Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti
Růžičková, Aneta ; Ondroušková, Renata (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměr rozvoje podniku. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První část se zabývá vysvětlením základních pojmů jako je strukturu podnikatelského plánu a podnikání. Další je analytická část, kde je popsán podnik a jeho současná situace. A v poslední části je navržen postup na rozvoj podniku a jeho skutečná realizovatelnost.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Růžičková, Aneta ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí a to z teoretické, analytické a návrhové. V první části práce se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů, které jsou důležité pro lepší pochopení dané problematiky. Následuje analytická část, která se zabývá charakteristikou vybraného podniku, jeho vnitřní a vnější analýzou a sestavením marketingového mixu společnosti. V závěrečné návrhové části jsou na základě provedených analýz uvedeny doporučené návrhy na zlepšení komunikačního mixu. Tato opatření by měla zajistit větší informovanost o podniku, jeho produktech, zvýšit návštěvnost, postavení na trhu a s tím spojený zisk.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Růžičková, Aneta ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí a to z teoretické, analytické a návrhové. V první části práce se zaměřuji na vysvětlení základních pojmů, které jsou důležité pro lepší pochopení dané problematiky. Následuje analytická část, která se zabývá charakteristikou vybraného podniku, jeho vnitřní a vnější analýzou a sestavením marketingového mixu společnosti. V závěrečné návrhové části jsou na základě provedených analýz uvedeny doporučené návrhy na zlepšení komunikačního mixu. Tato opatření by měla zajistit větší informovanost o podniku, jeho produktech, zvýšit návštěvnost, postavení na trhu a s tím spojený zisk.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti
Růžičková, Aneta ; Ondroušková, Renata (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměr rozvoje podniku. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První část se zabývá vysvětlením základních pojmů jako je strukturu podnikatelského plánu a podnikání. Další je analytická část, kde je popsán podnik a jeho současná situace. A v poslední části je navržen postup na rozvoj podniku a jeho skutečná realizovatelnost.
Vánoce v české vizuální kultuře
Růžičková, Aneta ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Fišerová, Michaela (oponent)
Cílem práce je vysledovat, jak jsou v produktech české vizuální kultury reprezentovány vánoční svátky. Tato reprezentace se mohla proměňovat v čase, na základě kulturních vlivů a ideologií, ale také na základě toho, v jakém druhu produktu vizuální kultury byly Vánoce reprezentovány. Chce zhodnotit, zda existují stálé reprezentace Vánoc, které jsou v naší kultuře zakotveny. Teoretická část práce se zaměřuje na historický vývoj zobrazování Vánoc na českém území. Analytická část pak analyzuje televizní vysílání čtyř českých celoplošných televizních stanic během vánočních svátků v roce 2017 a sleduje, jaké kulturní vlivy v nich byly obsaženy. Prostor je věnován také vizuální kultuře a obrazům. A protože se analytická část zabývá hlavně televizí, jsou zde uvedeny také informace o tomto médiu a specifikách masových médií obecně. Pro analýzu mediálních sdělení byla zvolena kombinace dvou výzkumných metod: kvantitativní obsahové analýzy a sémiotické analýzy.

Viz též: podobná jména autorů
3 RŮŽIČKOVÁ, Andrea
14 RŮŽIČKOVÁ, Anna
2 Růžičková, Adéla
5 Růžičková, Alena
1 Růžičková, Alexandra
1 Růžičková, Alice
2 Růžičková, Alžběta
14 Růžičková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.