Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovativní formy hodnocení v současné škole se zaměřením na projekt Mapy učebního pokroku
Neckář, Dalibor ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce objasňuje důležité pojmy, postupy, formy a metody hodnocení v současné škole se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Cílem diplomové práce je zjistit, jak je ve školním hodnocení zastoupeno formativní hodnocení a mapy učebního pokroku, ať už vytvořené společností SCIO či dotazovanými učiteli. Teoretická část pojednává především o formativním školním hodnocení, jeho funkcích a specifikách. Druhou oblastí, na kterou se teoretická část zaměřuje, jsou inovace v oblasti hodnocení v souvislosti s technologiemi prostoupenou dobou. Empirická část předkládá zprávu, zda a jakým způsobem se s mapami učebního pokroku pracuje na základní školách. Zda učitelé těchto škol tento pojem znají a případně, ať už v jakékoli podobě, mapy učebního pokroku používají. Klíčová slova Hodnocení, formativní hodnocení, konstruktivistický přístup ve výuce, portfolio, mapy učebního pokroku, čtenářská kontinua

Viz též: podobná jména autorů
2 Neckař, Dušan
2 Neckář, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.