Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Perseverace jako faktor vzniku PTSP
Patzelt, Daniel ; Šivicová, Gabriela (vedoucí práce) ; Najbrtová, Kristina (oponent)
Tato bakalářská práce podává v první části stručný přehled poznatků o perseveraci a jejích různých projevech. V druhé části uvádí poznatky o posttraumatické stresové poruše, jejích protektivních a rizikových faktorech, diagnostice a léčbě. Třetí část je věnována výzkumům vzájemných souvislostí těchto jevů. V empirické části je předkládán návrh výzkumu, jehož cílem je otestovat perseveraci jako faktor vzniku posttraumatické stresové poruchy. Probandy tohoto výzkumu jsou příslušníci Armády České republiky, jedoucí na zahraniční vojenskou misi. Záměrem tohoto výzkumu je získat další kritérium pro výběr lidí, kteří jsou v rámci svého povolání ohroženi traumatickými událostmi a přispět k prevenci a léčbě posttraumatické stresové poruchy.
Působení individualizované výuky na vybrané aspekty kognice a motivace
Patzelt, Daniel ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Cílem práce je prozkoumat působení individualizované výuky na vybrané aspekty kognice a motivace. V teoretické části se práce věnuje funkcím potřebným k učení, motivaci v souvislosti se školní úspěšností a dále představuje souhrn aktuálních poznatků o individuálním doučování. Výzkumné otázky jsou orientovány na změny kognitivních a exekutivních funkcí, vztahu klientů k doučovaným předmětům, rozdíl mezi vztahem klientů k doučování a ke školní výuce, na změny v délce přípravy klientů na školní výuku a na změny ve školním prospěchu. Probandy výzkumu bylo 8 klientů ve věku 14 - 18 let, kteří se zapojili do programu individuálního doučování. Použité metody jsou rozhovor a psychodiagnostický nástroj CAS 2. Mezi nejpodstatnější zjištění výzkumu patří zlepšení výkonu exekutivních funkcí a zvýšení vnímané zábavnosti školních předmětů. V porovnání se školní výukou bylo doučování hodnoceno jako užitečnější, pozitivně byl hodnocen především individuální a přátelský přístup lektorů oproti učitelům. Školní prospěch se u všech klientů alespoň v jednom z doučovaných předmětů zlepšil alespoň o jeden stupeň.
Perseverace jako faktor vzniku PTSP
Patzelt, Daniel ; Šivicová, Gabriela (vedoucí práce) ; Najbrtová, Kristina (oponent)
Tato bakalářská práce podává v první části stručný přehled poznatků o perseveraci a jejích různých projevech. V druhé části uvádí poznatky o posttraumatické stresové poruše, jejích protektivních a rizikových faktorech, diagnostice a léčbě. Třetí část je věnována výzkumům vzájemných souvislostí těchto jevů. V empirické části je předkládán návrh výzkumu, jehož cílem je otestovat perseveraci jako faktor vzniku posttraumatické stresové poruchy. Probandy tohoto výzkumu jsou příslušníci Armády České republiky, jedoucí na zahraniční vojenskou misi. Záměrem tohoto výzkumu je získat další kritérium pro výběr lidí, kteří jsou v rámci svého povolání ohroženi traumatickými událostmi a přispět k prevenci a léčbě posttraumatické stresové poruchy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.