Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace vybraných českých filmnů vydaných v roce 2022 pod distribuční firmou Aerofilms
Kořánková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Práce se zaobírá propagací českých nezávislých filmů distribuovaných pod společností Aerofilms v roce 2022. Teoretická část je věnována všeobecně filmovému marketingu - jeho definicí, historií, nástroji a jednotlivými komponenty marketingového mixu. V praktické části jsou zkoumány dané tři filmy - A pak přišla láska..., Hranice lásky a Zkouška umění. Čtenáři je nejprve detailněji specifikováno české filmové prostředí z pohledu distributora, aby mohl lépe pochopit konkrétní příklady. Následně jsou analyzovány jednotlivé filmy na základě kvalitativního rozhovoru s marketérem, mediální analýzy ohlasů a analýzy sociálních sítí. Práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu českých nezávislých filmů. Klíčová slova Film, filmový marketing, distribuce, kino, marketingový mix, public relations
The Changes of Church Communication in the Third Millennium: The Reform of Vatican Media and its Impacts in the Period of the Credibility Crisis
Zavadilová, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Kočí, Martin (oponent) ; Franc, Jaroslav (oponent)
Tato práce se zabývá specifickou oblastí současné církevní komunikace: vatikánskou mediální reformou, která začala v roce 2015, dva roky po jmenování papeže Františka, jako součást postupné reformy celé římské kurie. Cílem této dosud nedokončené mediální reformy je zefektivnit technologicky a finančně vatikánská média (rozhlas, televizi, tiskovou kancelář, zpravodajský web Vatican News atd.), šířit poselství papeže Františka prostřednictvím nejmodernějších komunikačních kanálů, zaměstnávat více laiků namísto duchovních (prefekt Paolo Ruffini se roku 2018 stal prvním laikem, který kdy vedl vatikánský úřad) a dát hlas místním církvím ve světě. K mnoha posunům patřilo sjednocení médií, konvergence, digitalizace, využívání sociálních médií a více reciproční vztah s veřejností. Nicméně sekundárním cílem reformy bylo proměnit vatikánská média v transparentnější, důvěryhodnější a spolehlivější zdroj informací o církvi a víře - zejména v době "krize důvěryhodnosti" způsobené zneužíváním autority, moci, svědomí a sexuálním zneužíváním nezletilých a zranitelných dospělých. Práce dokládá, že reforma má kromě zjevné technologické stránky také tu obsahovou - např. cíl obnovit svou legitimitu a odpovědnost častějším a profesionálnějším medializováním tématu zneužívání jakéhokoli druhu. Polostrukturované...
Vnímání komunikace Papeže Františka očima středoškoláků
Pospíšilová, Tereza ; Zavadilová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Vnímání komunikace papeže Františka očima středoškoláků" si klade za cíl zmapovat pohled vybraných věřících studentů středních škol na komunikaci papeže Františka. Výzkum se formou individuálních rozhovorů zaměřuje zejména na to, jakým stylem mladí lidé komunikaci papeže vnímají, zda pociťují rozdíly mezi komunikací papeže Františka a komunikací církve jako takové, a jestli jsou témata, která papež František ve své komunikaci akcentuje, pro dnešní mladou generaci důležitá. Analýza dat získaných z rozhovorů probíhá formou otevřeného kódování. Praktické části předchází teoretický úvod do současného stavu katolické církve, a také náhled do historie papežství a jeho role ve společnosti. Teoretická část se dále věnuje i církevní komunikaci, popisuje nástroje, které využívá, i cílové skupiny, na něž se dnešní církev soustředí. V neposlední řadě je zde také popsán stručný životopis papeže Františka a forma komunikace, kterou papež využívá v průběhu svého pontifikátu.
Prezentace lokální módy v českých lifestylových magazínech
Bártová, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Český módní průmysl se neustále vyvíjí, má však stále značné rezervy. Jedním z dlouhodobě zakořeněných problémů je skutečnost, že móda není dostatečně považována za součást kultury a je vnímána veřejností spíše jako bulvární téma. Cílem diplomové práce je za použití kvantitativní obsahové analýzy prozkoumat, v jaké míře a jakých souvislostech česká lifestylová média publikují články o lokální módě. Analýza je provedena na titulech Vogue CS, Elle, a Harper's Bazaar za období od srpna 2018 do prosince 2020. Teoretická část je zaměřena na úvod do problematiky, nejprve představuje historický vývoj módního průmyslu a módní žurnalistiky, poté přináší informace o současném stavu módního průmyslu a mediálního trhu s lifestylovými magazíny v ČR. Metodologická část je věnována výchozím teoriím, rešerši předchozího výzkumu a poté designu vlastního výzkumu. V rámci výzkumu byly stanoveny tři základní výzkumné otázky a formulovány čtyři hypotézy, z nichž dvě se podařilo potvrdit. Výsledky výzkumu naznačují, že nejčastěji se o lokální módě píše v souvislosti s projektem Mercedes-Benz Prague Fashion Week a žánrově téma nejvíce pokrývají online publikované redakční články.
Propaganda komunistického režimu proti katolické církvi v Československu
Volf, Jan ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
v českém jazyce Práce popisuje vývoj soužití mezi katolickou církví a komunistickým režimem v Československu od doby nástupu komunistů k moci až po Sametovou revoluci. Autor se soustředí na komunistickou perzekuci proti katolické církvi a na propagandu této perzekuce v soudobých médiích. Speciální pozornost je věnována zasazení rozbrojů mezi dvěma ideologiemi do kontextu dějin celého Československa tak, aby práce předala co nejpřesnější obraz poměrů v době komunismu. První část je zaměřena na období od konce druhé světové války do roku 1968, nejvíc se pak věnuje letům 1948-1953, tedy období nejtvrdší perzekuce. Druhá část je zaměřena na období normalizace po invazi vojsk Varšavské smlouvy, tedy od roku 1968, až po Sametovou revoluci roku 1989, na jejíž začátek měla katolická církev velký vliv.
Role of new media in marketing communication of company Rohlík.cz
Vanka, Boris ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Nárůst využívání nových médií, stejně jako počet věcí prodaných online, exponenciálně roste. Obchod na internetu urychlený pandemií nemoci Covid-19 vedl k růstu společností prodávajících rychloobrátkové spotřební zboží online. Na základě těchto fenoménů se autor diplomové práce rozhodl osvětlit roli, jakou hrají sociální sítě v marketingové komunikace českého online supermarketu Rohlík. Pro tyto účely byla provedena kvalitativní a kvantitativní analýza. Rozhovor s Junior Brand manažerkou a informace od dalších členů marketingového oddělení poskytly výzkumníkovi náhled do fungování společnosti. Dotazníkové šetření dodalo data od příjemců komunikace společnosti. Jejich porovnání poukázalo na konkrétní vzorce chování zákazníků a poskytlo další užitečné informace. Jednalo se například o oblíbenost sociálních sítí, rozdíly mezi zákazníky a ostatními příjemci komunikace, nebo o zjištění cílové skupiny Rohlíku. Díky tomu mohly být na základě provedené analýzy navrženy konkrétní doporučení ohledně toho, jakým způsobem by měla společnost v budoucnu komunikovat skrze svoje účty na sociálních sítích.
Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích v rámci nouzového stavu v období pandemie Covid-19
Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích " značek vhodná doporučení pro obsahovou podobně zaměřených značek případě obdobné základě části nejprve stručný historický přehled a nejznámějších sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter včetně praktické části s práce za použití kvantitativního výzkumu založeného na dvourozměrné zaměří na definování společn a protichůdn ů ů ve způsobu, obsahu a komunikaci značek IKEA a . Závěrem práce vyhodnotí a předloží vhodná doporučení a poskytne odpovědi Měla na komunikaci značek vliv probíhající situa Jak se liší komunikace značek IKEA a Bonami
Úspěšnost prodeje masných výrobků v obchodním řetězci ENAPO
Zavadilová, Tereza
Diplomová práce se zabývá prodejem uzenářských výrobků v maloobchodním řetězci ENAPO OBCHODNÍ, a.s. Prodeje těchto výrobků byly analyzovány v prodejně ENAPO v městysi Švábenice. Prodeje probíhaly v měsících srpnu, září a říjnu roku 2017. Bylo provedeno vyhodnocení oblíbenosti dodavatelů uzenářských výrobků podle počtu jejich prodávaných výrobků a na základě srovnání prodejnosti stejných produktů od různých dodavatelů. Byl zjištěn vliv prodeje uzenářských výrobků ve dvou po sobě jdoucích akcích na celkovou prodejnost výrobků. Byl zkoumán prodej zlevněných uzenářských výrobků ve sledovaném období. Práce se dále zabývá obchodní přirážkou, kterou maloobchod u uzenářských výrobků uplatňuje. Je vykreslen trend prodejnosti vybraných uzenářských výrobků. Řešenou problematiku doplňují názory respondentů na prodej uzenářských výrobků v prodejně, na jejich kvalitu, cenu a informovanost zákazníků o prodeji akčního uzenářského zboží. Na základě zjištění byla navržena doporučení pro zlepšení prodejů uzenářských výrobků v prodejně.
Obchodování s lidmi v kontextu vztahů mezi Thajskem a Laosem
Zavadilová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodování s lidmi mezi Thajskem a Laosem. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení klíčových pojmů o obchodu s lidmi, strukturou textu, metodologickým přístupem a stanovuje hypotézu. V praktické části je diskutován profil Thajska (jako přijímací země) a Laosu (oběti vyvážené do Thajska) v kontextu obchodu s lidmi, za pomocí knih, výzkumných studií a vládních či nadnárodních zpráv. Práce porovnává individuální zkušenosti vybraných států, ale také rozebírá jejich vztah a řeší problematiku na základě bilaterálního vztahu mezi Thajskem a Laosem. Ze vztahu vyplývají národní, bilaterální a regionální strategie, které jsou prováděny prostřednictvím sdružení ASEAN za účelem boje proti obchodu s lidmi, které také přispívají k celosvětovému řešení globálního problému.
Přímé volby prezidenta ČR v Katolickém týdeníku
Švehlová, Kateřina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou českých katolických médií, mezi nimiž zcela výsadní pozici zaujímá tištěné periodikum Katolický týdeník. Záměrem této bakalářské práce je zmapovat, jak Katolický týdeník přistoupil k tématu dosavadních dvou přímých voleb prezidenta České republiky. Tyto události lze považovat nejen za celospolečensky významné a mediálně velmi sledované, ale jejich výsledek je vzhledem ke kompetencím a zejména symbolice prezidentského úřadu též relevantní pro postavení katolické církve v české společnosti. Teoretický úvod na základě reflexe situace katolické církve v České republice a jejího vztahu k médiím a státu nastiňuje pozici, ve které se nacházela katolická média v období dosud konaných přímých voleb prezidenta ČR. Další kapitoly představují nejdůležitější česká katolická média, prezentují Katolický týdeník jako periodikum klíčové pro analytickou část a přináší stručný přehled informací o průběhu dvou dosavadních přímých voleb prezidenta ČR. Analytická část následně odpovídá na hlavní výzkumné otázky - jaké místo zaujímaly dosavadní přímé volby prezidenta ČR v roce 2013 a 2018 v agendě Katolického týdeníku a jaký postoj k tomuto tématu periodikum zaujalo.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.