Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Otipka, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem reklamy a jejím působením na spotřebitelské chování dětí. Ty nejsou na rozdíl od dospělých schopny rozlišit mezi fikcí a realitou, tedy rozlišit, zda si reklamovaný předmět koupit pouze chtějí, nebo jej potřebují. Teoretická část práce přináší informace o tom, jakým způsobem se dnes reklama nejčastěji šíří, jak na zákazníka působí a na základě čeho se zákazníci ke koupi produktu rozhodují, jaké faktory ovlivňují zákaznické chování a jak reklamu vnímají jednotlivé věkové skupiny dětí. Informuje také o tom, jaká jsou specifika reklam určených dětem a jaké jsou aktuální trendy ve spotřebním chování dětí. Cílem práce je zjistit, jak televizní reklama ovlivňuje reálné spotřebitelské chování dětí v kontextu s tím, zda pochází z vícečlenné rodiny, v závislosti na tom, kolik času jim rodiče věnují, jakým způsobem jsou vychovávané apod. Zjišťováním těchto skutečností se zabývá praktická část diplomové práce.
Buyer Decision Process on the Market of Electric Shavers
Frič, Peter ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Buyer decision process is an important mechanism in the heads of consumers which leads them through purchase decisions. To understand behaviour of consumers, this process has to be analyzed and explained. Aim of this thesis is to analyze market of electric shavers in the Czech Republic and to determine key factors influencing purchase behaviour. Secondary and primary research are undertaken to reach the goal of the paper. In addition, five hypotheses are evaluated to verify author's expectations about the market of electric shavers for men in the Czech Republic. Analysis shows that consumers base their decisions about shavers mostly on performance and price. Though, majority of consumers do not buy shavers themselves, but receive it as a present from close family or relatives.
Aktuální trendy spotřebitelského chování
Mynařík, Jan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato práce se zabívá třemi současnými vybranými trendy spotřebitelského chování - přívalem retro produktů a retro marketingem obecně, změnami chování, které se vztahují k elektronickému tržišti a zpřísňujícími se požadavky zákazníků na bezvadný design produktů i služeb. Každý z těchto trendů je detailně popsán, hledány jsou také hnací síly trendů a způsoby, kterými ovlivňují život spotřebitelů. Tyto znalosti jsou pak využity k určení toho, jak mohou být různé skupiny českých spotřebitelů ovlivněny těmito trendy, což dává podnikům vodítka, jak popsané trendy využít ve vztazích se zákazníky a realizovat díky nim tržby.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení
Machová, Gabriela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníků
The perception of private labels by Czech and Slovak consumers
Nemčíková, Alica ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Šalamoun, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem: "Vnímaní privátních značek českými a slovenskými spotřebiteli," bylo provést vlastní marketingový průzkum zaměřený na vnímání sortimentu pod označením "BIO" spotřebiteli, rovněž na potravinářský biosortiment pod privátními značkami obchodních řetězců působících v České a Slovenské republice. Na základě výsledků průzkumu a analýzy trhu zhodnotit momentální stav a trendy na trhu s biovýrobky a také přinést závěry a doporučení týkající se strategie dalšího působení subjektů v biooblasti.
Spotřební chování na trhu s finančními produkty
TŘEŠTÍK, Miroslav
Výstupem této diplomové práce jsou váhy jednotlivých parametrů platebních metod, které jsou využity k interpretaci spotřebitelských doporučení a závěru. Spotřebitelský výzkum odhalil, že spotřebiteli nejpoužívanější platební metodou při nákupech v internetových obchodech je dobírka, ačkoliv se nejeví jako nejvhodnější. Místo dobírky lze spotřebitelům doporučit platbu kartou, která má pouze jedinou slabinu a tou je bezpečnost. Tuto slabinu lze ovšem potlačit nákupem u důvěryhodných obchodníků případně kombinací 3 bankami zdarma nabízených produktů. Výsledky diplomové práce by mohly být využity spotřebiteli v orientaci mezi platebními systémy používanými při nákupech v internetových obchodech, ale i samotnými provozovateli těchto obchodů, kterým výsledky přiblíží uvažování současných i potenciálních zákazníků a pomohou tak nabídnou zákazníkům nejvýhodnější platební metody.
Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele
BARTOŠOVSKÁ, Lucie
Hlavní cílem práce je analyzovat spotřebitelské preference v oblasti biopotravin a navrhnout vhodný způsob prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách zdravých výživ. Práce je založena na analýze primárních dat získané dotazováním zákazníků zdravých výživ. V závěru jsou obsaženy jak výsledky práce tak doporučení pro prodejny zdravých výživ.
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Hasan, Maher Mohamad ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu určitého výrobku (voda) u mladých spotřebitelů na českém trhu. Příspěvek na studium Tato práce přispívá k současné akademického výzkumu prostřednictvím; 1. Je schopen identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na českém trhu určitého výrobku. 2. To může přispět k další akademický výzkum jako odkaz. 3. Výzkumy mohou využít poznatky získat hluboké porozumění pro rozhodování spotřebitele při nákupu určité kategorie výrobků, Česká republika.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí108 - 117  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.