Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
Matematické metody v ekonomii
Válka, Vojtěch ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává problematiku obyčejných diferenciálních rovnic prvního řádu. První část je věnována teorii diferenciálních rovnic. Ve druhé části jsou uvedeny řešené i neřešené příklady na jednotlivé druhy diferenciálních rovnic. Na závěr je uvedeno několik příkladů použití diferenciálních rovnic v ekonomii. Práce má sloužit jako učební materiál pro studenty ekonomických oborů.
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
Matematické metody v ekonomii
Válka, Vojtěch ; Doubravský, Karel (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává problematiku obyčejných diferenciálních rovnic prvního řádu. První část je věnována teorii diferenciálních rovnic. Ve druhé části jsou uvedeny řešené i neřešené příklady na jednotlivé druhy diferenciálních rovnic. Na závěr je uvedeno několik příkladů použití diferenciálních rovnic v ekonomii. Práce má sloužit jako učební materiál pro studenty ekonomických oborů.
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Válka, Vít
1 Válka, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.