Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularita
Corporate identity Water Sports Club, z.s.
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Corporate identity Water Sports Club, z. s. Cíle: Cílem diplomové práce je analýza současné corporate identity spolku Water Sports Club, z. s. Na základě této analýzy dojde k vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení celkové firemní identity organizace, a tedy i její celkové image. Metody: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Podkladem pro analýzu současných dokumentů a celkové corporate identity spolku byly teoretické vědomosti daného tématu a informace získané prostřednictvím zvolených metod výzkumu. Sběr nutných dat proběhl pomocí hloubkového nestrukturovaného rozhovoru s předsedou spolku a focus groups s interními členy spolku. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je vytvoření analýzy prostředí, ve kterém se spolek nachází. Zároveň byla vytvořena doporučení a návrhy na zlepšení corporate identity organizace, které budou mít pozitivní vliv na celkovou image spolku. Klíčová slova: public relations, corporate identity, SWOT analýza, Water Sports Club, z. s.
Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Zvelebilová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularita
Trh s výtvarným uměním v České republice
Zvelebilová, Kateřina ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Janištinová, Anna (oponent)
Práce mapuje a srovnává činnost prodejních galerií a aukčních síní u nás. Tento přehled je doplněn popisem, jak fungují muzea umění a jakou roli mají na trhu s výtvarným uměním. Charakterizuje specifika českého prostředí a jejich dopad na trh s výtvarným uměním. Základem práce jsou rozhovory s galeristy a odborníky doplněné o informace z odborných periodik a knih. Všechny dílčí kapitoly jsou autorkou hodnoceny v rozsahu jejích osobních zkušeností s tématem. Závěrem práce je shrnutí poznatků a úvah a návrh na zpracování podtémat, která z této práce vycházejí.

Viz též: podobná jména autorů
2 Zvelebilová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.