Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny 2013 - Analýza využívání nástrojů politického marketingu
Zapletalová, Karolína ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat marketingovou komunikaci ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Práce je rozdělena na dvě základní části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní vymezení pojmů marketingová komunikace a politický marketing, včetně jeho vybraných nástrojů. Pro své zpracování jsem si vybrala koncept tzv. Promotion mixu od Jablońskiho, který se dělí na pět základních kategorií - politická reklama, přímý marketing, propagace prodeje, public relations a osobní prodej. Praktická část se věnuje konkrétně ČSSD a její volební kampani v roce 2013. Následně se práce zaměřuje na jednotlivé prvky výše uvedeného Promotion mixu.
Daktyloskopie - historie, současnost a budoucnost
Zapletalová, Karolína ; Krupička, Jiří (vedoucí práce) ; Konrád, Zdeněk (oponent)
Záměrem této diplomové práce je komplexně zanalyzovat a popsat jednu z nejstarších metod individuální identifikace osob, jež má původ již ve starověkých civilizacích a spočívá v určení totožnosti člověka na základě unikátních kreseb jeho papilárního terénu. Na daktyloskopii bude nahlíženo především z kriminalistické perspektivy, byť se text zabývá rovněž jejím rozšířením a využitím v dalších oblastech lidské činnosti. To je také současným trendem, jehož tendence lze předpokládat i do budoucna. Práce je členěna do tří základních kapitol - historie, současnost, budoucnost, ve kterých bude postupně shrnuta celá problematika této etablované forenzní vědy. Text je s ohledem na praktické využití doplněn o obrázky a fotografie. První část práce se věnuje historii daktyloskopie a to již od objevení papilárních linií dávnými kulturami, až po postupné zavedení vědeckého přístupu do této disciplíny, ať už z fyziologického či později rovněž z kriminalistického hlediska. Text se zaměřuje především na významné osobnosti, jež pomohli daktyloskopii se rozvinout a zavést ji do praxe. Závěrem této části je představeno také historické pozadí a vývoj nauky o papilárních liniích v tuzemsku. Ve druhé kapitole, jež je nejobsáhlejší částí práce, se klade důraz nejdříve na teoretické vymezení daktyloskopie, ale i na oblast...
Marketingová komunikace ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny 2013 - Analýza využívání nástrojů politického marketingu
Zapletalová, Karolína ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat marketingovou komunikaci ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Práce je rozdělena na dvě základní části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní vymezení pojmů marketingová komunikace a politický marketing, včetně jeho vybraných nástrojů. Pro své zpracování jsem si vybrala koncept tzv. Promotion mixu od Jablońskiho, který se dělí na pět základních kategorií - politická reklama, přímý marketing, propagace prodeje, public relations a osobní prodej. Praktická část se věnuje konkrétně ČSSD a její volební kampani v roce 2013. Následně se práce zaměřuje na jednotlivé prvky výše uvedeného Promotion mixu.

Viz též: podobná jména autorů
1 ZAPLETALOVÁ, Květa
7 Zapletalová, Kateřina
4 Zapletalová, Klára
2 Zapletalová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.