Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mikrobiologie koření - stanovení a porovnání výskytu významných skupin mikroorganismů ve vzorcích koření - pepře černého celého a pepře černého mletého
Procházková, Marcela
Diplomová práce se zabývá mikrobiálním osídlením pepře černého, který patří k celosvětově nejpoužívanějším druhům kořením. Charakterizuje jednotlivé druhy pepřů, popisuje mikroorganismy vyskytující se v koření a způsoby ošetření koření. Uvádí také legislativní limity výskytu mikroorganismů. Praktická část této práce se věnuje experimentálnímu stanovení vybraných skupin mikroorganismů v pepři černém. Analyzované vzorky pepře byly zakoupeny v obchodních řetězcích prodávané pod známou značkou i privátní značkou a v obchodech zabývajících se pouze kořením a bylinkami. Z výsledků práce vyplývá, že mikrobiální kontaminace koření se neustále snižuje a ve většině případů nepřekračuje povolené limity. Nejvíce kontaminovaný vzorek patřil ke vzorkům privátních značek a nejméně kontaminovaný vzorek náležel velkoobchodním distributorům koření.
Mikroflóra vybraných druhů koření
Procházková, Marcela
Bakalářská práce pojednává o mikroflóře koření. Definuje co je to koření, jeho skupiny, obsahové látky a také se více věnuje konkrétním vybraným druhům koření, v tomto případě černému pepři a provensálskému koření. Dále popisuje mikroorganismy, které se mohou v koření vyskytovat. Věnuje se převážně bakteriím. V neposlední řadě je zde také uvedeno experimentální stanovení mikroorganismů ve vybraných druzích koření a srovnání jednotlivých vzorků koření.
Ocenění Komerční banky, a.s.
Procházková, Marcela ; Hrdý, Milan (vedoucí práce) ; Ducháčková, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je ocenění Komerční banky, a.s. V první části této práce jsou popsána specifika oceňování bank. Druhá část je věnována popisu metod oceňování. Ve třetí praktické části je provedeno samotné ocenění Komerční banky, a.s. V rámci ocenění je nejprve uvedena stručná charakteristika Komerční banky, a.s., následuje finanční a strategická analýza, na základě kterých je sestaven finanční plán. Na závěr je pak provedeno ocenění vybranými metodami a určení výsledné hodnoty.
Analýza marketingového mixu lékárny
Trnka, Štěpán ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
V této bakalářské práci zkoumám, jakým způsobem je možné aplikovat marketingový přístup v prostředí lékárny na malém až středně velkém městě. Teoretická část se zabývá marketingovými prvky, které jsou pro danou oblast relevantní, a doplňuje je o specifika oblasti zdravotnictví. Důraz je kladen na marketingový mix v tradičním pojetí a analýzu konkurence. Teoretická část obsahuje také specifika provozu lékárny. Praktická část se skládá z představení vybrané lékárny, její stručné historie. Následuje analýza marketingového mixu a konkurence. V závěru zhodnotím marketingový přístup lékárny a uvedu doporučení na jeho zlepšení.
Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.

Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
8 PROCHÁZKOVÁ, Markéta
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
2 Procházková, Magda
1 Procházková, Magdalena
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
8 Procházková, Markéta
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.