Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Správní řízení na úseku katastru nemovitostí
Otáhalová, Eva ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Kryska, David (oponent)
Resumé Vzhledem k velkému významu, jaký mají nemovitosti pro každou ekonomiku, jsou i v České republice vedení a správa katastru nemovitostí svěřeny státu, resp. orgánům státní správy. Tento veřejný seznam je pod neustálým tlakem a kontrolou veřejnosti, aby jím evidované a poskytované údaje byly co nejkvalitnější, řízení probíhající na tomto úseku co nejrychlejší a zároveň aby poskytoval dostatečnou ochranu v něm evidovaných údajů. Autor se proto rozhodl věnovat pozornost roli státu, resp. státních orgánů při evidenci nemovitostí a nakládání s nimi. Cílem této diplomové práce je tak shrnout a podrobněji vymezit ta nejzásadnější řízení probíhající na úseku katastru nemovitostí, na podkladě kterých dochází ke změnám v zápisech v katastru nemovitostí, objasnit jejich průběh a zaměřit se zejména na jejich odchylky od správního řádu a také na nové instituty, které s sebou pro vedení řízení na úseku katastru nemovitostí v roce 2014 přinesl zákon č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí (katastrální zákon), ve znění pozdějších předpisů. Autor zde proto zachycuje hned několik druhů řízení, se kterými se na úseku katastru nemovitostí můžeme setkat, aby bylo zřejmé, že v této oblasti můžeme narazit jednak na vícero typů řízení a jednak zejména na skutečnost, že ne všechny musí být řízením správním. Práce tedy obsahuje...
Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Otáhalová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.