Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie zvoleného subjektu
Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová studie vybraného subjektu. Vybraným subjektem je společnost Availpro, která se zaměřuje na vývoj a prodej softwarových řešení, která ulehčují práci hotelovému managementu. Hlavním cílem je návrh opatření, které by mohla zlepšit a zkvalitnit jednotlivé marketingové procesy ve společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je rozbor teoretických informací, které byli čerpány z příslušné odborné literatury. Teoretické informace slouží jako nutný základ k pochopení probírané problematiky. Konkrétně jsou v práci popisovány jednotlivé marketingové procesy, činnosti a nástroje, které jsou v dnešní době nutností pro správné fungování společností. V druhé části práce je vyhotovena analýza primárních a sekundárních dat. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na zákaznickou spokojenost s produkty společnosti Availpro. Sekundární data jsou získána z interních zdrojů společnosti a také z komunikace s jednotlivými zástupci marketingového oddělení. Na základě těchto informací byly vyhotoveny doporučující návrhy a opatření, které by měly vést ke zlepšení a zefektivnění stávajících marketingových činností.
Event management
Jindrová, Dagmar ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent)
Souhrn Diplomová práce se zabývá problematikou event managmentu a je rozdělena do dvou částí. První částí je literární rešerše, která se do detailů zabývá pojmy v oblasti event managementu, jejich vzájemnou provázaností, a spojitostí s marketingovým mixem. Druhý úsek převádí tuto teoretickou znalost do praktické části, kde se zabývá organizací eventu společnosti Bomton, jménem AICHI neboli Art Image Challenge International. Popisován je celý postup příprav a následná realizace eventu. Důraz je kladen na zásady organizování této události, jejich dodržování a vznik návrhu jak pořádat tuto akci. Za pomoci řízeného rozhovoru s pořadatelem eventu a dotazníkového šetření mezi hosty eventu, práce zjišťuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů akce.
Manažerské dovednosti
Hůlová, Denisa ; Pánek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce bude v první části zaměřena na analýzu manažerských technik ve veřejné správě, teoretická východiska týkající se osobnosti manažera a klasifikace jednotlivých stylů vedení,zejména se zaměřením na koučování a mentorování. Druhá část bude věnována samostatné analýze, bude proveden sběr podkladových dat prostřednictvím dotazníkového šetření a nestrukturovaného rozhovoru s pracovníky Magistrátu města Ústí nad Labem. Na základě takto získaných informací bude v poslední části vyhodnocení závěrů a doporučení pro zlepšení manažerských technik. Cílem diplomové práce je zjistit prostřednictvím charakteristik jednotlivých manažerských technik, jaký styl vedení manažeři využívají a na základě zjištěných poznatků je analyzovat a porovnat. Zhodnotit úroveň a kvalitu manažerského vedení ve vybrané organizaci ( Magistrát města Ústí nad Labem) a navrhnout opatření ke zlepšení její činnosti.
Marketingová studie společnosti Aquasvět Chomutov
Kučerová, Adéla ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce přináší marketingovou studii společnosti Aquasvět Chomutov. Ve vlastní práci jsou vystižena teoretická východiska, jež dala základ metodám a postupům, které byly v práci použity. Zahrnuje základní pojmy marketingu, které se v práci vyskytují. V praktické části práce je představen předmět marketingové studie, tedy společnost Aquasvět Chomutov. Pro potřeby stěžejní analýzy diplomové práce, jsou nejdříve představeny výsledky předcházejících analýz, které byly provedeny pro účely studie. Patří mezi ně finanční analýza, analýza konkurentů, a analýza makroprostředí. Díky získaným poznatkům bylo možné vytvořit SWOT analýzu, která ukázala silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti, které může využít i hrozby, kterého oslabují, ukázala také, v jakém prostředí se pohybuje a jaké prvky na něj působí nejvíce. Pro doplnění představy zákazníků o společnosti a také pro účely SWOT analýzy byl přidán průzkum trhu. Průzkum o mínění zákazníků o Aquasvětě Chomutov. V poslední části diplomové práce jsou představena navrhovaná možná opatření pro zlepšení povědomí a návštěvnosti studovaného subjektu a závěr o získaných datech.
Systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci
Bažantová, Anna ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci XY. Hlavním cílem je zhodnotit současně nastavený systém hodnocení a v případě zjištěných nedostatků doporučit vhodná řešení a nápravná opatření. Celá práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována na základě prostudovaných sekundárních zdrojů. V této části je uvedena především problematika řízení pracovního výkonu a systém hodnocení pracovníků. Praktická část je zaměřena na systém hodnocení v konkrétní organizaci XY. V úvodu praktické části je představena společnost a následně popsán současný systém hodnocení. Informace, které jsou v práci uvedeny, jsou získány z nastudovaných interních dokumentů společnosti. Pro získání dat byl použit kvantitativní a kvalitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru práce je uvedeno zhodnocení problematiky hodnocení zaměstnanců a doporučená řešení, která mohou vést ke zlepšení současného způsobu hodnocení zaměstnanců.
Administrativní procesy v podniku
Hudečková, Michaela ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Kříž, Josef (oponent)
Bakalářská práce se věnuje charakteristice administrativních procesů a vysvětlení významných pojmů s touto problematikou související. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů, které se používají při řízení a modelování administrativních procesů. Dále charakterizuje řízení kvality administrativních procesů, nejdříve osvětlí význam kvality administrativních procesů, pak popíše několik metod zvyšování kvality a audit. Poté se bude zabývat jednotlivými administrativními procesy, které jsou rozdělené na vnitřní a vnější. V praktické části se bakalářská práce věnuje charakteristice podniku Provident, s.r.o. a následně se zaměří na podnikový proces ve firmě. Charakterizuje proces účtování a následné procesy, které jsou s ním spojené. Veškeré popisované procesy se budou zaměřovat na administrativní oddělení pobočky Praha sever. Na základě zjištěných informací a procesní analýzy přináší práce návrhy na zlepšení tohoto procesu.
Branding a rebranding
Moravec, Petr ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na image značky a budování její pozice na českém trhu se sportovním oblečením. Hlavním cílem práce je navrhnout desatero příležitostí pro zlepšení prezentace značky koncovému spotřebiteli v rámci maloobchodního prodeje. První část práce se zabývá shrnutím teoretických východisek a problematiky ohledně tvoření image značky v rámci celého procesu budování značky se zaměřením na maloobchodní prostředí. V praktické části je nejdříve představena značka Under Armour a následně popsána její pozice v rámci českého trhu se sportovním oblečením. Následně je na základě výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření a výzkumu prostřednictvím pozorování sestaven návrh desatera příležitostí pro zlepšení prezentace značky Under Armour v maloobchodním prostředí.
Branding a rebranding
Pernikář, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na identitu značky a její implementaci. Hlavním cílem práce je navrhnout vizuální pravidla pro komunikaci včetně logomanuálu a tonality značky představované komunikačním manuálem. V první části jsou shrnuta teoretická východiska práce a problematika identity značky je zde zasazena do širšího kontextu budování značky. V praktické části se práce soustředí na návrh značky malého ubytovacího zařízení. Je zde proveden návrh nového názvu, loga, firemních barev, písma. Dále je sestaven logomanuál a komunikační manuál značky. Na závěr praktické části jsou navrženy některé praktické aplikace vytvořené identity.
Komunikace ve vybrané organizaci
Vondrová, Zita ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Diplomová práce nazvaná Komunikace ve vybrané organizaci se zabývá jednou z klíčových podmínek pro úspěch každé firmy a tou je komunikace. Hlavním cílem práce je zjistit a charakterizovat problematiku komunikace ve vybrané organizaci. V případě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení pro tuto organizaci. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska, která jsou získávána především z odborné literatury. Opírají se zejména o vysvětlení pojmů souvisejících s pojmem komunikace. V praktické části je charakterizována daná organizace. Na základě syntézy získaných poznatků v první, teoretické části, je hlavním cílem výzkumu analyzovat komunikaci uvnitř organizace. Na základě zjištěných poznatků z dotazníků a rozhovorů prezentovat v závěru práce návrhy, které by vedly k zefektivnění komunikace a tím ke zvýšení produktivity práce a ke zlepšení pracovního prostředí.
Strategická analýza vybraného subjektu
Štrudl, Jiří ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Diplomová práce Strategická analýza vybraného subjektu se zabývá srovnáním teoretických poznatků a doporučení řešení v daném podniku. Cílem je posouzení strategického zaměření v podniku AL Invest Břidličná, a.s., divize Tapa Tábor, a navrhnutí změn v současné strategii. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární podklady týkající se dané problematiky. Jsou zde vylíčeny například teoretické poznatky týkající se strategického řízení, strategické analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a východiska vhodného výběru strategie. V praktické části je stručně popsána historie podniku, jeho obchodní činnost, personální politika, technologický vývoj, vztah k životnímu prostředí, vývoj a výzkum a strategické zaměření podniku. Dále je zde provedena analýza zájmových skupin podniku a analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Z teoretických poznatků a praktických zkušeností vyplývají některá doporučení a návrhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Pánek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.