Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Používání počítače dítětem předškolního věku
Havlíková, Jana ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Bakalářská práce zabývající se hledisky používání počítače dítětem předškolního věku. Jsou vysvětlovány hlavní funkce rodiny a mateřské školy ve vztahu k dítěti a používání počítače dítětem předškolního věku. Ve výzkumné části jsou za pomoci dotazníků a rozhovoru, zjišťovány názory a postoje rodičů a učitelů mateřských škol ke zmíněné problematice. Vybrané výsledky na seznamování dětí se základy bezpečného používání počítačů doma i v mateřské škole jsou konfrontovány s doporučením optimálních postupů. Cílem této bakalářské práce je blíže představit používání počítače dítětem předškolního věku, z pohledu rodičů a pedagogů mateřských škol. Upozornit na průvodní rizika a poukázat na výhody používání počítače předškolními dětmi. Klíčová slova Předškolní dítě, počítač, bezpečnost, internet, mateřská škola, používání počítače
Využití počítačů ve fiktivní firmě na SŠ
Müllerová, Gabriela ; Rothanzl, Bohuslav (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Předmětem této diplomové práce je v první řadě tvorba prezentace fiktivní firmy. Cílem diplomové práce je naučit studenty úspěšně prezentovat firmu, výrobky a sebe. Výsledkem diplomové práce je kurz ve výukovém prostředí Moodle: Prezentace fiktivní firmy. K potřebě vytvořit tento kurz došlo na základě dotazníkového průzkumu prováděného na veletrhu fiktivních firem a na základě rozhovorů s učiteli předmětu fiktivní firma. Kurz pomůže žákům získat potřebné znalosti z oblasti prezentace pro budoucí život.
Předškolní dítě a počítačové hry
Hoffmannová, Jana ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výukovými programy a didaktickými počítačovými hrami pro děti předškolního věku. Teoretická část definuje počítačové hry a výukové programy, řeší jejich dostupnost, rating a evaluaci jak v ČR, tak ve světě. V praktické části stanovuji svá vlastní kritéria pro evaluaci a ověřuji je pomocí pozorování. V závěru výzkumu se zabývám použitelností těchto kritérií, doporučením pro mateřské školy a hygienou práce na počítači.
Využití počítače v mateřské škole
Skopová, Alena ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole.
Využití počítače v mateřské škole
Skopová, Alena ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole a srovnává výsledky výzkumu s výsledky podobných absolventských prací.
Využití počítače v mateřské škole
Skopová, Alena ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole a srovnává výsledky výzkumu s výsledky podobných absolventských prací.
Využití počítače v mateřské škole
Skopová, Alena ; Fialová, Irena (vedoucí práce) ; Tobolářová, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití počítače v mateřské škole. Teoretická část popisuje hru v předškolním věku dítěte, představuje vybrané počítačové programy, popisuje pozitiva i negativa používání počítače, také pravidla, časové rozpětí, technické, organizační a psychosociální podmínky pro využívání počítače dětmi. Opírá se také o rámcově vzdělávací program jako východisko pro plánování činností na počítači. V praktické části se práce zabývá výzkumným šetřením názoru rodičů na výchovně vzdělávací proces prostřednictvím počítače v mateřské škole.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.