitativního šetření poskytly vhodný podklad pro formulaci strategií CRM a zhodnocení současného stavu působení fitness podniků v oblasti CRM a souvisejících trendů. Následně byly diskutovány limity a omezení této práce. V závěru byly shrnuty nejdůležitější poznatky. Na základě výsledků této práce lze fitness zařízením doporučit strategie CRM v závislosti na hodnotě zákazníka pro podnik s přihlédnutím k jejich loajalitě.
Řízení vztahů se zákazníky v komerčním pojišťovnictví
Jakubíková, Martina
Jakubíková M. Řízení vztahů se zákazníky v komerčním pojišťovnictví. Diplomová práce. Brno: MENDELU v Brně, 2014. Diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky pojišťovnami na tuzemském trhu. Cílem práce je navržení vhodné strategie a doporučení pro řízení vztahů komerčních pojišťoven, působících na českém trhu, se zákazníky pro zajištění konkurenceschopnosti a loajálnosti stávajících klientů. Literární rešerše je zaměřena na vysvětlení základních pojmů z pojišťovnictví a uvedení do problematiky řízení vztahů se zákazníky. V první části vlastní práce je zhodnocen aktuální stav řízení vztahů mezi pojišťovnami a zákazníky a to z pohledu klientů, pojišťoven i pojišťovacích zprostředkovatelů. V druhé části práce autorka identifikuje nedostatky v CRM a navrhuje pojišťovnám doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti a získání loajálnosti svých klientů. V závěru vlastní práce jsou vyčísleny náklady na zavedené změny a identifikovány přínosy po realizaci doporučených změn.
Tvorba a nasazení firemního informačního systému
Machalický, Jakub
Práce se zabývá obecným řešením návrhu informačního systému, jehož součástí je e-shop. Pokládá základ pro velmi snadno rozšiřitelný systém, který je předurčený k neustálemu rozvoji. Důležitou vlasností je získávání uživatelských dat a jejich následné zkoumání.
Marketing obchodního podniku a ICT pro realizaci marketingových služeb
Smrčka, František
Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších, tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Práce se konkrétně zabývá modelováním relevatních marketingových procesů. Jsou zde definovány základní pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce služeb (standardní a reálný marketingový případ). Je navržen systém pro sledování marketingových případů. Je navrženo řízení managementu marketingové firmy na základě sledování marketingových případů. V závěru práce je navržena praktická aplikace pro marketingové služby.
Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy
Grečl, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy Cíle: Cílem diplomové práce je představit doporučení ke zvýšení úrovně fanouškovského zážitku v den utkání s ohledem na cíle marketingových týmů v oslovování jimi definovaných segmentů lidí. Práce nabízí vzájemnou komparaci skrze rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky vybraných prvoligových účastníků nejvyšší české fotbalové soutěže, doplněné o přímá pozorování a analýzu dat, zaměřující se na podstatu a odůvodnění jednotlivých kroků, které kluby v rámci doprovodného zápasového programu realizují v návaznosti na jejich strategické cílení. Metody: Práce využívá kvalitativní přístup výzkumu u vybraných profesionálních fotbalových klubů nejvyšší české fotbalové soutěže, konkrétně hloubkové polostrukturované rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky, zaměřující se na jejich vnímání, zkušenosti a rozhodovací procesy v oblasti marketingu společně s podstatou a odůvodněním jednotlivých kroků, které realizují. Výzkum dále zahrnuje přímá pozorování zápasových programů a analýzu dat shromážděných od fotbalových klubů a z veřejně dostupných zdrojů. Práce následně provádí komparativní analýzu, která umožňuje srovnání rozdílů a podobností v marketingových přístupech mezi...
Návrh dílčí části informačního systému
Kokov, Maksim ; Luhan, Jan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řešení pro zefektivnění chodu Amigos Barbershop v Brně. Analýzou stávajícího stavu firmy byly identifikovány klíčové problémy, jako je neefektivní systém rezervací, slabá online prezentace a absence centralizovaného systému pro správu klientů. Na základě výsledků analýzy práce navrhuje implementaci CRM systému na platformě Tilda, která nabízí integrované nástroje pro online rezervace, správu klientů, marketing a analýzu dat. Práce detailně popisuje funkcionalitu systému a jeho přínosy pro zefektivnění procesů v barbershopu. Součástí práce je ekonomické zhodnocení projektu, které prokazuje vysokou návratnost investice do CRM systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 426 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.