Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Krizová komunikace na sociální síti Facebook
Stránská, Adriana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Špačková, Jana (oponent)
Cílem této práce je definování principů pro krizovou komunikaci na Facebooku. Přítomnost na sociálních sítích se stala standardní součástí propagace společností, produků či služeb. Ne všechny společnosti si však plně uvědomují veškeré aspekty přítomnosti v sociálních médiích. V případě negativních událostí hrozí díky veřejné dostupnosti všech vkládaných informací daleko větší škody než dříve. Tato práce analyzuje dopady rozmachu sociálních sítí na tradiční PR a poskytuje teoretický rámec korporátní krizové komunikace. V analytické části jsou obsaženy výsledky dvou průzkumů. První byl zaměřen na postoj spotřebitelů ke komunikaci svých stížností přes Facebook a druhý byl proveden jako soubor expertních rozhovorů. Závěry obou těchto výzkumů byly formulovány do deseti doporučení pro zvládání krizí na Facebooku.
Postavení nízkonákladových leteckých společností na trhu
Stránská, Adriana ; Vaško, Martin (vedoucí práce)
Tato práce poskytuje ucelený pohled na nízkonákladové letecké společnosti a jejich postavení na trhu. V úvodu stručně představuje leteckou dopravu jako takovou, obsahuje nástin její historie i perspektivy. Jádro práce pak tvoří objasnění nízkonákladového konceptu v letecké přepravě. Podrobné analýze jsou podrobeny stěžejní faktory ovlivňující vývoj tohoto konceptu v minulosti, současnosti a také předpokládaný vývoj v budoucnosti, jako je řízení nákladů, marketing, legislativní omezení apod. Práce se rovněž zabývá fungováním nízkonákladových společností v ČR a předkládá příklady konkrétních nízkonákladových leteckých společností.
Analýza systému certifikace turistických tras v Německu
Stránská, Adriana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Havelka, Jan (oponent)
Tématy této diplomové práce jsou zejména cestovní ruch a pěší turistika v Německu. Jako v jediné zemi v Evropě tu byl vyvinut systém certifikace pěších turistických tras. Ten se skládá ze systému kritérií, který byla vytvořen na základě mnohaletých průzkumů poptávky pěších turistů. V praxi se tento systém ukázal jako efektivní způsob podpory cestovního ruchu a dobrý nástroj ke zkvalitnění celkové infrastruktury pro pěší turistiku. Po teoretickém úvodu, obsahující analýzu trhu pěší turistiky a popis předních organizací působících na tomto trhu, následuje praktická část, ve které je představena certifikovaná, 320 km dlouhá, trasa Rheinsteig. Na příkladě této trasy je zhodnocen její vliv na regiony, jimiž probíhá.

Viz též: podobná jména autorů
8 STRÁNSKÁ, Anna
3 Stránská, Adéla
2 Stránská, Alena
1 Stránská, Alžběta
1 Stránská, Andrea
6 Stránská, Aneta
8 Stránská, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.